trzymanie "serii" teoria
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
trzymanie "serii" teoria
witam
nie zlinczujcie mnie prosze za to pytanie ale chcialbym wiedziec co robicie by autko trzymalo te fabryczne 174/190km
czy wystarczy wymiana uszczelki pod glowica czy pierscieni na tlokach ?
pewnie zalezne jest to od indywidualnych przypadkow ale mowiac doprowadzic silnik do serii wiaze sie to z komplenym remontem ? tloki pierscienie panewki wszystkie uszczelniacze ? czy wystarczy jak wyzej - uszczelka glowicy albo pierscionki
dzieki za odpowiedzi
nie zlinczujcie mnie prosze za to pytanie ale chcialbym wiedziec co robicie by autko trzymalo te fabryczne 174/190km
czy wystarczy wymiana uszczelki pod glowica czy pierscieni na tlokach ?
pewnie zalezne jest to od indywidualnych przypadkow ale mowiac doprowadzic silnik do serii wiaze sie to z komplenym remontem ? tloki pierscienie panewki wszystkie uszczelniacze ? czy wystarczy jak wyzej - uszczelka glowicy albo pierscionki
dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
nie mam zadnychPraks pisze:podepnij pod vaga zobacz jakie bledy sa
autko zapycha az milo bralem sie ostatnio z bmw 730i i nie dala rady ale to oczywiscie nie jest miara osiagow
ja pytam czysto teoretycznie na przyszlosc
tak sie pomalu po prostu przymierzam do remontu bo mysle o kompresorze wiec trza bedzie zadbac o motor
a rozrzad gdzie najlepiej kupic ?? oryginal ??
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Może nie odpowiem wprost na Twoje pytanie ale ostatnio oglądałem ciekawy program motoryzacyjny i tam prowadzący mówił właśnie o tym jak zadbać o motorownię, żeby fabryczna moc była zachowana. To na co nie masz już wpływu to odpowiednie dotarcie silnika,... bardzo ważna rzecz. Następnie jeżdżenie na odpowiednim oleju, dbanie o jego regularne wymiany oraz regularne wymiany wszystkich pozostałych elementów czyli filtry itd... Co najciekawsze to ów prowadzący powiedział, że dynamiczna jazda samochodem (nie porównywać z ciągłym katowaniem) może spoowdować delikatne przyrosty mocy w stosunku do mocy seryjnejlider.dh pisze:nie zlinczujcie mnie prosze za to pytanie ale chcialbym wiedziec co robicie by autko trzymalo te fabryczne 174/190km
Wszystko zależy od tego jak dbali poprzedni właściciele no i jak Ty dbasz...
a moglbys napisac co wymieniales i jak to cenowo wyszlo ??cały remont np.ABV to pare tysiecy sam to niedawno przeszedłem
a to ciekawe no wystarczy dobrze jezdzic i moc sama przyjdziemastercinek pisze:dynamiczna jazda samochodem (nie porównywać z ciągłym katowaniem) może spoowdować delikatne przyrosty mocy w stosunku do mocy seryjnej
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
sory bardzo ale łańcuch też sie wyrabia... nie trzeba zmieniać go tak często jak paska to fakt... ale podlega wymianie po jakimś tam przebiegu. Pozatym to jest rozrząd i tutaj też są pogubione koniehakeem pisze:Mozesz bez zmiany jezdzic na oryginalnym rozrzadzie "do konca".
To podstawa... bardzo dużo ludzi nie wie jak dociera sie silnikmastercinek pisze:To na co nie masz już wpływu to odpowiednie dotarcie silnika
18K4F inside... RWD car :)
jak łańcucha nie słychać to można jeździć?? Ano można tylko nikt nie wziął pod uwagę iż łańcuch się rozciąga... owszem jak będzie dobry napinacz i ślizgi to się naciągnie i niie będzie go słychać...
Ale czy ktoś pomyślał iż rozrząd się wtedy przestawia?? Tu właśnie często są zgubione PeeSy
Ale czy ktoś pomyślał iż rozrząd się wtedy przestawia?? Tu właśnie często są zgubione PeeSy
"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car
ale kola zebate czesto sa na tyle dobre ze nie trzeba wymieniac... u mnei nei trzeba bylo ale moze to zalezy od przebiegu i egzemplarza... wiadomo najlepiej to byloby dac wszystko nowe... aczkoliwek plastykowe slizgi wygladaly u mnie prawie jak nowki!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości