Stare świece, kable i moduł a moc
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Stare świece, kable i moduł a moc
Siemka
powoli przymierzam się do wymiany świec (platynowe), kabli i modułu zapłonowego
świece nie wiem kiedy były wymieniane, mają minimum 25tys bo od tylu znam historię tego auta, jeden z kabli ma przebicie, i moduł też ma przebicia. Iskry widać tylko jak jest wilgotno
czy to wszystko ma wpływ na moc jaką generuje silnik?
powoli przymierzam się do wymiany świec (platynowe), kabli i modułu zapłonowego
świece nie wiem kiedy były wymieniane, mają minimum 25tys bo od tylu znam historię tego auta, jeden z kabli ma przebicie, i moduł też ma przebicia. Iskry widać tylko jak jest wilgotno
czy to wszystko ma wpływ na moc jaką generuje silnik?
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
A wydech? katalisator? W ogole go masz?:P Jezeli masz fabryczny wydech to moze go przytykac. Przy 300 tys moga byc trociny
Modul generalnie musi byc idealny, zadnych uszkodzen, pekniec. Sam woze ze soba drugi zapasowy, jak mi sie rozkraczy to od razu wymienie nawet i na trasie.
Dzieki przebisiom mozesz za bardzo rozrzedzic olej paliwem (skoro iksra poszla bokiem to paliwko sie nie spali, i pojdzie albo w olej ale w katalisator)
Modul generalnie musi byc idealny, zadnych uszkodzen, pekniec. Sam woze ze soba drugi zapasowy, jak mi sie rozkraczy to od razu wymienie nawet i na trasie.
Dzieki przebisiom mozesz za bardzo rozrzedzic olej paliwem (skoro iksra poszla bokiem to paliwko sie nie spali, i pojdzie albo w olej ale w katalisator)
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 22:58
- Lokalizacja: Lublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 22:58
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości