VR6 z MKIII do MK II 1.8 RP
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowynesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..
C_bull pisze:Przekładasz sanki z mk3 i resztę z mk2 (tak mam) albo całe zawieszenie zależy od Ciebie przednia belka z poduszką od passata b3 - sprawę mocowania silnika już masz z głowynesqik222 pisze:Chodzi mi o poradę kogoś kto to już zrobił a mianowicie jak wygląda sprawa łap silnika no i cała elektryka , co mam przełożyć a co może zostać z mojego RP-ka. W tym VR6jest szczelona chłodnica no i z czego ją dobrać aby weszła potem z tym silnikiem do MK II.
Co do elektryki wypruwasz wiązkę starego silnika i wszystko z mk3 musisz przekładać ale z tym niech ktoś bardziej ogarnięty się wypowie..
calosci zawieszenia nie polecam przekladac,a le owszem mozna to zrobic.
Co do elektryki, to jak kolega wyzej napisal, wywal cala instalacje i przewal z mk3, generalnie jestes w dobrym polozeniu bo masz cale auto, jak cos nie zagra to mozesz modzic z 2 wiazek:)))
tez mam, i mam problem... bez wiercenia zwrotnic nie da sie prawidlowo ostawic..toffic pisze:nie ma żadnych problemówmoga sie pojawic problemy z ustawieniem katow z przodu.
Pozatym mam kielka naprawde malych zastrzezen jak np, nieprawidlowe napiecie na gornej poduszce amortyzatora.
Choc w sumie gdyby nie to ze wali po nadkolach to zostawilbym tak jak jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości