Podciśnienia w 24V BDE.

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Podciśnienia w 24V BDE.

Post autor: Ladro » wt lis 22, 2011 15:38

Słuchajcie.Ma ktoś schemat podciśnień z 24V BDE? Tylko nie ten z ETKI.Chodzi mi mianowicie o odme w 24V.Ona wychodzi z pokrywy zaworów i łączy się z rurą co idzie do puszki filtra ale po drodze jest mały kruciec w odmie skierowany ku dołowi.Z czym on jest połączony.Co prawda mam 24V przeswapowane do corrado i odme mma zrobioną z innej rurki ale zakupiłem ori i teraz zastanawiam czy tego krućca nie zaślepić bo bo będzie łykało lewe powietrze.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Podciśnienia w 24V BDE.

Post autor: Virus177 » wt lis 22, 2011 20:53

takie zdjęcie znalazłem co prawda aqp ale chyba będzie tak samo
zobaczę jeszcze u siebie jutro :grin:
Obrazek

PS. Ladro kto Ci ogarniał kompa przy swapie i ile sąd Ci zostawił
jestem na etapie swapa i przydało by mi się parę informacji :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Podciśnienia w 24V BDE.

Post autor: Ladro » wt lis 22, 2011 22:23

Hmm to się łączy z kolektorem przed przepływką.Ciekawe gdzie idzie dalej.Bo ja w tym miejscu mam podpięte podciśnienie co idzie do zbiorniczka podciśnienia jak prawe nadkole-takie jakby trzy połączone kóle a w dróga strone do czujnika podciśnienia w zegarach.Chyba będe musiał zaślepić to w nowej odmie.

Dzięki za fote.Swapa ogarniał mi GTO.Z wiadmomych mi wzgledów wolałem z Wrocka lecieć na Śląsk.Pojechałem korem i po 2 tygodniach odebrałem kora od GTO i bez problemów wróciłem do Wrocka.Od marca tego roku nic się nie dzieje.Były drobne problemy ze starymi cewkami ale już po kłopocie.Silnik nie łyka oleju.Aż nie moge się przyzwycaić do tego.Zalałem w marcu full syntetyk gulfa 10w60 i do teraz nic nie ubyło a czasem zaliczłem trasę Wrocek -Monachium.

Do tego silnika polecam świece NGK Vline.Śmigałem bna beru ale z czasem coś mi nie pasowało.Wczoraj zmieniłem na NGK i nie to auto.


3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości