czy zna ktos tego VR'a??

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » czw lip 24, 2008 08:36

Praks pisze:ja mam nie wiele mniejsza moc przy pojemnosci 2.8 i bez walkow ;)

Praxiu czy 38 ps na wolnossaku to dla ciebie niewiele ?? :chytry:



Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » czw lip 24, 2008 11:22

kielbas2 pisze:
Praks pisze:ja mam nie wiele mniejsza moc przy pojemnosci 2.8 i bez walkow ;)

Praxiu czy 38 ps na wolnossaku to dla ciebie niewiele ?? :chytry:
nie oczywisce ze nie...ale spodziewalem sie wiecej bo tych wymienionych przerobkach a zwlaszcza rozwiercie :)


Corrado VR6 US Porsche Style...

Awatar użytkownika
kielbas2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 23, 2007 11:02
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: kielbas2 » czw lip 24, 2008 13:27

Praks pisze:
kielbas2 pisze:
Praks pisze:ja mam nie wiele mniejsza moc przy pojemnosci 2.8 i bez walkow ;)

Praxiu czy 38 ps na wolnossaku to dla ciebie niewiele ?? :chytry:
nie oczywisce ze nie...ale spodziewalem sie wiecej bo tych wymienionych przerobkach a zwlaszcza rozwiercie :)
dokładnie tak przy takich modach to mizerny wynik :foch:



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » wt lip 29, 2008 14:40

ja natomiast podejrzewam iż VR rozwiercony z 2.8 na 3.2 nie wygeneruje wogóle śmocy....
clue: tłok musiałby mieć 86,7mm bore


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lip 29, 2008 16:08

Rafał, nie tylko średnica się liczy :) Skok tłoka może zmienili wałem jakimś od R32 czy cos w tym stylu :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » śr lip 30, 2008 14:46

bugalon pisze:Rafał, nie tylko średnica się liczy :) Skok tłoka może zmienili wałem jakimś od R32 czy cos w tym stylu :)
no do tego właśnie piłem że nie da się zrobić samym rozwiertem 3.2 z 2.8 a na temat wału od 3.2 tez nie ma mowy. zreszta wał i korby od r32 nie zmieszcza się w bloku 2,8 po prostu blok jest za niski;-) wiec musieliby polecieć w customowe krótsze korby ale o tym także nie ma mowy.....choć kto wie? może dlatego że blok jest niebieski a więc zakuty to może ma takowe wynalazki w sobie;-)


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lip 30, 2008 15:19

ja tez se pomaluje na niebiesko, moze na czerwono, :chytry: czerwone podobno są szybsze :okej:
szacuje ze ten zabieg urywa 0.3s z czasu RT



Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » czw lis 13, 2008 19:29

auto jak sie okazalo niebylo rozwiercone poniewaz mialem nie milo sytuacje na drodze gdyz przy 190km/h chcialem zmienic bieg z 3 na 4 to wrzucilem 3 na 2 i rozwalilo zawory. jest to normalny 2.8vr6 nie jest zakputy. sa tylko zmienione wałki rozrządu i głowica ma powiekszone kanały. jest kolektor 6-3-1 ale reszta wydechu seria, sprzegło sachsa. zmienione oprogramowanie komputera
tutaj jest wykres z dzisiejszej hamowni 184.2 km i 185,1 Nm.
Obrazek
co do dalszych planow tego auta
w przyszlym tyg bedzie opszywany srodek skóra: fotele kanapa i boczki
i jeszcze w tym roku zalozenie turbo lub biturbo narazie czekam na oferte zakładu



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw lis 13, 2008 21:09

Jak to jest wykres VRa, to ja jestem ksiadz proboszcz :). Weź chłopie już się nie kopromituj ok? Schowaj swoje marzenia do pudełka i wyjmuj je z niego w samotnosci. Żenada po całości ......


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » czw lis 13, 2008 21:11

bugalon pisze:Jak to jest wykres VRa, to ja jestem ksiadz proboszcz :). Weź chłopie już się nie kopromituj ok? Schowaj swoje marzenia do pudełka i wyjmuj je z niego w samotnosci. Żenada po całości ......
dzisiaj auto sprawdzane na hamowni jest nr zadzwon i sprawdz jk nie wierzysz



Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw lis 13, 2008 21:27

POLO_VR6 pisze:
bugalon pisze:Jak to jest wykres VRa, to ja jestem ksiadz proboszcz :). Weź chłopie już się nie kopromituj ok? Schowaj swoje marzenia do pudełka i wyjmuj je z niego w samotnosci. Żenada po całości ......
dzisiaj auto sprawdzane na hamowni jest nr zadzwon i sprawdz jk nie wierzysz
bugalonowi nie chodzi o wynik 185PS tylko że cały pomiar i kalibracja jest s.p.i.e.r.d.o.l.o.n.a na maksa. Czy widziałeś kiedyś wykres VRa gdzie ma moc maksymalną przy 7700obr?? gdzie w serii jest to 5800?? czy widziałeś kiedyś wynik mocy VRa który ma tylko 185Nm zamiast 235Nm w obrotach 5700 zamiast 4200??
jedna rada... zmień hamownie
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2008 21:35 przez szymonrs, łącznie zmieniany 1 raz.


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
POLO_VR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: POLO_VR6 » czw lis 13, 2008 21:37

wiem ze cos jest nie tak nawet sam gosciu mowil. jutro pojade na druga jak bedzie tak samo czyli cos w aucie jest cos nie tak.



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw lis 13, 2008 21:52

no to czekam na następny wykres.. i najlepiej załóż temat z autem :)


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 13, 2008 23:48

bugalon pisze:Jak to jest wykres VRa, to ja jestem ksiadz proboszcz :) . Weź chłopie już się nie kopromituj ok? Schowaj swoje marzenia do pudełka i wyjmuj je z niego w samotnosci. Żenada po całości ......
a ja mu wierze, ale tylko dlatego, że znam tą "niby" hamownie :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości