vr6 usczelka pod głowice
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 usczelka pod głowice
Witam
przymierzam sie do wymiany uszczelki pod głowica i głowicy w vr6 (mam druga po remoncie na zapasie) i mam pytanko czy przy okazji zmienić pierścienie jak już bede miał rozebrane?Dodam że w poprzednim silniku po remoncie głowicy zaczął palić duże ilości oleju dlatego motor wymieniłem.
silnik 210 kkm olej 10w 40 spalanie oleju ok 0.5 litra na 3 kkm
co sądzicie?
przymierzam sie do wymiany uszczelki pod głowica i głowicy w vr6 (mam druga po remoncie na zapasie) i mam pytanko czy przy okazji zmienić pierścienie jak już bede miał rozebrane?Dodam że w poprzednim silniku po remoncie głowicy zaczął palić duże ilości oleju dlatego motor wymieniłem.
silnik 210 kkm olej 10w 40 spalanie oleju ok 0.5 litra na 3 kkm
co sądzicie?
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
- Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
- Kontakt:
Jak masz juz sie bebrac u gory to jaki Ci tam grzyb zdjac miche odkrecic korbe i zobaczyc pierscienie. sciagniesz olejowy pierscien wsadzisz do cylindra i zobaczysz jaka szczelina(<1mm) jak Ci przeleci pierscien przez cala gladz cylindra to bedziesz wiedzial ze pierscienie do wymiany.
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 14:33 przez WOLF899, łącznie zmieniany 1 raz.
SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Wlasnie rozebralem caly silnik. Glowice daje do remontu- szlifowanie, frezowanie itp.
Blok rowniez idzie do szlifierni (Honowanie) i chcialbym sie dowiedziec jakie pierscienie polecacie ? W sklepie zaproponowano mi pierscienie firmy Federal za 520 zl komplet?! Czy nie lepiej kupic Goetze? wyjdzie sporo ponad 200zl taniej!A ha no i uszczelka 150 zl ale nie pamietam jakiej firmy.
Powodem remontu bylo slabe cisnienie w komorze 9-8-6, 9-9-8 po probie olejowej wskakiwalo na 13 wiec powod remontu oczywisty.
Blok rowniez idzie do szlifierni (Honowanie) i chcialbym sie dowiedziec jakie pierscienie polecacie ? W sklepie zaproponowano mi pierscienie firmy Federal za 520 zl komplet?! Czy nie lepiej kupic Goetze? wyjdzie sporo ponad 200zl taniej!A ha no i uszczelka 150 zl ale nie pamietam jakiej firmy.
Powodem remontu bylo slabe cisnienie w komorze 9-8-6, 9-9-8 po probie olejowej wskakiwalo na 13 wiec powod remontu oczywisty.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Goetze lub kolbenschmidtpiotrek20060 pisze:Wlasnie rozebralem caly silnik. Glowice daje do remontu- szlifowanie, frezowanie itp.
Blok rowniez idzie do szlifierni (Honowanie) i chcialbym sie dowiedziec jakie pierscienie polecacie ? W sklepie zaproponowano mi pierscienie firmy Federal za 520 zl komplet?! Czy nie lepiej kupic Goetze? wyjdzie sporo ponad 200zl taniej!A ha no i uszczelka 150 zl ale nie pamietam jakiej firmy.
Powodem remontu bylo slabe cisnienie w komorze 9-8-6, 9-9-8 po probie olejowej wskakiwalo na 13 wiec powod remontu oczywisty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości