VR6 2,8 czy 2,9 ktory lepszy?

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

VR6 2,8 czy 2,9 ktory lepszy?

Post autor: Paździoch » wt kwie 20, 2010 19:47

Cze

Mam pytanie bo znajomy chce kupic vr-a i sie tak zastanawiamy ktory by byl lepszy czy 2,8 czy 2,9?

Jak z czesciami do 2,9 chodzi o zawieszenie i sam silnik czy pojedzie cos z 2,8?

Jesli chodzi o moc to napewno 2,9 bedzie lepszy.



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » wt kwie 20, 2010 20:49

kolego, jak trafisz 2,9 to sie nie zastanawiaj, najczesniej spotykane w corrado, golfy mk3 syncro i passaty syncro tez mialy 2,9. :bigok: a teraz tylko czekaj az reszta zacznei Ci cisnąc ze ten temat :crazy:


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
kotekavr6
VR6
VR6
Posty: 133
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 16:53
Lokalizacja: szczekociny

Post autor: kotekavr6 » śr kwie 21, 2010 09:12

passat b4 syncro 2,9 mial tylko 184 konie,reszta mk3,corrado 2,9 190 koni,ale dorwac niezajechane 2,9 graniczy z cudem



Awatar użytkownika
Fałer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 20:17
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Fałer » śr kwie 21, 2010 11:13

kotekavr6 pisze:passat b4 syncro 2,9 mial tylko 184 konie
Z racji tego, że miał Bosch Motronic 2.7 a nie jak reszta 2.9..


[img]http://img31.imageshack.us/img31/6241/sygnp.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246776]:grin: Mój Passiasty Variat :grin:[/url]

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr kwie 21, 2010 11:56

Paździoch pisze: Mam pytanie bo znajomy chce kupic vr-a i sie tak zastanawiamy ktory by byl lepszy czy 2,8 czy 2,9?

Jak z czesciami do 2,9 chodzi o zawieszenie i sam silnik czy pojedzie cos z 2,8?

Jesli chodzi o moc to napewno 2,9 bedzie lepszy.
Części praktycznie te same, jeżeli chodzi o silnik, jeżeli chodzi o np. zawieszenie to jest inne z tyłu bo jest syncro (mówie o golfie)
Przód chyba to samoc co w 2,8
Lepszy zawsze mocniejszy więc 2,9 wygrywa na starcie:)



marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » śr kwie 21, 2010 22:57

a mi auto - magicy mowili ze 2.9 bardziej sie przegrzewa niż 2.8 ("bo sa cieńsze ścianki między cylindrami")


PRINCE

Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Post autor: Paździoch » śr kwie 21, 2010 23:23

cieńsze ścianki między cylindrami????

to jak to wyglada w r32 a juz nie wspomnie o r36 gdzie przy samym dole tuleji jest juz naprawde cienko :green_fuck:
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 23:23 przez Paździoch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw kwie 22, 2010 07:19

magicy mowili ze 2.9 bardziej sie przegrzewa niż 2.8 ("bo sa cieńsze ścianki między cylindrami")
"znawcy"...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
kotekavr6
VR6
VR6
Posty: 133
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 16:53
Lokalizacja: szczekociny

Post autor: kotekavr6 » czw kwie 22, 2010 09:24

2,9 od 2,8 ma tlok wiekszy tylko 1mm to zadna roznica,wogole kiedys słyszałem ze vr-ki sie przegrzewaja,od 3 lat nimi jezdze i nic sie niedzieje,kazdy samochod(silnik)ma swoja opinie-pozytywna lub negatywna



Awatar użytkownika
papol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: sob sty 15, 2005 20:28
Lokalizacja: walbrzych
Kontakt:

Post autor: papol » sob kwie 24, 2010 01:36

Mam 2.9 i dla mnie jest lepszy,a tak na powaznie to mysle ze najlepszy bedzie taki ktory bedzie zdrowy,i takiego najpierw poszukaj,bo jest to naprawde wyzwaniem. :grin:


Instrukcja obslugi VR6?? Przeladowac i odbezpieczyc a potem .... Pojezdzic i przesiasc sie na S4

Obrazek

vr6
http://www.youtube.com/watch?v=g6F8DD3-3LM

http://www.youtube.com/watch?v=1_GmOmg7n4U

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Post autor: Badyl » wt maja 04, 2010 13:10

2.9 będzie droższy, bo to raczej już rzadkość i rarytas. Poza średnicą tłoków ma inny kolektor, większą przepustnice i jakieś tam drobne zmiany w głowicy podobno. Inny ECU. Lepiej jak mówi papol. Kup taki jaki się trafi w dobrym stanie, a kolektor i przepustnice zawsze możesz sobie wymienić


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

SlawekNR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 18:37
Lokalizacja: Nowa Ruda / Sobótka
Kontakt:

Post autor: SlawekNR » ndz maja 09, 2010 11:05

Ja mam 2.9 i jestem zadowolony. Totalnie bez awaryjny.. Prawie wszystkie czesci pasuja z 2.8 zarowno do motoru jak i zawiechy itp. Jesli chodzi o mk3 2.9 to mozesz zapomniec o dopasowaniu tylnej zawiechy z tytulu tylniego mostu i wahaczow, ale z reszta nie ma szalu. Ja polecam 2.9. Wiecej mocy, to wieksza zabawa :)


Wiele serc, jedno bicie - VW Golf ponad zycie!!

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: VR6 2,8 czy 2,9 ktory lepszy?

Post autor: szczepan69 » czw cze 06, 2019 06:07

Witam jaki silnik golf 3 AAA miał motronic czy dla AAA jest inny i dla ABV inny,czy jak podepne pod VAG pokaze mi oprocz nr sterownika jaki motronic



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości