W ostatnim czasie byłem na hamowni i nie wiem czy się cieszyć czy też nie,moc wyszła dobra bo 186km ale moment 220 mnie niepokoji bo wyszedł mały.Czym to może być spowodowanie?Od jakiegoś czasu zauważyłem ze sprzęgło zaczyna się ślizgać.Może to wina sprzęgła?
Dobra moc a mały moment.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adanio
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:45
- Lokalizacja: LUB (prawie Lublin)
- Kontakt:
Dobra moc a mały moment.
Ja miałem jeszcze lepiej bo:
177KM i 213Nm w 2.9
Ale byłem na takiej hamowni co goście czaili mniej ode mnie i wynik był wg normy EWG coś tam coś tam a podane cisnienie powietrza 1030 albo 1040hPa (gdzie pogoda tego dnia padła, lało cały dzień i wszyscy podawali 990hPa ) Jak zacząłem to przeliczac orientacyjnie na DIN to wychodziło około 182-183 KM (dla tego cisnienia co podali) albo około 188-189KM (dla 990hPa), a momentu nawet już nie próbowałem.
Wg mnie ten pomiar o kant d... potłuc bo na moje oko to moc nie miała być prawa tak duża, a moment z kolei przymały. O niczym niewytłumaczalnych falach na wykresie nie wspominam.
Tak więc z tymi hamowniami to czasem tylko więcej pytań niż odpowiedzi Ogólnie nie polecam hamowni ZAMEL w Białej Podlaskiej mimo ze to niby MAHA.
A jeszcze dodatkowo miałem trochę zwężony dolot przez moja nadgorliwośc i niedopatrzenie
177KM i 213Nm w 2.9
Ale byłem na takiej hamowni co goście czaili mniej ode mnie i wynik był wg normy EWG coś tam coś tam a podane cisnienie powietrza 1030 albo 1040hPa (gdzie pogoda tego dnia padła, lało cały dzień i wszyscy podawali 990hPa ) Jak zacząłem to przeliczac orientacyjnie na DIN to wychodziło około 182-183 KM (dla tego cisnienia co podali) albo około 188-189KM (dla 990hPa), a momentu nawet już nie próbowałem.
Wg mnie ten pomiar o kant d... potłuc bo na moje oko to moc nie miała być prawa tak duża, a moment z kolei przymały. O niczym niewytłumaczalnych falach na wykresie nie wspominam.
Tak więc z tymi hamowniami to czasem tylko więcej pytań niż odpowiedzi Ogólnie nie polecam hamowni ZAMEL w Białej Podlaskiej mimo ze to niby MAHA.
A jeszcze dodatkowo miałem trochę zwężony dolot przez moja nadgorliwośc i niedopatrzenie
Dobra moc a mały moment.
Jak widać robiłem pomiaty na hamowni V-tech.
Po samym kolektorze i czyszczeniu było widać róznice ale po zmianach dawki jest jak jest
Kolektor ABV czyściłem układ wtryskowy,zmieniłem dawki wtrysku.TAZ pisze: Wydech, dolot, głowica ??
Po samym kolektorze i czyszczeniu było widać róznice ale po zmianach dawki jest jak jest
Wytłumacz bardziej.Adanio pisze:Wg mnie ten pomiar o kant d... potłuc bo na moje oko to moc nie miała być prawa tak duża, a moment z kolei przymały. O niczym niewytłumaczalnych falach na wykresie nie wspominam.
- Adanio
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:45
- Lokalizacja: LUB (prawie Lublin)
- Kontakt:
Dobra moc a mały moment.
Oj, sorki źle się wyraziłem - z tym kantem d... to chodziło mi o mój pomiar
Chociaż u Ciebie te falki wyglądają bardzo podobnie jak u mnie.
W każdym razie trzeba wyniki z hamowni traktować z przymrużeniem oka, najlepiej jak na jednej hamowni jednego dnia hamuje się kilka samochodów np należących do znajomych czy klubowiczy to wtedy jest jakiś realny punkt odniesienia. Ja jechałem ponad 120Km na najbliższą hamownię Maha bo chciałem zeby była to Maha, a na miejscu okazało się ze w stodole mojej ciotki uzyskałbym lepsze warunki jeśli chodzi o utrzymanie stanowiska pomiarowego Jakbym wiedział to jechałbym 230 km do Łodzi na "klubową" hamownie.
Chociaż u Ciebie te falki wyglądają bardzo podobnie jak u mnie.
W każdym razie trzeba wyniki z hamowni traktować z przymrużeniem oka, najlepiej jak na jednej hamowni jednego dnia hamuje się kilka samochodów np należących do znajomych czy klubowiczy to wtedy jest jakiś realny punkt odniesienia. Ja jechałem ponad 120Km na najbliższą hamownię Maha bo chciałem zeby była to Maha, a na miejscu okazało się ze w stodole mojej ciotki uzyskałbym lepsze warunki jeśli chodzi o utrzymanie stanowiska pomiarowego Jakbym wiedział to jechałbym 230 km do Łodzi na "klubową" hamownie.
Dobra moc a mały moment.
Adanio,różnica jest odczuwalna w poprawie osiągów po tym co zrobiłem.Na hamowni pokazano ze jest 186 więc może jest,fakt faktem vr-a zbiera się lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości