MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Cześć!
Przeszukuję forum i strony internetowe w celu uzyskania informacji (niestety konkretnej odpowiedzi nie znalazłem), czy sanki, ława silnika z wahaczami w MK3 w każdej (benzynowej) wersji silnikowej były takie same czy inne?
Mam budę z MK3 1,6 (silnik AEE) i w najbliższych dnia silnik będzie wyciągnięty i zamiast niego zakładam VR6 z passata, który stoi już u mnie w garażu i moje pytanie czy stare sanki mogą zostać, czy jednak muszę szukać innych?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Przeszukuję forum i strony internetowe w celu uzyskania informacji (niestety konkretnej odpowiedzi nie znalazłem), czy sanki, ława silnika z wahaczami w MK3 w każdej (benzynowej) wersji silnikowej były takie same czy inne?
Mam budę z MK3 1,6 (silnik AEE) i w najbliższych dnia silnik będzie wyciągnięty i zamiast niego zakładam VR6 z passata, który stoi już u mnie w garażu i moje pytanie czy stare sanki mogą zostać, czy jednak muszę szukać innych?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Sanki we wszystkich mk3 są takie same, ale poduchu proponuję włożyć od VR6
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Poduchy mam z dawcyTheBiSHoP pisze:Sanki we wszystkich mk3 są takie same, ale poduchu proponuję włożyć od VR6
Dzięki za odpowiedź! Można zamknąć.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
nie wiem jak w golfie, ale w passacie zawieszenie przednie różniło się w wersji VR6 od pozostałych. Sanki były inne, grubszy jest stabilizator...
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
passat to całkiem inne auto.z niego prawie nic z zawieszenie nie pasuje do mkIII.adams pisze:w passacie zawieszenie przednie różniło się w wersji VR6 od pozostałych. Sanki były inne, grubszy jest stabilizator...
nie wiem tylko czy wahacze z mkIII będą ok.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
wszytstko moze zostac Twoje pod warunkiem ze nie bedziesz zakladal hebli 280/280 5x100 wtedy zmienia sie zwrotnica a wraz z nia wahacze i stabilizator oraz sworzen i laczniki stabilizatora. Sanki bez wzgledu na to czy sa z GTI/VR6 czy GT/CL/GL sa takie same. Roznica miedzy tymi wersjami polega wlasnie na stabilizatorze i wahaczach nic wiecej. Oczywiscie mowa o zawiasie w mk3.
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Zgadzam się, ale za wiele nie będę potrzebował z passata, ponieważ VR6 występowały seryjnie w MK3.dawid018 pisze:passat to całkiem inne auto.z niego prawie nic z zawieszenie nie pasuje do mkIII.
Zostawiam 4x100, a zmieniam tylko hamulce na większe, a tył zamieniam z bębnów na tarcze.imperfectCell pisze:wszytstko moze zostac Twoje pod warunkiem ze nie bedziesz zakladal hebli 280/280 5x100
Z tego co wiem to pod przód podejdą hamulce 280, należy tylko wymienić zaciski i jarzma, a to wytargałem z paska.
W przyszłym tygodniu ruszam z całym swapem, więc opiszę jak sprawa wygląda od strony praktycznej
imperfectCell pisze:Roznica miedzy tymi wersjami polega wlasnie na stabilizatorze i wahaczach nic wiecej. Oczywiscie mowa o zawiasie w mk3.
Seryjne wahacze i stabilizator z 1,6 wytrzymają pod VR bezproblemowo?
Ostatnio zmieniony wt maja 10, 2011 15:47 przez TOMMy_VW, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
wszytsko wytrzyma tylko jest jest jeden problem. Skoro wczesniej miales silnik 1.6 i jezeli nie byla to wersja GT 101 konna to masz na bank hamulce 239mm. Pod zwrotnice z takimi hebalmi nie przerobisz tego na 280mm. Musisz miec Zwrotnice z wersji GT te od 256mm tarcz wentylowanych. DO tego zakladasz jarzmo z 280mm i zacisk z 256 lub 280 bez roznicy bo sa takie same. Kupujesz tarcze z golfa II g60 lub ibizy cupry 16v 4x100 lub toledo 1L z AFN. Inaczej tego sie nie da poskladac. Wiem bo studiowalem temat i sam mialem takie hamulce u siebie. Pozdro
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Możliwe, że tak jest. Teraz niestety nie mam możliwości sprawdzenia jakie dokładnie hamulce tam siedzą, ponieważ jestem na urlopie i nie mam dostępu do samochodu, a w internecie nie mogę się doszukacie jakie tarcze seryjnie siedzą w AEEimperfectCell pisze:wszytsko wytrzyma tylko jest jest jeden problem. Skoro wczesniej miales silnik 1.6 i jezeli nie byla to wersja GT 101 konna to masz na bank hamulce 239mm.
Czyli wybór jest duży, zwrotnice z ABF'a i innych 2,0 powinny podejść, tak?imperfectCell pisze:Musisz miec Zwrotnice z wersji GT te od 256mm tarcz wentylowanych.
Znalazłem też taką stronę, ale nie znalazłem tutaj modelu AEE
http://www.wagenstad.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Re: MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
Dokładnie potwierdzam jest tak jak piszesz zacisk z 256 i 280 są takie same. Robiłem u siebie taka przekładke jak swapowałem VR6 i zostawiłem 4x100 tylko tarcze na przód dałem 280mmimperfectCell pisze:wszytsko wytrzyma tylko jest jest jeden problem. Skoro wczesniej miales silnik 1.6 i jezeli nie byla to wersja GT 101 konna to masz na bank hamulce 239mm. Pod zwrotnice z takimi hebalmi nie przerobisz tego na 280mm. Musisz miec Zwrotnice z wersji GT te od 256mm tarcz wentylowanych. DO tego zakladasz jarzmo z 280mm i zacisk z 256 lub 280 bez roznicy bo sa takie same. Kupujesz tarcze z golfa II g60 lub ibizy cupry 16v 4x100 lub toledo 1L z AFN. Inaczej tego sie nie da poskladac. Wiem bo studiowalem temat i sam mialem takie hamulce u siebie. Pozdro
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
w rosli sprostowania jezeli chcesz
hamulce 280mm w rozstawie 4x100 to:
-zwrotnice z wersji GT (nie GTI) te od hamulcy 256mm
dzieki temu pozowli Ci to pozostac przy swoich wahaczach i stabilizatorze
- do tego tarcze 280 4x100 jak w poscie wyzej napisalem i klocki pod to (obojetnie czy GT czy GTI)
- jarzma od GTI lub VR6 czyli te co orgynialnie byly wsadzane do hamulcy 280mm
hamulce 280mm w rozstawie 5x100 (tak jak oryginalnie w GTI/VR6)
-zwrotnice z wersji GTI/VR6
-wahacze od GTI/VR6
-Stabilizator od GTI/VR6
-tarcze i klocki pod 280mm
Wersje CL/GL/GT roznia sie wahaczami i stabilizatorem od wersji GTI/VR6 wiec zalozenie zwrotnic z GTI z pisatami 5x100 pociaga za soba zmiane wahaczy i stabilizatora wraz z lacznikami i sworzniami.
hamulce 280mm w rozstawie 4x100 to:
-zwrotnice z wersji GT (nie GTI) te od hamulcy 256mm
dzieki temu pozowli Ci to pozostac przy swoich wahaczach i stabilizatorze
- do tego tarcze 280 4x100 jak w poscie wyzej napisalem i klocki pod to (obojetnie czy GT czy GTI)
- jarzma od GTI lub VR6 czyli te co orgynialnie byly wsadzane do hamulcy 280mm
hamulce 280mm w rozstawie 5x100 (tak jak oryginalnie w GTI/VR6)
-zwrotnice z wersji GTI/VR6
-wahacze od GTI/VR6
-Stabilizator od GTI/VR6
-tarcze i klocki pod 280mm
Wersje CL/GL/GT roznia sie wahaczami i stabilizatorem od wersji GTI/VR6 wiec zalozenie zwrotnic z GTI z pisatami 5x100 pociaga za soba zmiane wahaczy i stabilizatora wraz z lacznikami i sworzniami.
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
żeby uprecyzujnić - pasują, i da się to złożyć na wąskich klockach, ale nie są takie sameRapcio pisze:256 i 280 są takie same
MK3 ława silnika, sanki z 1,6 pod silnik VR6
U mnie w golf 4 cabrio 99r 1.8 75km tarcze 256mm był identyczny zacisk jak w seat cordoba sx 99r 2.0 16v 150km tarcze 280mm. Mierzyłem nawet tłoczki i miały ten sam wymiar.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości