KOMPRESOR VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

KOMPRESOR VR6

Post autor: jarvr6 » pt paź 16, 2009 20:23

szykuje sie do montażu kompresora :grin: i mam w związku z tym kilka pytań:
-jaki zestaw najlepiej kupić(jaka firma? ,co ma byc w tym komplecie?)

jak macie jakieś linki do sprzedawców to bardzo chętnie zerknę :grin:

dodam ze chcę aby dmuchał do max 0,5 bara (to wystarczy :grin: ),i w związku z tym nie bede musiał nic grzebać w silniku



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 18, 2009 16:10

z zestawami moze byc ciezko. wsadzanie kompresora z mietka mija sie z celem bo napompuje mniej niz czlekoksztaltny ma cisnienia w wiatrach, zasadniczo do tego potrzebujesz wtryskiwaczy wiekszych mocnej pompy paliwa zestawu wskaznikow do kontroli egt afr i temp oleju, dobrze jest poprawic wydech bo seryjny bedzie slabym gardlem. wystroic to powienienes jesli juz bez zadnych swinek seryjnym ecu( spokojnie sobie poradzi z kompresorem) to tyle pomijajac fakt ze silnik musi byc zdrow jak ryba czyli na starcie kompletny remont...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » ndz paź 18, 2009 23:37

silnik jest zdrowy jak ryba -trzyma równiuteńką serie :grin: tydzien temu hamowany,a jaki ewentualnie poleciłbyś zestaw bo nic na ten temat nie napisałeś,dlaczego cięzko bedzie z zestawem? :bajer:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 19, 2009 10:19

sluchaj nie chodzi o to ze trzyma serie tylko o to ze pierscienie po doladowaniu szybko powiedza papa jak i bardziej obciazone jest kilka innych elementow ktore trzeb usprawnic... zestawow ci nie polece, a dlaczego?? sobie uswiadmisz jak posiedzisz troche szukajac :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » wt paź 27, 2009 23:41

to jaki polecił byś ew.kompresor, z czego?z zestawami jest cieżko w pl :grrr: ,ew USA ale ceny! :kac:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt paź 27, 2009 23:45

szykuje sie do montażu kompresora
ale ceny! :kac:
niestety twarda codzienność uczy że w tym momencie "projektu" kończy się większość tego typu pomysłów.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » wt paź 27, 2009 23:49

ale to zawsze tańsza wersja niż tubo :grin: ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec :grrr: nie róbcie wielkiej tajemnicy :chytry:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw paź 29, 2009 23:10

jarvr6 pisze:ale to zawsze tańsza wersja niż tubo :grin: ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec :grrr: nie róbcie wielkiej tajemnicy :chytry:
Taniej chyba wyjdzie jak wsadzisz sobie silnik od R32 :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: piterVR6 » pt paź 30, 2009 18:15

a kompresory z mercedesa ?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 31, 2009 19:17

jarvr6 pisze:ale to zawsze tańsza wersja niż tubo :grin: ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec :grrr: nie róbcie wielkiej tajemnicy :chytry:
czy to turbo czy nie szykuj 1xxxxpln a doklandiej blizej 2xxxx pln zadna tajemnica ze kazdy doladowany projekt vr6 wychodzi w okolice 18 kpln nie jest wazne czy kompresor czy turbo cena nie rozni sie wiecej niz 500 pln

[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:19 ]
piterVR6, kompresory z mietka sie nie nadaja, spytaj fuldi'ego czy lawrai'a ile dmuchal kompresor co na sile po taniosci lawrai chcial wsadzic... pompuje cale 0 bar...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 01, 2009 00:22

Evo ale jaki dokładnie to był Eaton?? 45??



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » ndz lis 01, 2009 00:29

Dj Darecki pisze:Taniej chyba wyjdzie jak wsadzisz sobie silnik od R32 :)
Dokładnie i to jest dużo lepsze i bezpieczniejsze wyjście jak chcesz mało dmuchać to zrób swapa na r32 i masz 240koni.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » ndz lis 01, 2009 12:28

Gadanie, da się to zrobić bo kolega ma takiego VR6 Kompresor :) Jeżdzi to niesamowicie posiada okolo 230km... Co prawda sam remont silnika wyszedł okolo 9tys... Potem montaż Kompresora :)


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 01, 2009 12:49

Drifter, pewnie mowisz o takim czarnym 3 drzwiowym z mercedesowskim kompresorem.... z 3 calowym dolotem, jesli tak to on nie ma tej mocy co piszesz...on nie ma nawet 200

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 11:56 ]
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 64830a5719 to o tym piszesz???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości