vr6 turbo gdzie dostane czesci?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 turbo gdzie dostane czesci?
Cze.
Mam troche kasy w skarpecie i taki mały projekt,chodzi mi o uturbienie vr6 do mocy ok 350km albo i wiecej mianowicie mam kilka pytan:
Co z seryjnego silnika moze mi sie przydac?
Gdzie i za ile dostane sprzęgłó,kute tłoki,wał,korby i czy panewki mogą być seryjne?
Blok silnika i głowica możą zostać seryjne czy tez musza byc inne?
Co z zaworami i wałkami rozrządu?
Gdzie dostane jakis porządny zestaw turbo?
Czy skrzynia diesela z golfa IV 6 biegowa wytrzyma?
Jaka pompa paliwa i caly układ wtryskowy z czego?
Seryjne zawieszenie wystarczy?
Narazie posiadam w domu hamulce i tarcze z przodu od S3. :green_fuck:
Za dwa tygodnie zaczynam odnawiać blache i czy warto poprawic spany jakoś zmocnić całą bude?
Jeśłi o czymś zapomniałem to prosze napisac i mnie poprawic wolałbym odpowiedzi tych którzy sie znają albo juz kiedyś mili doczynienia z uturbieniem vr-a
Mam troche kasy w skarpecie i taki mały projekt,chodzi mi o uturbienie vr6 do mocy ok 350km albo i wiecej mianowicie mam kilka pytan:
Co z seryjnego silnika moze mi sie przydac?
Gdzie i za ile dostane sprzęgłó,kute tłoki,wał,korby i czy panewki mogą być seryjne?
Blok silnika i głowica możą zostać seryjne czy tez musza byc inne?
Co z zaworami i wałkami rozrządu?
Gdzie dostane jakis porządny zestaw turbo?
Czy skrzynia diesela z golfa IV 6 biegowa wytrzyma?
Jaka pompa paliwa i caly układ wtryskowy z czego?
Seryjne zawieszenie wystarczy?
Narazie posiadam w domu hamulce i tarcze z przodu od S3. :green_fuck:
Za dwa tygodnie zaczynam odnawiać blache i czy warto poprawic spany jakoś zmocnić całą bude?
Jeśłi o czymś zapomniałem to prosze napisac i mnie poprawic wolałbym odpowiedzi tych którzy sie znają albo juz kiedyś mili doczynienia z uturbieniem vr-a
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Wraz z kuzynem podczas ukeżdżania VRki mieliśmy podobny plan. poczytaliśmy trochę i okazało się, że sporo firm z częściami znajduje się w USA a nie w niemcowni. Koszt profi tuningu na 300KM z przebudową kompletną silnika to około 6000 USD.
Gwarancja na jednostkę 6 miesięcy.
Z serii zostawiali tylko blok i pare dupereli a reszta na nowo czyi drogo ale solidnie.
Po uturbieniu dostajesz certyfikat i gwarancje, czas oczekiwania na całość około 4 tygodni.
Gwarancja na jednostkę 6 miesięcy.
Z serii zostawiali tylko blok i pare dupereli a reszta na nowo czyi drogo ale solidnie.
Po uturbieniu dostajesz certyfikat i gwarancje, czas oczekiwania na całość około 4 tygodni.
Dziki
Seryjny motor wytrzyma te 300-350Km.
sprzeglo to raczej nie jest problem zeby znalezc...
Porzadny zestaw turbo najlepiej samemu sobie kompletowac.
Skrzynie przemysl dobrze bo seryjna vr'owa ukrecala sie przy zapieciu 2 za kazdym razem sprawdzoen.TDi dosyc daje rade.
Zalezy w jaka moc bedziesz uderzał... wtryski dobiera sie pod moc prawda, a pompe mocniejsza...
Czy seryjne zawieszenie wystarczy... hmmm o co ci chodzi... ogolnie to moze byc ale jaki jest tego sens... przydało by sie cos twardego. Ciezko bedzie ci znalezc trakcje przy tej mocy.
Heble z s3 beda dawac rade.
Nie widze sensu wzmacniania budy chyba ze juz taki szrot.
rada ode mnie... Zacznij sam duzo czytac szukać bo chyba nie masz zbytnio duzej wiedzy
sprzeglo to raczej nie jest problem zeby znalezc...
Porzadny zestaw turbo najlepiej samemu sobie kompletowac.
Skrzynie przemysl dobrze bo seryjna vr'owa ukrecala sie przy zapieciu 2 za kazdym razem sprawdzoen.TDi dosyc daje rade.
Zalezy w jaka moc bedziesz uderzał... wtryski dobiera sie pod moc prawda, a pompe mocniejsza...
Czy seryjne zawieszenie wystarczy... hmmm o co ci chodzi... ogolnie to moze byc ale jaki jest tego sens... przydało by sie cos twardego. Ciezko bedzie ci znalezc trakcje przy tej mocy.
Heble z s3 beda dawac rade.
Nie widze sensu wzmacniania budy chyba ze juz taki szrot.
rada ode mnie... Zacznij sam duzo czytac szukać bo chyba nie masz zbytnio duzej wiedzy
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 10:40 przez Grexon, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nie wiem czy masz swiadomosc ze srodki skrzyni biegow w tdi i vr sa te sameGrexon pisze:vr'owa ukrecala sie przy zapieciu 2 za kazdym razem sprawdzoen.TDi dosyc daje rade.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Evo, raczej chodzi o wysuwający się sworzeń w różnicówkach VRa. W TDi flansze są przykręcane i wbijane. Trzeba by przerzucić bebechy żeby skręcany układ był. Zawsze to trochę pomoże.
[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 11:46 am ]
Co do gratów z USA to wujek Apsik pomoże bo ma chody. Ja mam już tłoki kute pod swojego N/A bo nie chce mi się turbić, a nowe tłoki w PL kosztują prawie tyle co kute za wodą. Zakupiłem więc Wiseco 83mm doprężające na 10.5:1.
[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 11:46 am ]
Co do gratów z USA to wujek Apsik pomoże bo ma chody. Ja mam już tłoki kute pod swojego N/A bo nie chce mi się turbić, a nowe tłoki w PL kosztują prawie tyle co kute za wodą. Zakupiłem więc Wiseco 83mm doprężające na 10.5:1.
a no nie mialem swiadomosci, alllle oki tobie wierze evoevolution pisze:nie wiem czy masz swiadomosc ze srodki skrzyni biegow w tdi i vr sa te sameGrexon pisze:vr'owa ukrecala sie przy zapieciu 2 za kazdym razem sprawdzoen.TDi dosyc daje rade.
Bynajmniej 2 skrzynie w vr'ach ukrecily sie jedna po drugiej, teraz jest z jakiegos tdi i jezdzi zacnie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
seryjne bebechy vr 6 dadza rade spokojnie 450 ps, sprawdzone trzeba tylko zrobic gruntowny remont i powiercic tu i owdzie w silniku..Paździoch pisze:czyli jak bd mail ok 300km to seryjny silnik da rade?
a co myslicie o kompresorku warto czy moze nie?
w sensie graty fabryczne po modyfikacjach przygotowujacych pod doladowanieseryjne
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 09:42 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Paździoch zacznij od lektury informacji na temat zaturbiania VR6 (lub wogóle zatrurbianai silników). Ja tak właśnie robię. Jak już będę wiedział dostatecznie dużo zacznę zbierać graty. Za rok, dwa... Pozdr
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 15:08 przez becior, łącznie zmieniany 2 razy.
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
dobra mam zamian kupic te czesci
[ing]http://www.wossner.com.pl/product_info. ... cts_id=362[/ing]
blok i wal wostawie seryjny bo czytalem ze jest on zakuwany i moze sostac.
pytanie jeszcze co z pompa oleju moze zostac seryjna czy jakas inna
[ing]http://www.wossner.com.pl/product_info. ... cts_id=362[/ing]
blok i wal wostawie seryjny bo czytalem ze jest on zakuwany i moze sostac.
pytanie jeszcze co z pompa oleju moze zostac seryjna czy jakas inna
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 10:17 przez Paździoch, łącznie zmieniany 2 razy.
Jakieś tam części można znaleźć na allegro, wystarczy wpisać "vr6"
http://moto.allegro.pl/item837751690_vw ... 00_km.html
Ogłoszenie bez fachowego opisu nawet... Jest tego tam dużo więcej...
Można też kupić silnik na gotowo, kolegi szymonrs
http://moto.allegro.pl/item838507500_2_ ... 400ps.html
http://moto.allegro.pl/item837751690_vw ... 00_km.html
Ogłoszenie bez fachowego opisu nawet... Jest tego tam dużo więcej...
Można też kupić silnik na gotowo, kolegi szymonrs
http://moto.allegro.pl/item838507500_2_ ... 400ps.html
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 13:10 przez becior, łącznie zmieniany 1 raz.
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości