VR6 2.9 syncro

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

VR6 2.9 syncro

Post autor: siaralfc » pt paź 23, 2009 21:06

pany jakie moce wytrzymuje syncro montowane w mk3 w porównaniu do mk4?
czy startowanie z odcinki bardzo szybko je zabije?
no i ostatnie pytanie, da się przerzucic zestaw z mk4/bory/tt/octavii do mk3/b4 bez jakiejś większej rzeźby i czy jest to opłacalne?
pytam, bo zbieram informację na ten temat z racji zbliżającego się zakupu właśnie mk3 albo b4 w takim zestawieniu i budowaniu auta dającego frajdę z jazdy :satan:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » sob paź 24, 2009 12:26

siaralfc pisze:da się przerzucic zestaw z mk4/bory/tt/octavii do mk3/b4
da sie
siaralfc pisze:czy jest to opłacalne?
tuning nie jest opłacalny.
najlepiej czytaj najtaniej to kupić auto już wyposażone w syncro.
siaralfc pisze:pany jakie moce wytrzymuje syncro montowane w mk3
300km przy paleniu gumy da rade znieść

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:30 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-9 ... 01150.html
13 300 PLN i masz bez *#cenzura#* vr6 2.9 syncro w b4

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:31 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-8 ... 41009.html
15 700 PLN 2.8 w b5 syncro

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:32 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-4-mot ... 61203.html
19 900 PLN 2.8 syncro w mk4

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:33 ]
tylko jeszcze uturbić i porszaki będą wymiękać



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » sob paź 24, 2009 13:27

morfeusz86r pisze:tuning nie jest opłacalny.
najlepiej czytaj najtaniej to kupić auto już wyposażone w syncro.
ad.1 to, że tunning jest nieopłacalny to wie raczej każdy.
ad.2 nie mam zamiaru kupowac auta bez syncro i do niego to montowac dopiero, bo jeszcze w totka nie wygrałem. chce kupic z syncro, a pytałem po prostu o to, czy ta generacja napedu co jest w mk3/b4 jest tak wytrzymała jak ta, która jest w mk4, bo b5 to już torsen, a ja stałego nie chce, rozłączany chciałbym miec. dlatego pytanie o przerzucanie tego było takie, czy duża rzeźba z tym jest?

ten b4 zielony, to już bardzo długo wisi na allegro, w poniedziałek może uda mi się go zobaczyc, bo akurat w tychach będe także nakreśli mi to sytuacje o nim.

b5 odpada, bo to V6,a nie VR, a no i druga sprawa już ww, że to jest torsen, a nie haldex

takie mk4 by pasowało, ale nie mam tyle kasy bliżej mi do 15k i w tym chciałbym się zmieścic od razu z oc itp, a nie wyrzucic całą kase i czekac do wyplaty nastepnej, zeby auto odpalic i się przewieźc kawałek :helm:
morfeusz86r pisze:tylko jeszcze uturbić
nie od razu rzym zbudowano :bigok:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob paź 24, 2009 14:55

w mk4 przy skrzyni 6 biegów napęd jest sporo mocniejszy niż w mk3 z przekładką napędu daj sobie spokój nie jest to p&p tylko rzeźba i nie jest to łatwe począwszy od mechaniki a skończywszy na elektronice ja osobiście bym brał mk4 4MOTION



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości