Strona 157 z 173

vr6 w mk2 ????

: sob gru 24, 2016 08:08
autor: PAPAYOS
el Kozako pisze: aparat zaplonowy ma polamana kostke
Ja zrobiłem to w sposób mało profesjonalny, ale działa, przykleiłem :rotfl:

vr6 w mk2 ????

: sob gru 24, 2016 08:51
autor: rysiektr
Jeśli dziala to znaczy ze jest ok :-) Ja jak spotykałem połamane kostki w aparatach, to z reguły miały tez popękane przewody do czujnika halla co nie wróżyło długiej i bezawaryjnej pracy :-(

vr6 w mk2 ????

: pn gru 26, 2016 21:06
autor: Gwiazdor
Bo się nabywa silnik z modułozapłono wichajstrem i multiprzepustnico zasilaczem i problem z głowy :)

vr6 w mk2 ????

: wt gru 27, 2016 17:36
autor: szczepan69
witam mam pytanie czy brak jakiegokolwiek podciśnienia chodzi mi o uklad podcisnienia ,umnie brak wszystko zaslepione moze miec wplyw na równa porace silnika na wolnych obrotach,silnik po remoncie obroty faluja,podejrzewam przeplywke samą ewentualnie krokowiec,odpinam wtyczke przeplywki nie ma zadnej różnicy w obrotach,jak odepne krokowiec to różnica jest ,strasznie słychac zasysane powietrze w dolocie (stożek)jak odepne przeplywkę i krokowiec to obroty sa równe,bledów niema, sprubóje zrobic podmiankę.

vr6 w mk2 ????

: śr gru 28, 2016 00:25
autor: Majki93
Hej, ja tutaj z pytaniem o przepustnicę. Wiadomo, przepustnica 2.8 i 2.9 różni się tym garbem wewnątrz. Wiem, że tą z 2.8 można odpowiednio przerobić, aby była taka jak z 2.9, ale czy jest to tak samo możliwe w przypadku elektronicznej przepustnicy? Robił ktoś taki zabieg? Pytam, bo chyba ABV nie miał nigdy elektronicznych przepustnic zintegrowanych z krokowcem?

Re: vr6 w mk2 ????

: czw gru 29, 2016 00:14
autor: Gwiazdor
ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.

Re: vr6 w mk2 ????

: czw gru 29, 2016 15:46
autor: Majki93
Gwiazdor pisze:ABV miał takie przepustnice. Sam mam taką w swoim.
O proszę, tego nie wiedziałem. Mógłbym Cię poprosić o podanie numeru jaki ma ta przepustnica? :)

Re: vr6 w mk2 ????

: czw gru 29, 2016 17:22
autor: Gwiazdor
Pewnie, że tak ale z samochodem będę się widział gdzieś za 3 tyg.

Re: vr6 w mk2 ????

: sob gru 31, 2016 20:59
autor: Majki93
Gwiazdor pisze:Pewnie, że tak...
To super, będę wdzięczny.
Gwiazdor pisze:ale z samochodem będę się widział gdzieś za 3 tyg.
To nie problem, nie pali się.

Żeby nie było, że robię niepotrzebny spam. Tak się złożyło, że w chwili obecnej posiadam wałki z AAA i ABV, zrobiłem z ciekawości zdjęcie porównawcze tych wałków, a konkretniej krzywek, gdyż byłem ciekaw różnicy. Oto efekty jakie uzyskałem

Obrazek Obrazek

vr6 w mk2 ????

: wt sty 03, 2017 22:28
autor: BartesWZL
Panowie, problem ze swapem na AAA do Corrado, silnik podłączony, rozwiązany problem z pompa paliwa, lecz silnik nie pali, kręci prawie łapie lecz nie odpala, immo usunięte, iskra jest. Corrado 89 g60, swap z Passata b4.

vr6 w mk2 ????

: śr sty 04, 2017 00:51
autor: puma21
Sprawdz prEkaznik od pompy a najlepiej zmostkuj go i Sprawdz czy napewo dochodzi paliwo jak sam pewnie wiesz jest paliwo iskra i powietrze musi dzialac ktory masz silnik na aparat czy cewke i przeplywke 4 czy 6 pinowa

vr6 w mk2 ????

: śr sty 04, 2017 07:46
autor: BartesWZL
Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.

Re: vr6 w mk2 ????

: śr sty 04, 2017 15:07
autor: gutek_gti
BartesWZL pisze:Silnik z cewka, dzisiaj sprawdze na ilu pinach przeplywka. Pompe tak jak mowisz załączam recznie przekaznikiem, lecz nie wiem jakie jest cisnienie paliwa bo zepsul mi sie manometr. Auto zachowuje sie tak jakby chcialo zlapac na dwa cylindry lecz nie moze sie przelamac.


sprawdz przekażnik od kompa 109 bez niego nie odpali

vr6 w mk2 ????

: czw sty 05, 2017 05:32
autor: PAPAYOS
Sprawdź czy dobrze podłączyłeś przewody zapłonowe na świecach i kolejność zapłonu.