Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
dwa wykresy z dzisiaj z dynoday w Częstochowie nie ukrywam że jestem rozczarowany wynikami hamownia jak widać
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Borys, jęsli chodzi o wykres VR6 to to jest 24V ale Vr5 faktycznie 12V
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
AD6 pisze:Borys, jęsli chodzi o wykres VR6 to to jest 24V ale Vr5 faktycznie 12V
no to jak na 24v to mało stasznie, bieda na max
Re: Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
faktycznie coś słabo jak na 24v a vr5 to już wogole... abfy mają lepsze wyniki
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
cholera wie o co chodzi ogólnie w sobote mieliśmy dynoday 14 aut sie hamowało i większośc była nie zadowolona było też kilka aut które miały już wcześniej wykresy i wyszły minimalnie słabiej lub dużo słabiej toledo ma juz swoje przejechane klima tez nie została wyłączona ale golf ma silnik w idealnym stanie nic nie stuka puka żadnych błędów i taki wynik będe to weryfikował jeszcze na hamowni maha rapcio to był ten słabszy VR5 150KM wiec 8 KM mozna wybaczyć ale 17 w vr6 który nie daje żadnych oznak zużycia
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 22:47
- Lokalizacja: München-Monachium
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Dzisiejsza wizyta na hamowni w Jastrzebiu. Ale hamownia oszukiwala z tego co chlopaki mowili majac wykresy z przed miesiaca... Tak ze te 170 koni jest
Pozdro.
Pozdro.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
to i ja wkleję swój wykres:
silnik seria.po wymianie pierścieni,świec i rozrządu na puszce filtra z 1,8
silnik seria.po wymianie pierścieni,świec i rozrządu na puszce filtra z 1,8
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
gwoli scislosci, silniki V5 czyli VR5 mialy albo 10 zaworow - 150KM albo 20 zaworow - 170KM, jakim cudem w Vr5 ma byc 12 zaworow?
Wykresy z hamowni VR6 - TU wklejamy
Tak celem badań naukowych ostatnio była chwila czasu na hamowni.
Silnik ogólnie zajechany. ponad 300 tkm przebiegu, sporo nalatane na gazie II gen, ale mój umarł a ten się kużył w szopie i działał.
Wykres zielony - Zaraz po włożeniu motoru, rozrząd w przyzwoitym stanie przełożony z poprzedniego silnika 153 i 219
W silniku hałasowała głowica więc wymieniłem w nim szklanki, oczywście ucichł nic więc trzeba było dolać troche miodu =], dalej ucichł nic, ale zaczoł troche fajniej jeździć więc trzeba było zrobić pomiary.
Wykres czerwony - pierwszy pomiar i zdziwienie 141 i 206 Nm WTF, ale okazała się włączona klimatyzacja
Wykres niebieski - 156 i 222 Nm tak już lepiej mimo nie wiele lepszych wyników maksymalnych widać, że wykażnie urósł dół
Wykres żółty - zdjęty stożek mimo minimalnie lepszych wyników końcowych dół jest wyraźnie słabszy
Silnik ogólnie zajechany. ponad 300 tkm przebiegu, sporo nalatane na gazie II gen, ale mój umarł a ten się kużył w szopie i działał.
Wykres zielony - Zaraz po włożeniu motoru, rozrząd w przyzwoitym stanie przełożony z poprzedniego silnika 153 i 219
W silniku hałasowała głowica więc wymieniłem w nim szklanki, oczywście ucichł nic więc trzeba było dolać troche miodu =], dalej ucichł nic, ale zaczoł troche fajniej jeździć więc trzeba było zrobić pomiary.
Wykres czerwony - pierwszy pomiar i zdziwienie 141 i 206 Nm WTF, ale okazała się włączona klimatyzacja
Wykres niebieski - 156 i 222 Nm tak już lepiej mimo nie wiele lepszych wyników maksymalnych widać, że wykażnie urósł dół
Wykres żółty - zdjęty stożek mimo minimalnie lepszych wyników końcowych dół jest wyraźnie słabszy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości