mk3 VR6 problem z woda...pomocy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
witam mam problem z woda w moim vr6 mianowicie wypycha mi non stop wode ze zbiornika i gdy wylacze silnik cos chocby caly czas pracuje mozecie cos forumowicze doradzic moze to byc pompa wodna?? a moze cos innego??
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
na poczatek wymien korek od zbiorniczka i obserwuj nagrzewanie silnika, twardość przewodów, nagrzewanie dolnego przewodu od chłodnicy, prace wentylatorów i nagrzewanie wnetrza
Re: mk3 VR6 problem z woda...pomocy
ale watpie zeby to byla wina korka bo przy odkreconym korku dzieje sie to samo moze to byc termostat bo niewiem pompa chyba jednak nic do tego nie ma ... tak chocby obieg byl zly...
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn mar 29, 2010 22:39
- Lokalizacja: Olecko
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
u mnie tak sie dzialo jak mialem uwalona pompe wody - ta mechaniczna, a sprawdz w zbiorniczku wyrownawczym czy krociec powrotu (ten maly) nie jest zatkany ;>
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
hehe, jesli odkręcisz korek to napewno wtedy bedzie gotowało. posłuchaj zaleceń i zmien a nie odkręcaj go!!
Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Re: mk3 VR6 problem z woda...pomocy
ok ja rozumiem ale ja wypluwa ze zbiornika i wydaje mi sie ze troche za mocno sprobuje z tym korkiem bo kumpel ma taki sam korek odezwe sie jak juz to wyprobuje:)
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
jeśli chodzi o moje zdanie to są dwie opcje:
-pompa wody
-uszczelka pod glowica
a jak z ogrzewaniem działa?
-pompa wody
-uszczelka pod glowica
a jak z ogrzewaniem działa?
- korbis
- Ma gadane
- Posty: 236
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wieliczka,Okolice??
- Kontakt:
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
Myślę że na 100% bedzie wina korka u mnie było podobnie a tak na marginesie to chyba w każdym vr6 jak się załączają wentylatory to wypycha płyn na zbiorniczek a w układzie powinno być ciśnienie bodajże 1.1bar czy jakoś tak
[img]http://images47.fotosik.pl/260/7d1011525be36a02.jpg[/img]
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
elektryczna pompka obiegu wody ktora wymusza obieg zeby nie przegrzac glowicylarge88 pisze:gdy wylacze silnik cos chocby caly czas pracuje
sprawdz pompe wody czy lopatki sa cale,zajmnie ci to max 40 min a bedziesz mial pewnosc
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
mi wywalało wodę i myślałem że korek wymieniłem 2 razy, wine miał termostat
Re: mk3 VR6 problem z woda...pomocy
no wlasnie mysle tez nad termostatem a robilo ci sie cos z temperatura wtedy ??
mk3 VR6 problem z woda...pomocy
Jeśli chodzi o termostat to mogą być tylko dwa rodzaje usterek:
-w pozycji zamkniętej
-w pozycji otwartej
Jeżeli w pozycji zamkniętej to diagnoza takiej usterki jest prosta.Pierwsza oznaka,to wskazówka temperatury bardzo szybko wędrująca na czerwone pole.Jeśli poziom płynu jest prawidłowy a pasek napędzający pompę wodną jest właściwie napięty,temperatura chłodnicy jest niezbyt wysoka a na liczniku wskaźnik sygnalizuje wysoką temperaturę,to winę za ten stan ponosi termostat.Jazda grozi PRZEGRZANIEM A W EFEKCIE ZATARCIEM SILNIKA
Jeżeli w pozycji otwartej to cały czas jest duży obieg cieczy i silnikowi nie grozi przegrzanie.Usterka ta jest również bardzo łatwa do zdiagnozowania.Znacznie zmniejsza komfort jazdy,gdyż ogrzewanie praktycznie nie działa.Silnik pracujący z pełnym wykorzystaniem chłodnicy przy niskich temperaturach,będzie systematycznie niedogrzany.A to powoduje znacznie większe zużycie paliwa.
-w pozycji zamkniętej
-w pozycji otwartej
Jeżeli w pozycji zamkniętej to diagnoza takiej usterki jest prosta.Pierwsza oznaka,to wskazówka temperatury bardzo szybko wędrująca na czerwone pole.Jeśli poziom płynu jest prawidłowy a pasek napędzający pompę wodną jest właściwie napięty,temperatura chłodnicy jest niezbyt wysoka a na liczniku wskaźnik sygnalizuje wysoką temperaturę,to winę za ten stan ponosi termostat.Jazda grozi PRZEGRZANIEM A W EFEKCIE ZATARCIEM SILNIKA
Jeżeli w pozycji otwartej to cały czas jest duży obieg cieczy i silnikowi nie grozi przegrzanie.Usterka ta jest również bardzo łatwa do zdiagnozowania.Znacznie zmniejsza komfort jazdy,gdyż ogrzewanie praktycznie nie działa.Silnik pracujący z pełnym wykorzystaniem chłodnicy przy niskich temperaturach,będzie systematycznie niedogrzany.A to powoduje znacznie większe zużycie paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości