R32 kod silnika BUB
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
R32 kod silnika BUB
witam
co potrzeba zeby przezucic ten silnik go gofra III ? kable komputer oczywiscie
ale czy cos jeszcze ? zegary ?
czy ten silnik BUB to silnik FSI jest ?
co potrzeba zeby przezucic ten silnik go gofra III ? kable komputer oczywiscie
ale czy cos jeszcze ? zegary ?
czy ten silnik BUB to silnik FSI jest ?
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: R32 kod silnika BUB
Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylnalider.dh pisze:witam
co potrzeba zeby przezucic ten silnik go gofra III ? kable komputer oczywiscie
ale czy cos jeszcze ? zegary ?
czy ten silnik BUB to silnik FSI jest ?
przednia łapa , tylko przednią łape trzeba troszke przerobić ,jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp ,zegary są nie potrzebne
a i to nie jest FSI , ,silnik FSI do R36
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 21:40 przez waski00, łącznie zmieniany 2 razy.
to wszystko mam z mojego wozawaski00 pisze:Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylna
przednia łapa
czy chodzi o wiazke komp - silnik rozpinana mniej wiecej w polowie ?waski00 pisze:potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
moglbys dokladniej opisac te wiazke
dlaczego komputer nie bedzie potrzebny czym wysteruje silnik ? kompem z 2.9 vr6 ?
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
komputer bedzie potrzebny zle mnie zrozumiałeś:)jeśli chodzi o wiązke to tak jedna cześć jak ktoś to dobrze rozepnie to zostaje przy silniku ,a druga moze być ucięta tylko tak zeby była kostka do komputera do pedału gazu,cztery kostki do sond lambda i kostka do przepływomierza reszte da sie ogarnąćlider.dh pisze:to wszystko mam z mojego wozawaski00 pisze:Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylna
przednia łapaczy chodzi o wiazke komp - silnik rozpinana mniej wiecej w polowie ?waski00 pisze:potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
moglbys dokladniej opisac te wiazke
dlaczego komputer nie bedzie potrzebny czym wysteruje silnik ? kompem z 2.9 vr6 ?
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 21:39 przez waski00, łącznie zmieniany 1 raz.
To taki sam silnik jak był montowany w golfie IV więc nie fsi.tak fsi montowany w golf v
Potrzebny jest komp i zegary też bez nich nie odpalisz go.waski00 pisze:jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
Jeszcze potrzebne będą półosie przeguby i napewno jeszcze coś się znajdzie.
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 21:42 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.
www.proturbo.com.pl
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Potrzebny jest komp i zegary też bez nich nie odpalisz go.daniel1d pisze:To taki sam silnik jak był montowany w golfie IV więc nie fsi.tak fsi montowany w golf vwaski00 pisze:jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
Jeszcze potrzebne będą półosie przeguby i napewno jeszcze coś się znajdzie.[/quote
póosie bedą pasować jego bo wszystko wychodzi na to ze teraz ma vr6 pod maską ,zegary kolego nie są potrzebne wszystko pali i chodzi bez zegarów jestem po czterech takich swapach i nigdy nie potrzebowałem zegarów ,po drodze zawsze napotka kilka problemów jest to nie uniknione przy kazdym swapie
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Ja moge ogarnąć elektronike jak coś dawaj na pwlider.dh pisze:jak to obejsc ? moj gaz jest na linkewaski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??
[ Dodano: 13 Cze 2010 21:53 ]
immo można wyłączyć w programiedaniel1d pisze:A imobilaizer który jest w zegarach?waski00 pisze:zegary kolego nie są potrzebne wszystko pali i chodzi bez zegarów jestem po czterech takich swapach i nigdy nie potrzebowałem zegarów
[ Dodano: 13 Cze 2010 22:03 ]
Ale po co przerabiać na linke przeciesz to tylko 6 kabli do podłączenia do pedału gazu i wszystko smiga jak w zegarku ,pedał gazu pasuje nawet od 1,8 Tdaniel1d pisze:Przepustnicę można przerobić na linkę to nie wiem co na to komp powie od R32.lider.dh pisze:jak to obejsc ? moj gaz jest na linkewaski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??
Ostatnio zmieniony ndz cze 13, 2010 22:04 przez waski00, łącznie zmieniany 1 raz.
tak zgadza sie zapomnialem nadmienic o tymwaski00 pisze: bo wszystko wychodzi na to ze teraz ma vr6 pod maską
mam 2.9 syncro wiec mechaniczne czesci mam pozostana "tylko" przerobki
najbardziej martwi mnie elektryka bo nie wiem gdzie od czego zaczac
a silnik chcialem wziasc ten http://moto.allegro.pl/item1073427645_i ... 6_bub.html
chyba ze sie jeszcze trafi cos innego tanszego
narazie staram sie zebrac jakies konkretne info
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
masz problem z elektroniką to zapraszam - masz niedaleko z Zor
usuwałem immobilizery i przekodowywałem kompy w pierwszych swapach R32 w PL, ale to o tym mało kto pisze a ja nie lubię się chwalić
usuwałem immobilizery i przekodowywałem kompy w pierwszych swapach R32 w PL, ale to o tym mało kto pisze a ja nie lubię się chwalić
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
GTO pisze:masz problem z elektroniką to zapraszam - masz niedaleko z Zor
usuwałem immobilizery i przekodowywałem kompy w pierwszych swapach R32 w PL, ale to o tym mało kto pisze a ja nie lubię się chwalić
Jak by nie było to prawda żeby nie GTO to pewnie żadne R32 w PL nie jeżdziło by tak jak sie należy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość