swap
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
swap
Kup tylko zewnętrzną pompę paliwa od jakiegoś GTi na mechanicznym wtrysku, są mocne i dają radę aż za bardzo. Pompy szukaj od silników 9A, PL, KR, GX, bo te na pewno wystarczą.
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
swap
Lub zmień bak na taki z obojętnego MK3 benzynowego bo one pasują do mk2 a mają duży otwór pod pompę wewnętrzną taką jak jest oryginalnie w VR6.
swap
Akurat panewki sa pancerne w tym silniku bo dół spokojnie wytrzymuje bez zadnego zakucia 0.6 bara a w stanie naprawde perfekcyjnym i 0.8 bara wiec tu nie ma obaw owiele bardziej musisz sie martwic stanem łancucha mimo ze jest on teoretycznie nie wymienialny warto go wymienic bo to jest o wiele bardziej istotne przy swapie poza tym sprawdz stan gałdzi cylindrów oraz jak wygladaja tłoki jezeli są okopcone mozesz je wyczyscic myjka ultradzwiekową lub szczota miedziana i tyle a od tego mechanika radziłbym sie trzymac z daleka
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
swap
Tak pompa taka z koszem pasuje od passata b3 lub b4 do obojętnego baku z mk3 benzynowego a przewody wychodzą tak samo od góry zbiornika jak w mk2 i pasują szlauchy p&p tylko pod autem musisz zainstalować filtr paliwa
Re: swap
Panewki to akurat chyba najczęstsza usterka w VRa jakie jeżdżą w PL po zużytych rozrządach a przyczyna ich psucia jest prosta acz droga w usunięciuMichael76 pisze:Akurat panewki sa pancerne w tym silniku
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: swap
Taz ma racje, ta pompa ogarnia nawet R32 i jeszcze jest dużo zapasu ,tylko jest jeden mały problem ta pompa potrzebuje drugą zasilającą bo sama ma problem ssać ze zbiornika radzi sobie ale ma naprawde cięszko .ja ci proponuję taką pompe http://moto.allegro.pl/item1155911859_p ... _e280.html" onclick="window.open(this.href);return false;TAZ pisze:Kup tylko zewnętrzną pompę paliwa od jakiegoś GTi na mechanicznym wtrysku, są mocne i dają radę aż za bardzo. Pompy szukaj od silników 9A, PL, KR, GX, bo te na pewno wystarczą.
jest bardzo cicha w pracy i ogarnie do 300 Km
swap
Panewki nie zuzywaja sie z byle powodu po pierwsze słabe lub znikome smarowanie rorzad ma drugo planowe znaczenie biorac pod uwage fakt łancucha najczestszym probleme VR6 jest pompa oleju której po prostu ludzie boja sie jak ognia czasami warta ja wyjac i umyc a wtedy panewki nie beda sie tak obrabiały dwa oczywiscie zgodze sie z kolega Toffikiem przepraszam jesli przekreciłem ksywe zuzyty rorzad to jest bardzo powazna sprawa przy panewkach ale jeżdzace po polsce Vr6 najczesciej maja problem ze sa w nich wymieniane rorzadu tylko na papierze mechanik boi sie łancuchów rozrzadu mówie o przecietnym polskim mechaniku doswiadczenie z bmw na łancuchu juz mnie tego nauczyło kiedy jeszcze sie uczyłem oddąłem bmw na przeglad rorzadu po dwóch dniach łancuch strzelił :/ niestety bolesna prawda tylko o niektórych polskich mechanikach prosze nie brac tego osobiscie
swap
Panewki siadają nie tylko przez pompe, i nadal bede się upierał, że są najgroźniejszą "bombą" jaką można kupić w używanym VR6
Re: swap
No to czemu się zużywają? Co to za przyczyna?:P Pytam bo sam jestem ciekawtoffic pisze:Panewki to akurat chyba najczęstsza usterka w VRa jakie jeżdżą w PL po zużytych rozrządach a przyczyna ich psucia jest prosta acz droga w usunięciuMichael76 pisze:Akurat panewki sa pancerne w tym silniku
Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.
Re: swap
W B4 chyba są takie same jak w MK3 więc P&P nie podejdą. P&P podejdą z MK2 G60 albo Corka.baloon21 pisze:jeszcze jedno pytanie. powiedzcie mi mając vr w budzie mk 2 wybieraki z linkami i pedały z zastrzałami muszą pochodzic z vr (w moim przypadku z b4) ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości