[mk3 vr6 AAA] cichutki silnik

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

[mk3 vr6 AAA] cichutki silnik

Post autor: lluukkaasss » pt sty 08, 2010 21:55

Panowie stwierdzam ze mój Vr jest jakiś cichy, aż dziwny, szumi ładnie, chodzi jak rzędowa szóstka bezszelestnie, na wysokie wkręca się pięknie ciągnie jak traktor po błocie ale szumi sobie żwawo lecz cichutko, czy Vr6 żeby wydawał taki charakterystyczny warkot musi mieć pomodzony dolot + stożek i kat OUT ?

ja mam kata i mam wszystko seryjne :wink:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: [mk3 vr6 AAA] cichutki silnik

Post autor: Borys » pt sty 08, 2010 22:27

lluukkaasss pisze:Panowie stwierdzam ze mój Vr jest jakiś cichy, aż dziwny, szumi ładnie, chodzi jak rzędowa szóstka bezszelestnie, na wysokie wkręca się pięknie ciągnie jak traktor po błocie ale szumi sobie żwawo lecz cichutko, czy Vr6 żeby wydawał taki charakterystyczny warkot musi mieć pomodzony dolot + stożek i kat OUT ?

ja mam kata i mam wszystko seryjne :wink:
wsstaw stozek a powinienes usłyszec :)



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pt sty 08, 2010 22:30

zrobię dolot zrobię ale swoja droga to dobrze ze mój vr jest tak cichy czy coś mu dolega ?



Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Marko16v » pt sty 08, 2010 22:46

lluukkaasss, Jak masz wszystko seryjne to jedyne co mozesz zdzialac to skupić swój słuch i szukać typowo vr-owego warkotu w kabinie podczas jazdy depczac tak od 4000 tys obrotow, przy 5000 już powinno ładnie gardłowo zabrzmieć :bigok: , inaczej seria chodzi jak ładnie wytłumiony silniczek, tylko że 2.8 VR6 :-P, jak chcesz się popisywać przygazówkami to już musisz oryginał troche zepsuć czyli stożeksy, tuningeksy kat out itp :bigok:

ps. tak na marginesie często te co najgłośniej warczą często mają najmniej mocy po weryfikacji na hamowni hehe :jezor:
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 22:49 przez Marko16v, łącznie zmieniany 3 razy.


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » pt sty 08, 2010 22:53

no wiem wiem tez moje auto śmiga jeszcze na pełnym syntetyku, silnik jest petarda lecz właśnie chodzi cichutko, dokładnie tak jak mówisz w kabinie od 5000 słychać niezłe, natomiast dolot k&n zawita i to będzie jedyna modyfikacja, co by sobie rasowiej warczał :bigok:

to moj 1szy VR6 stad moje pytanie bo nie raz slyszalem Vr-a jak przelatywal mi pod domem to mi włosy na plecach stawały :helm:

dzieki !!



Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » sob sty 09, 2010 00:07

w jednej vr6 mam cały ori wydech + stożek - autko tak jak mówisz pracuje cichutko nawet przy wyższym zakresie obrotów nie ''wyje'' jak co niektóre pseudo tuningi :bajer: ( chociaż tam już ma jak dla mnie bardzo fajny pomruk )
natomiast w drugim od kolektora do patelni rurka 2.5 cala patelnia i tłumik z GTI - tu z kolei na wolnych i dolnym zakresie obrotów nie wyróżnia się w tłumie ale od 3.5tysi ''drze '' się na tyle że co po niektóży się oglądają ( ostatnio nawet typ ze Sprintera którego minołem na trasie dopytywał się przez CB radjo co tam siedzi że tak warczy :satan: )



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob sty 09, 2010 00:17

mniejsza ingerencja niż likwidacja puchy i założenie stożka jest jak czytam wywiercenie dziurek na dole puszki od oryginalnego filtra ??

to się sprawdza ? , brzmi trochę komicznie :helm:



matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: matys9 » sob sty 09, 2010 08:29

sprawdza sie, też bedzie ryczał jak na stożku. u mnie generalnie silnik chodzi cichutko jedynie co to jak sie czlowiek wsłucha to slychac rozrzad taki cichuteńki szelest mimo ze byl robiony 30tys km temu ale u znajomego po wymianie rozrzadu tez delikatnie bylo slychac rozrzad jak sie ucho przylozylo



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob sty 09, 2010 11:36




Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » sob sty 09, 2010 18:48

lluukkaasss pisze:czy to pasuje do vr6 ?
Pasuje do MK4 i pochodnych, do MK3 nie ponieważ tam jest dolot powietrza z odwrotnej strony.



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » ndz sty 10, 2010 14:20

matys9, przy ilu ten rozrząd zmieniłeś ?



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pn sty 11, 2010 09:06

co do tematu rozrzadu po wymianie trzeba sprawdzić ćiśnienie oleju czy nie jest za duże bo uszkodzenie zaworu bezpieczeństwa bardzo przyśpiesza zużycie rozrządu i w razie potrzeby wymienić pompe olejową


Obrazek

matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: matys9 » pn sty 11, 2010 23:59

teraz zrobione ma 230 a przy ok 200 byl wymieniany
a gdzie ie znajduje ten zawór bezpieczeństwa?
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 00:00 przez matys9, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » wt sty 12, 2010 00:02

hmm ja mam 190tys realnego przelotu i powiedzano mi w ASO po odsłuchaniu itp ze przy 300.000 mam sie zglosic a teraz cieszyc sie autem



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości