Witajcie
Poszukuję informacji i rzeczowej porady z zakresu adaptacji wtrysku elektronicznego z silnika AGZ VR5 do Audi 2.3NG (KEjet)
Jakie problemy mogę napotkać podczas takiego swapu zasilania, jak realizowany jest zapłon i tym samym czy ma jakiś czujnik położenia wału, czy remap ECU tego silnika jest do ogarnięcia przez kogoś z tu obecnych?
Chciałbym zostawić ori kolektor, przepustnice i pod nie kompletować graty
Listwa wtryskowa raczej home edition
Jeśli jest coś czym szczególnie powinienem się martwić proszę dać mi znać
Pozdrawiam i liczę na pomoc
VR osprzęt do R5 Audi
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR osprzęt do R5 Audi
Jest czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka rozrządu, dwa czujniki spalania stukowego na pierwszy i drugi rząd cylindrów, przepustnica z reglulatorem wolnych obrotów, 5 niezależych wtrysków, 5 niezależnych cewek zapłonowych na jednym zespolonym module.
VR osprzęt do R5 Audi
proponuje poszukać od t4 2,5i tez R5 , mniej zabawy tylko przepustnice od motoru ABK potrzebujesz bo potencjometr jest i lata
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości