Demontaż i remont głowicy VR6 AAA

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Demontaż i remont głowicy VR6 AAA

Post autor: Borys » ndz lut 20, 2011 23:38

OLI88 pisze:Borys, swoja wypowiedz oparłem na tym co znalazlem gdzies w necie czy tu na forum
te 2 bary przy 2 tys to wartość minimalna,



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Demontaż i remont głowicy VR6 AAA

Post autor: OLI88 » ndz lut 20, 2011 23:46

ja tam nie widze zeby bylo napisane ze chodzi o wartosc minimalna wiec napisalem na podstawie tego co zobaczylem


Obrazek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Demontaż i remont głowicy VR6 AAA

Post autor: Borys » pn lut 21, 2011 01:01

OLI88 pisze:ja tam nie widze zeby bylo napisane ze chodzi o wartosc minimalna wiec napisalem na podstawie tego co zobaczylem
spoko, inna dokumentacja podaje tak

Tłumaczenie (angielski > polski)
W 2000 obr / min i temperaturze oleju 80 ° C, ciśnienie oleju powinna wynosić co najmniej 2,0 bar



Awatar użytkownika
OLI88
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 865
Rejestracja: śr sie 22, 2007 14:38
Lokalizacja: okolice kielc
Kontakt:

Demontaż i remont głowicy VR6 AAA

Post autor: OLI88 » pn lut 21, 2011 02:05

Borys, spoko luzik ale oparlem sie o te informacje wiec wszystko gra :pub:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości