vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » pt mar 24, 2017 18:59

Jakbym nie próbował od tygodnia to bym wam D nie zawracał... Nie jest lekko tam się dodzwonić...


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » sob mar 25, 2017 02:06

To może na RyjBuku napisz - podobno w miarę sprawnie odpisują


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » sob mar 25, 2017 07:16

Nie mam, nie używam ;)


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob mar 25, 2017 10:42

44FG, no to rozejrzyj sie po aucie, w okolicach skrzynki poszukaj.. przewaznie robione to jest na bazie przekaznika..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » sob mar 25, 2017 11:50

Wiem, leniuch ze mnie i nie chciało mi się jeszcze tam nurkować ;)


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » sob mar 25, 2017 18:11

Już wiem. Emulator jest w zegarach zrobiony niestety... Kto mi zrobi taki zewnętrzny?


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob mar 25, 2017 20:42

44FG, tak myslalem.. to lipka.. chyba, ze rozbierzesz i poszukasz gdzie co wlutowane ;) kiedys bishop robil, ostatnio cos pisal, ze chyba dalej robi to zapytaj ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » sob mar 25, 2017 20:58

Dobra, będę go atakował. A Apsik albo GTO nie robili czasem też?


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » sob mar 25, 2017 21:39

Apsik robil, ale cena pewnie wyzsza była ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » ndz mar 26, 2017 00:03

kkkacper pisze:Apsik
Chyba wrócił znowu do gry :grin: bo coś tam wrzucał na fejsika

44FG, rozwiązałeś problem z odpalaniem ?


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » ndz mar 26, 2017 06:15

Tak. Rozwiązałem już kilka problemów ;) Z odpalaniem okazała się pompa. Na zimno była w stanie się uruchomić i jak już pracowała to było dobrze, ale jak zgasiłeś auto i chciałeś po chwili znowu odpalić to prąd szedł na pompę a ona trup. Okazało się, że była cała zawalona rdzą z baku. Wyczyściliśmy bak do cna odkurzaczem, założyliśmy nową pompę i na jakiś czas działa. Muszę w tym roku zmienić bak na nowy i będzie z głowy na lata. Potem jeszcze był problem, że zaczął mi nierówno pracować. Wymieniłem wszystkie cewki na nowe i silnik pracuje tak, że nie chce mi się z auta wysiadać ;) Teraz przede wszystkim te zegary do ogarnięcia zostały.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » ndz mar 26, 2017 10:53

44FG, trzeba bylo zalozyc jeszcze jeden dodatkowy filterek na pompe :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: 44FG » ndz mar 26, 2017 16:47

Wymienię bak i będzie spokój. Nowe można jeszcze dorwać. Ten na razie doczyściliśmy naprawdę dobrze. Mam wrażenie, że filterek nie na wiele by się zdał, bo to taki rdzawy pył był wręcz, sypki jak mąka prawie.


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » ndz mar 26, 2017 20:29

Panowie, takie pytanie czy jest możliwość zamontowania WOT boxa do VR6 12 V na module i OBD1,aby było można zmieniać biegi bez puszczania pedału gazu?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości