Strona 172 z 173

vr6 w mk2 ????

: ndz lis 05, 2017 09:36
autor: PAPAYOS
Hejka.

Panowie rzeźby ciąg dalszy.
Jaka pompa paliwa do VR6 na aparacie z 93 roku. Pytanie zasadnicze 3 czy 4 bary? Zdania są podzielone. Po wymontowaniu siedziała tam zwykła pompka jak w passacie b3 1,8 albo 2,0. Wymontowałem, bo cofa się paliwo, "zaworek nie trzyma".

Po szczegółowej analizie portalu aukcyjnego zauważyłem że te same pompy paliwa 3 barowe siedzą i w 1,4 AEX, 1,6 AEE i 2,8 AAA. Kosz z pompą Boscha ma ciśnienie od 0,7 do 7 bar (prawdę mówiąc nie wiem jak to możliwe) i nie ukrywam, że mam mentlik w głowie...

Powstaje pytanie, jaką pompę wsadzić?

Pozdrawiam
PAPAYOS

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lis 05, 2017 10:23
autor: Gwiazdor
Ja miałem z 1.4 ciśnienie ok. ale wydajność kulała. Założyłem chyba od 9A. Najlepiej to bak od vra i pompa w zbiornik.

vr6 w mk2 ????

: ndz lis 05, 2017 10:46
autor: PAPAYOS
Gwiazdor pisze:Najlepiej to Bąk od vra i pompa w zbiornik.
Mam bak od golfa III pompa od passata vr6.

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lis 05, 2017 10:49
autor: Gwiazdor
PAPAYOS pisze:
Gwiazdor pisze:Najlepiej to Bąk od vra i pompa w zbiornik.
Mam bak od golfa III pompa od passata vr6.
To kup to samo :-)

vr6 w mk2 ????

: sob lis 18, 2017 20:29
autor: Luki1608
Panowie, jak dobrze sprawdzic zeby w 100% byc pewnym czy łancuch nie przeskoczyl o ząbek ?
wystarczy ze naciecie w kole pasowym ustawie na znak w pokrywie rozrzadu i u góry na walkach zeby naciecia sie zgrywały?
Oraz chcialbym tez sprawdzic czy walki nie obrocily sie o 180st , jak sprawdzic?
pozdrawiam :pub:

vr6 w mk2 ????

: ndz lis 19, 2017 08:46
autor: el Kozako
Wycięcia w walkach nie są symetryczne, więc pasują tylko w jednej pozycj do blokady walkow rozrzadu - gdyby były odwrócone o 180st to się nie zgraja z kołem pasowym - nie założysz blokady walkow. Co do wału to jeśli nie masz znaku na kole pasowym to musisz zrzucac skrzynie i patrzeć po zebatce walu. Co do walka posredniego to jak wyżej. Jak masz znak na kole to kolo ustawiasz na znak do znaku na bloku, a walki musza siedziec na blokadzie. Aha - i jak górny napinacz jest dupny to nawet nie próbuj, bo jest luz na górnym łańcuchu i i tak będą Ci głupoty na walkach "wychodzily" - to samo z resztą przy wyjechanym dolnym napinaczu.

Tu masz wszystko: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7571" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: pn lis 20, 2017 12:17
autor: Luki1608
el Kozako, dzieki :pub:

vr6 w mk2 ????

: pn lis 20, 2017 19:35
autor: el Kozako
Spox, mnie też Ludzie pomogli więc choć tak się odwdziecze :pub: :pub:

vr6 w mk2 ????

: wt lut 13, 2018 17:55
autor: dziadek8409
Witam, panowie mogę kupić sharana vr6 z 1997 roku chcę swapować do mk2 moje pytanie jest takie:
czy kostki przy skrzynce bezpiecznikowej będą pasowały do mojego mk2?, czy jest już jakaś zmiana?
wszyscy piszą że z mk3 pasują z passata b3,b4 też a o swapie z sharana to jest mało info.

Re: vr6 w mk2 ????

: pt lut 23, 2018 09:39
autor: Adrian27
Witam panowie.

Dawca passat b4 na module z immo, posiadam komputer o oznaczemiu 258 CL I zastanawiam sie czy szukac innego komputera czy bawić się w przekładanie immo?

Re: vr6 w mk2 ????

: śr lut 28, 2018 02:21
autor: Dziku VR6
dziadek8409 pisze:
wt lut 13, 2018 17:55
Witam, panowie mogę kupić sharana vr6 z 1997 roku chcę swapować do mk2 moje pytanie jest takie:
czy kostki przy skrzynce bezpiecznikowej będą pasowały do mojego mk2?, czy jest już jakaś zmiana?
wszyscy piszą że z mk3 pasują z passata b3,b4 też a o swapie z sharana to jest mało info.
nie pasuje nic. jestem poswapie vr6 z galaxy do mk1 i moge zrobic coś podobnego . jak cos to pw

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz mar 18, 2018 17:12
autor: Adrian27
Ponawiam pytanie

Dawca passat b4 na module z immo, posiadam komputer o oznaczemiu 258 CL I zastanawiam sie czy szukac innego komputera czy bawić się w przekładanie immo?

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz mar 18, 2018 23:38
autor: BartesWZL
Mogę sie mylić ale z tego co pamiętam miałem 258 CL sterownik i nie posiadał immo.

Re: vr6 w mk2 ????

: sob mar 24, 2018 12:23
autor: szczepan69
Witam mam pytanie jakie powinno byc cisnienia paliwa,i czy sprzwdzic na zasilaniu i powrocie,i jakie powinno byc zwiekszajac obroty silnika,silnik na wolnyh obrotach pracuje równo,ale nie wkreca sie na obroty przebiera,nie pracuje na wszystkie gary,regulator wymieniony na nowy .