Ja kupiłem funkiel nówkę. Ale nie zwróciłem na to uwagi... A teraz przy składaniu kwiatki wychodzą... Proszę jeszcze o pomoc z doborem sondy ewentualnie zamiennika oryginalnej.kkkacper pisze:nadal powtarzam.. skoro nowa chlodnica zrobiona na zamowienie na rdzeniu jakim chcecie i z wyjsciami po odpowienich stronach macie za 200 zl, to po jaka cholere kombinujecie z jakimis starymi pazdziochami?? nigdy w zyciu tego nie pojme..
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
[youtube][/youtube]
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
vr6 w mk2 ????
Ja akurat zrobiłem tak bo kupilem pol roku wcześniej ori hella behr wiec było mi jej szkoda wyrzucic lub oddac komuś za 100 a tak to jeszcze posłuży pare ładnych lat
vr6 w mk2 ????
Dalej nic z moją vr6 brak iskry i pompa paliwa nie chodzi ( jak przetrzymam przekaźnik pompy palcem to pompuje paliwo)
Silnik na aparacie. Komp 021 906 258 A ( u dawcy wszystko chodziło jak należy)
W miejscu r3 nowy przekaźnik 109
Aparat zapłonowy sprawdzony na wtyczce 1-12v...... 2-sygnał..... 3-12v Po podaniu na krótko napięcia z zewnętrznego źródła zrobiłem test na diodę led
i jak kręcę aparatem dioda mruga wiec hall dobry na aparacie.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30qbx0[/youtube]
Cewka po sprawdzeniu wyszło na to że ma zwarcie do masy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-eua8ikwniI[/youtube]
(to ta sama od dawcy była wsadzona cały czas i były podłączane 2 komputery czy mogło je zwąchać ? )
Miałem od 1.6 golfa 3 to też z nią coś nie tak było to nawet nie montowałem ale kolega dał mi działająca cewkę z audi 80 b4 2.0 (abk chyba) pomierzyłem ja zrobiłem test na iskrę daje wszystko założyłem do autka i zero oznaki życia
Czujnik wału 3 pinowy po zapłonie nie ma napięcia na pierwszym styku nic na 2 i 3 jest masa
Od wiązki komputera wychodzi kilka kabli do takiej płytki 3 x5cm z dioda czerwona i na jednym komputerze się pali ona po zapłonie a na drugim nie
Gdzie tu szukać przyczyny ?
Kolega klintonMK2 podpowiedział mi trochę ale ręce rozłożył podziwiam go za cierpliwość
Silnik na aparacie. Komp 021 906 258 A ( u dawcy wszystko chodziło jak należy)
W miejscu r3 nowy przekaźnik 109
Aparat zapłonowy sprawdzony na wtyczce 1-12v...... 2-sygnał..... 3-12v Po podaniu na krótko napięcia z zewnętrznego źródła zrobiłem test na diodę led
i jak kręcę aparatem dioda mruga wiec hall dobry na aparacie.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30qbx0[/youtube]
Cewka po sprawdzeniu wyszło na to że ma zwarcie do masy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-eua8ikwniI[/youtube]
(to ta sama od dawcy była wsadzona cały czas i były podłączane 2 komputery czy mogło je zwąchać ? )
Miałem od 1.6 golfa 3 to też z nią coś nie tak było to nawet nie montowałem ale kolega dał mi działająca cewkę z audi 80 b4 2.0 (abk chyba) pomierzyłem ja zrobiłem test na iskrę daje wszystko założyłem do autka i zero oznaki życia
Czujnik wału 3 pinowy po zapłonie nie ma napięcia na pierwszym styku nic na 2 i 3 jest masa
Od wiązki komputera wychodzi kilka kabli do takiej płytki 3 x5cm z dioda czerwona i na jednym komputerze się pali ona po zapłonie a na drugim nie
Gdzie tu szukać przyczyny ?
Kolega klintonMK2 podpowiedział mi trochę ale ręce rozłożył podziwiam go za cierpliwość
Re: vr6 w mk2 ????
Mam kompletny uklad wydechowy Bastucka do VR6 tj 3 tłumiki
Montowac wszystkie 3, czy pierwszy sobie darowac i zastapic go rura 2.5"?
Czy moga wystapic jakies zauwazalne roznice w dynamice auta na niekorzysc rury?
Montowac wszystkie 3, czy pierwszy sobie darowac i zastapic go rura 2.5"?
Czy moga wystapic jakies zauwazalne roznice w dynamice auta na niekorzysc rury?
vagmalopolska.pl
- MrDarkness
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 09, 2014 19:41
- Lokalizacja: GKW
vr6 w mk2 ????
males93, miałem taką przyczynę i okazało się że komp był spalony , po wymianie pompka zaczęła pracować i iskra też wróciła , może przy podłączaniu zrobiłeś jakieś zwarcie i ecu poszedł się jeb...
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
nie musi byc zwarcia.wystarczy ze gdzies słaba masa będzie i kompa szlag trafi.sam tak upaliłem swojego po czym przez prawie 2 miesiące szukałem przyczyny dlaczego auto nie odpalaMrDarkness pisze:może przy podłączaniu zrobiłeś jakieś zwarcie i ecu poszedł się jeb..
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
kompa 2 kupiłem ale na nim tez nic nie zadziałało a czy do obudowy komputera musi być podana masa ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Nie musi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
vr6 w mk2 ????
pogrzebałem popiołem kabel czerwono-żółty pod pin Y3 wcześniej był pod Z1 i pompka paliwa po zapłonie odpala się na 0.5s w R12 przekaźnik 167
Komp pierwszy jest spalony na nim nawet pompa się nie odpala i nie świeci dioda czerwona
Ale iskry brak ((
Iskrę już odnalazłem mam na każdym cylindrze ale jest problem bo strzela i nie odpala na Plaka też nie
Identycznie się zachowuje jak na filmie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NvN8-5ZvwjM[/youtube]
Kable od kopułki nie były ruszane (kolejność) są tak samo jak u dawcy były zamontowane. Rozbierałem tylko aparat zapłonowy bo poprawiałem kable od halla bo się przetarły.
Możliwe ze to wina czujnika od wału ?
Komp pierwszy jest spalony na nim nawet pompa się nie odpala i nie świeci dioda czerwona
Ale iskry brak ((
Iskrę już odnalazłem mam na każdym cylindrze ale jest problem bo strzela i nie odpala na Plaka też nie
Identycznie się zachowuje jak na filmie
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NvN8-5ZvwjM[/youtube]
Kable od kopułki nie były ruszane (kolejność) są tak samo jak u dawcy były zamontowane. Rozbierałem tylko aparat zapłonowy bo poprawiałem kable od halla bo się przetarły.
Możliwe ze to wina czujnika od wału ?
vr6 w mk2 ????
obroc kopulke o 180 stopni
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
Re: vr6 w mk2 ????
spawer pisze:obroc kopulke o 180 stopni
tak to to było przyczyną kuleje po opaleniu jak by na 1 niedomagał i na kompie tylko jeden błąd 513 engine speed sensor g28
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Witam czy mozna sprawdzić cewke zapłonu ,nie pali na 1i6 cylinder,moze ktos ma wrazie czego dwa jeden na sprzedaz
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Ok przyczyna usunięta,okazało się że jedna blaszka przy module odpowiedzialna za cylinder,1i6 styl był zamordowany ,nauczycielem Nowa podkładka nakrętka,i jest git.pozdrawiam
vr6 w mk2 ????
Kolega mi przyprowadził vr6 stoi już u niego z pół roku zostawił na noc a z rana już nie mógł odpalić
Silnik AAA na kopułce z Passata b3
Komputer 55pin
Bosch 0 261 200 469
Vw 021 906 258
Brak iskry
-cewka, czujnik na wale, cała kopułka sprawna podmieniana z innej vr6
- po zapłonie pompa załącza się i jest przeskok iskry przy włączaniu i wyłączaniu zapłonu
Komputera 2 nie mogę nigdzie namierzyć bo jest w metalowej obudowie chyba że wymienia się na jakiś inny ?
Ma ktoś rozpiskę pinów, schemat tego komputera ?
Ktoś ma jakieś pomysły ?
Silnik AAA na kopułce z Passata b3
Komputer 55pin
Bosch 0 261 200 469
Vw 021 906 258
Brak iskry
-cewka, czujnik na wale, cała kopułka sprawna podmieniana z innej vr6
- po zapłonie pompa załącza się i jest przeskok iskry przy włączaniu i wyłączaniu zapłonu
Komputera 2 nie mogę nigdzie namierzyć bo jest w metalowej obudowie chyba że wymienia się na jakiś inny ?
Ma ktoś rozpiskę pinów, schemat tego komputera ?
Ktoś ma jakieś pomysły ?
Ostatnio zmieniony sob maja 14, 2016 14:45 przez males93, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość