VR6 z MKIII do MK II 1.8 RP

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw kwie 23, 2009 18:46

wszystko co potrzebujesz masz z mk3, jedynie kwestia sprzegla.
Mozesz zostawic linke,ale potrzebna bedzie lapka zastepujaca wysprzeglik i pompke sprzegla. Jedynie w ASO do kupienia.
Ew mozesz wsadzic hydro sprzeglo z mk3, ale trzeba bedzie przelozyc tez pedaly z mk2 g60 lub passata b3



Awatar użytkownika
C_bull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 01:02
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: C_bull » czw kwie 23, 2009 22:01

Co byś chciał wiedzieć ? pytaj a na pewno ktoś pomoże..



Awatar użytkownika
C_bull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 01:02
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: C_bull » czw kwie 23, 2009 22:42

nesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowy :D

Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » sob kwie 25, 2009 20:48

C_bull pisze:
nesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowy :D

Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..

calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
Co do elektryki, to jak kolega wyzej napisal, wywal cala instalacje i przewal z mk3, generalnie jestes w dobrym polozeniu bo masz cale auto, jak cos nie zagra to mozesz modzic z 2 wiazek:)))



Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » ndz kwie 26, 2009 15:39

cyarnz pisze:
calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
a to dlaczemu??


Corrado VR6 US Porsche Style...

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz kwie 26, 2009 20:58

Praks pisze:
cyarnz pisze:
calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
a to dlaczemu??
moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3838
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 26, 2009 21:14

moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.
nie ma żadnych problemów



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz kwie 26, 2009 21:18

toffic pisze:
moga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.
nie ma żadnych problemów
tez mam, i mam problem... bez wiercenia zwrotnic nie da sie prawidlowo ostawic..
Pozatym mam kielka naprawde malych zastrzezen jak np, nieprawidlowe napiecie na gornej poduszce amortyzatora.
Choc w sumie gdyby nie to ze wali po nadkolach to zostawilbym tak jak jest :grin:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3838
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz kwie 26, 2009 21:22

u mnie nie trzeba było nic wiercić, cały przód z VR6: wahacze, amory, zwrotnice, geometria wyszła na 0 :bajer: fakt ze gleby na czymś takim to raczej nie zrobi bo koło wystaje bardziej niż seria ale mi to nie przeszkadza, starzeje się :grin:



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz kwie 26, 2009 21:27

domyslnie zakladalem ze gleba musi byc i jest :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości