Sportowe walki w vr6?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
Sportowe walki w vr6?
Tak se przegladalem z nodow allegro i znalazlem: http://moto.allegro.pl/item751455172_sp ... t_vr6.html
Czy te niby sportwe walki sa cos warte? Warto wydac te 1200zl na to aby wzmocnic swojego VR'a? Ktos mial z tym doczynienia?
Czy te niby sportwe walki sa cos warte? Warto wydac te 1200zl na to aby wzmocnic swojego VR'a? Ktos mial z tym doczynienia?
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja miałem u siebie wałki ABT 268
Szczerze mówiąc to tych z aukcji chyba bym nie brał...
Nie napisali nawet oznaczeń tylko, że są "ostre".
Jeżeli faktycznie są ostre to samochód straci dół, będzie tylko ładnie jeździł na wysokich obrotach w związku z czym stanie się mało użyteczny do codziennej jazdy.
Ogólnie 268 to takie średnie wałki, poprawiają górę nie niszcząc dołu.
Masz je w ofercie ABT, oraz Schrick i te bym polecał.
Dla przykładu - te wałki co miałem w połączeniu ze zrobioną głowicą i kolektorem ssącym dawały 200 kucy (ze 174).
Oczywiście dochodzi do tego strojenie kompa
Szczerze mówiąc to tych z aukcji chyba bym nie brał...
Nie napisali nawet oznaczeń tylko, że są "ostre".
Jeżeli faktycznie są ostre to samochód straci dół, będzie tylko ładnie jeździł na wysokich obrotach w związku z czym stanie się mało użyteczny do codziennej jazdy.
Ogólnie 268 to takie średnie wałki, poprawiają górę nie niszcząc dołu.
Masz je w ofercie ABT, oraz Schrick i te bym polecał.
Dla przykładu - te wałki co miałem w połączeniu ze zrobioną głowicą i kolektorem ssącym dawały 200 kucy (ze 174).
Oczywiście dochodzi do tego strojenie kompa
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To już trzeba by zapytać kogoś kto się tym bawi.
Ale coś koło 800-1200 zł.
Niestety zabawa w kręcenie wolnossaka nie jest tania ani zbyt efektywna
Ale coś koło 800-1200 zł.
Niestety zabawa w kręcenie wolnossaka nie jest tania ani zbyt efektywna
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hehe - pewnie ma koło 120-140 kucyKrystian_T pisze:Mam vr'a i jestem pewny ze napewno nie trzyma seryjnej mocy, ale mam nadzieje ze tez duzo nie stracil.
Nie żartujKrystian_T pisze:Pytanie: Co zrobic na poczatek zeby odzyskac serie? Swiece, kable to faktycznie pomaga?
Tylko remont silnika
U mnie wyniosło to 5500 zł (ale na forum wypowidali się, że można taniej)
Z doświadczenia powiem Ci, że jak nie masz kasy na uturbianie to lepiej odpuścić grzebanie w wolnossącym bo włożona kasa nie będzie współmierna do efektów.
Jeżeli już to chyba najlepszy efekt uzyskasz wkładając skrzynię biegów od Corrado 2,9 (ABV)
Ma ona krótsze przełożenie główne i na prawdę odmula VR-a nieźle
Moja rada - doprowadź do serii i będziesz miał fajną zabawkę.
Ewentualnie jak dorwiesz skrzynie taką to możesz zmienić.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znaczy, żeby było jasne te 5,5k to było razem z zawieszeniem
Ale fakt, że jak ktoś nie przestrzegał podstawowych zasad użytkowania tylko katował to potem są takie kwiatki 120-to konne
Jedź na hamownię zobacz co tam masz pod machą i jak trzeba to zacznij od doprowadzenia do serii a nie tuningów
Ale fakt, że jak ktoś nie przestrzegał podstawowych zasad użytkowania tylko katował to potem są takie kwiatki 120-to konne
Jedź na hamownię zobacz co tam masz pod machą i jak trzeba to zacznij od doprowadzenia do serii a nie tuningów
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 21:29 przez Chmielu, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O masz - to też niezły jesteś
Samochód w ogóle nie na chodzie a Ty się o tuningi pytasz
Samochód w ogóle nie na chodzie a Ty się o tuningi pytasz
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
Nie to ze go katowalem, bo naprawde staram sie tego nie robic no ale kto ma VR'a to wie ze czasem sie depnie i staram sie robic to z glowa, na A4 czasem sie go przydusi do 190-200, problem narodzil sie w sumie z nikad, jak auto jezdzilo w niedziele tak w poniedzialek juz nie odpalil chociaz krecil... przyblizenie tematu jest tu ->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268019Chmielu pisze: Samochód w ogóle nie na chodzie a Ty się o tuningi pytasz
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 18:23
- Lokalizacja: Opole/Wrocław
- Kontakt:
A te walki tak z czystej ciekawosci, bo juz sie zastanawialem nad czyms takim zaraz po kupnie autka
[ Dodano: 24 Wrz 2009 22:00 ]
No problem jest w tym ze ten silnik nigdy nie widzial gazu i puki jest w moich rekach napewno go nie zobaczy... dla mnie gaz to wogole kalectwo dla auta a tym bardziej dla VR'a moje rozumowanie jest takie jesli ktos kupuje auto z taka pojemnoscia musi sie z tym liczyc ze to nie bedzie palic w zadnym przypadku 6 l na 100km tylko troszke wiecej, a jesli ktos chce zeby auto malo palilo niech se kupi smarta czy inny bajer nie przekraczajacy 1000cm
[ Dodano: 24 Wrz 2009 22:00 ]
No problem jest w tym ze ten silnik nigdy nie widzial gazu i puki jest w moich rekach napewno go nie zobaczy... dla mnie gaz to wogole kalectwo dla auta a tym bardziej dla VR'a moje rozumowanie jest takie jesli ktos kupuje auto z taka pojemnoscia musi sie z tym liczyc ze to nie bedzie palic w zadnym przypadku 6 l na 100km tylko troszke wiecej, a jesli ktos chce zeby auto malo palilo niech se kupi smarta czy inny bajer nie przekraczajacy 1000cm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość