Strona 1 z 1

: czw kwie 23, 2009 18:46
autor: cyarnz
wszystko co potrzebujesz masz z mk3, jedynie kwestia sprzegla.
Mozesz zostawic linke,ale potrzebna bedzie lapka zastepujaca wysprzeglik i pompke sprzegla. Jedynie w ASO do kupienia.
Ew mozesz wsadzic hydro sprzeglo z mk3, ale trzeba bedzie przelozyc tez pedaly z mk2 g60 lub passata b3

: czw kwie 23, 2009 22:01
autor: C_bull
Co byś chciał wiedzieć ? pytaj a na pewno ktoś pomoże..

: czw kwie 23, 2009 22:42
autor: C_bull
nesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowy :D

Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..

: sob kwie 25, 2009 20:48
autor: cyarnz
C_bull pisze:
nesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowy :D

Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..

calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
Co do elektryki, to jak kolega wyzej napisal, wywal cala instalacje i przewal z mk3, generalnie jestes w dobrym polozeniu bo masz cale auto, jak cos nie zagra to mozesz modzic z 2 wiazek:)))

: ndz kwie 26, 2009 15:39
autor: Praks
cyarnz pisze:
calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
a to dlaczemu??

: ndz kwie 26, 2009 20:58
autor: cyarnz
Praks pisze:
cyarnz pisze:
calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
a to dlaczemu??
moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.

: ndz kwie 26, 2009 21:14
autor: toffic
moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.
nie ma żadnych problemów

: ndz kwie 26, 2009 21:18
autor: cyarnz
toffic pisze:
moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.
nie ma żadnych problemów
tez mam, i mam problem... bez wiercenia zwrotnic nie da sie prawidlowo ostawic..
Pozatym mam kielka naprawde malych zastrzezen jak np, nieprawidlowe napiecie na gornej poduszce amortyzatora.
Choc w sumie gdyby nie to ze wali po nadkolach to zostawilbym tak jak jest :grin:

: ndz kwie 26, 2009 21:22
autor: toffic
u mnie nie trzeba było nic wiercić, cały przód z VR6: wahacze, amory, zwrotnice, geometria wyszła na 0 :bajer: fakt ze gleby na czymś takim to raczej nie zrobi bo koło wystaje bardziej niż seria ale mi to nie przeszkadza, starzeje się :grin:

: ndz kwie 26, 2009 21:27
autor: cyarnz
domyslnie zakladalem ze gleba musi byc i jest :helm: