Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adanio
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: sob lut 06, 2010 17:45
- Lokalizacja: LUB (prawie Lublin)
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Stary wykres z niekumatej hamowni według jakiejś przedpotopowej normy
Wczorajszy wykres
Wczorajszy wykres
- Maciek_Pieron
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 22:06
- Lokalizacja: Trójmiasto, Düsseldorf
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Witam. Patrzę na wykresy i zastanawia mnie jedno. Co powoduje, że VRy nie trzymają mocy w serii?
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
ogromne przebiegi+zużyte rozrządyMaciek_Pieron pisze:Co powoduje, że VRy nie trzymają mocy w serii?
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
A propos, ile to ogromny przebieg na vr6 12v? Ile potrafia przejechac, zakladajac ze sa normalnie uzytkowane od poczatku?
vagmalopolska.pl
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Trzeba zaznaczyć, że silnik VR6 ma troszke inny kąt położenia jednych cylindrów do przeciwnych
Powoly, bo się rozpierdoly...
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
mój obecny silnik który mam w golfie w/g licznika dawcy miał blisko 400tyssebcio_T4 pisze:ile to ogromny przebieg na vr6 12v?
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Maciek_Pieron
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 22:06
- Lokalizacja: Trójmiasto, Düsseldorf
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Mój ma ponad 250 tysięcy i 164 konie. Wymienię rozrząd, uszczelkę pod głowicą i głowa do planowania. Po małym remonciku podjadę na hamownię i wkleję wykres. Mam nadzieję, że chociaż 170 bedzie Jak dalej bedzie tak samo to wsadzę wałki od 2.9 i może z 1 koń przybędzie haha Ale za to żaden inny silnik tak pięknie nie mruczy jak VR. Fajnie też przyśpiesza i jest dość elastyczny. Do wyprzedzania idealny. Jak się depnie to idzie jak powalony Niektórzy mówią, że VR 12V ma słaby dół. Nie jest słaby ale też nie najmocniejszy bo wkońcu to 12 V a nie 24V. gruuuba jazda zaczyna się od 3.5 tys. obr. no i ten dźwięk
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 22:47
- Lokalizacja: München-Monachium
- Kontakt:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
no to mamy rekord PL z vr6 12V turbo
Audi A4 B5 Quattro by Sajmonvrt- 914KM
VR6 3.0l
tloki JE
turbo gt42rs
Audi A4 B5 Quattro by Sajmonvrt- 914KM
VR6 3.0l
tloki JE
turbo gt42rs
- Maciek_Pieron
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 22:06
- Lokalizacja: Trójmiasto, Düsseldorf
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Witam
Wklejam wykres mojego 2.8 VR6 94r. Silnik z Paska B4 wpakowany w Corrado. Przebieg 230tys km. Silnik od kilku lat lata na LPG sekwencji Stag. Bardzo ładnie się spisuje. Rok temu miał wymieniany cały rozrząd oraz cały nowy zapłon. Moc 180km i 226Nm na ori obudowie filtra powietrza z ori filtrem. Wydech seria. Miesiąc wcześniej hamowałem go na innej hamowni na stożku najtanszym za 30zł i jak to po zimie cały brudny wynik 169km i 216Nm. Auto o wiele lepiej chodzi na ori obudowie filtra co potwierdził wynik z hamowni. (nigdy więcej nie założe stożka)
Uploaded with ImageShack.us
Wklejam wykres mojego 2.8 VR6 94r. Silnik z Paska B4 wpakowany w Corrado. Przebieg 230tys km. Silnik od kilku lat lata na LPG sekwencji Stag. Bardzo ładnie się spisuje. Rok temu miał wymieniany cały rozrząd oraz cały nowy zapłon. Moc 180km i 226Nm na ori obudowie filtra powietrza z ori filtrem. Wydech seria. Miesiąc wcześniej hamowałem go na innej hamowni na stożku najtanszym za 30zł i jak to po zimie cały brudny wynik 169km i 216Nm. Auto o wiele lepiej chodzi na ori obudowie filtra co potwierdził wynik z hamowni. (nigdy więcej nie założe stożka)
Uploaded with ImageShack.us
- SzoFFer
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz cze 20, 2010 18:33
- Lokalizacja: Bilcza/Kielce
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
wykres mojego bylego MK III VR6
nowe pierścienie, panewki, kpl rozrząd z aso VW, głowica zregenerowana, świece platyna NGK, kable Beru, dolot Simoty, kolektor ssacy 2.9, wydech przelot 2,75cala, końcowy tłumik dedykowany przelotowy kwasiak z TA- Technix,
nowe pierścienie, panewki, kpl rozrząd z aso VW, głowica zregenerowana, świece platyna NGK, kable Beru, dolot Simoty, kolektor ssacy 2.9, wydech przelot 2,75cala, końcowy tłumik dedykowany przelotowy kwasiak z TA- Technix,
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
VR6 USA
Remont głowicy , nowe pierścienie i rozrząd , wydech od miejsca na katalizator idzie 2,5 cala Ta technics ostatni tłumik seria vr6
Rozszlifowana przepustnica ( usunięty garb ) jak 2,9 ....
2 pomiary , słabszy na sporym stożku ITG
Lepszy na oryginalnej puszcze( z dziurami od dołu ) z wkładką K&N
Remont głowicy , nowe pierścienie i rozrząd , wydech od miejsca na katalizator idzie 2,5 cala Ta technics ostatni tłumik seria vr6
Rozszlifowana przepustnica ( usunięty garb ) jak 2,9 ....
2 pomiary , słabszy na sporym stożku ITG
Lepszy na oryginalnej puszcze( z dziurami od dołu ) z wkładką K&N
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
no to mamy następne bardzo szybkie auto, MKII VR6 turbo 4motion szymonrs, bylo kiedys 620KM teraz mamy 710KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości