Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt kwie 27, 2007 11:50
- Lokalizacja: Wiedeń
Zmieniłem z tyłu z bębnów na tarcze 5x100 z mikody i mam zaciski jarzma z audi .
Nie pasują jarzma na nowe czopy na belce (rozstaw srób czopu i jarzma jest taki sam ) odchylenie jarzma jest nie teges
Czytajac temat bylo ze pasuja z paska b3 , to jest sprawdzone przez kogos czy tylko gdybanie???????????
Nie pasują jarzma na nowe czopy na belce (rozstaw srób czopu i jarzma jest taki sam ) odchylenie jarzma jest nie teges
Czytajac temat bylo ze pasuja z paska b3 , to jest sprawdzone przez kogos czy tylko gdybanie???????????
Bezel 2010
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co wyczytałem na forum to był taki przypadek, że przy jakiś alu brakło kilku dziesiątek mm i trzeba było zeszlifować odrobinę zacisk aby nic nie obcierało. Ja mam dwa komplety 15' alu (lato i zima) i bez problemu wchodzą. Myślę że to był jakiś marginalny przypadek.
Ostatnio zmieniony sob cze 12, 2010 19:39 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Witam
Jestem już jakiś czas po zmianie hamulców tj tył mk4 i przód 280mm, auto to golf gti 16v także wszystko było p&p. Zauważyłem że teraz pedał wyraźnie niżej bierze i jest taki miękki. Na odpalonym silniku jak pod pompuje to słychać syczenie w okolicy pedałów i z tyłu przy regulatorze siły hamowania . Wycieków brak, rozumiem że nieszczelność ? Czy muszę ten regulator jakoś przestawić ? Hamulec jest ale bierze pod sam koniec i praktycznie w systemie 01
pozdr
Jestem już jakiś czas po zmianie hamulców tj tył mk4 i przód 280mm, auto to golf gti 16v także wszystko było p&p. Zauważyłem że teraz pedał wyraźnie niżej bierze i jest taki miękki. Na odpalonym silniku jak pod pompuje to słychać syczenie w okolicy pedałów i z tyłu przy regulatorze siły hamowania . Wycieków brak, rozumiem że nieszczelność ? Czy muszę ten regulator jakoś przestawić ? Hamulec jest ale bierze pod sam koniec i praktycznie w systemie 01
pozdr
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Jak syczenie to sprawdź serwo czy gdzieś nie przepuszcza.
Rozumiem, że nie zmieniałeś pompy? U mnie jest podobnie, hampel bierze prawie u samego dołu, ale za to jak hamuje
Podejrzewam że jest to związane z wydajnością pompy i po prostu to jest jej kres możliwości. Trzeba by było pokombinować z jakąś większą, podobno z T4 jakaś pasuje.
Spróbuj jeszcze raz je odpowietrzyć i zmniejszyć ciśnienie na regulatorze na tył. U mnie pomaga właśnie przestawienie regulatora wyżej. Wtedy więcej płynu dochodzi do przodu i pedał bierze wyżej, ale kosztem skuteczności hampli.
Rozumiem, że nie zmieniałeś pompy? U mnie jest podobnie, hampel bierze prawie u samego dołu, ale za to jak hamuje
Podejrzewam że jest to związane z wydajnością pompy i po prostu to jest jej kres możliwości. Trzeba by było pokombinować z jakąś większą, podobno z T4 jakaś pasuje.
Spróbuj jeszcze raz je odpowietrzyć i zmniejszyć ciśnienie na regulatorze na tył. U mnie pomaga właśnie przestawienie regulatora wyżej. Wtedy więcej płynu dochodzi do przodu i pedał bierze wyżej, ale kosztem skuteczności hampli.
Ostatnio zmieniony śr lip 14, 2010 07:34 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Tak jest na łapie od belki za którą jest zaczepiona sprężyna.smokatsu84 pisze:Obejrzę ten regulator , tam jest jakaś śrubka tak ?
Z tego co pisze w intercars to niby były dwie średnice montowane do 16V mniejsza i większa, ale to trzeba by było sprawdzić.smokatsu84 pisze:Co do pompy to raczej nie potrzebna jest wymiana bo przecież g60 miało dokładnie taką samą pompę z tego co się orientuje
U mnie to żaden problem jedynie to kwestia przyzwyczajenia. W momencie jak zmieniłem zaciski z 36 z Mk2 na 38 z Mk4 to bierze niżej (przód 54) i tyle.marcinas1983 pisze:Ja mam największą pompę założoną od T4 25,4mm i nie mam takiego problemu jak Wy tutaj opisujecie.
Jeżdżąc naprawdę często wieloma samochodami od francuzów, niemców itp. już się przyzwyczaiłem, że co model to inaczej działa hampel, zresztą tak samo jak sprzęgło.
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 10:53 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości