Post
autor: Majki93 » sob paź 24, 2015 20:19
Witam, ja mam za to trzy pytanka. Po pierwsze, dlaczego silnik na wolnych obrotach się trzęsie, a obroty falują (jakby przestawał chodzić na jeden tłok)? Raz rosną, raz spadają. W trakcie jazdy jest ok, silnik ma mnóstwo mocy i nic się nie dzieje. Zero kopcenia. Odpala za każdym razem bezproblemowo. Problem ten nie zawsze się objawia, bywa, że jest dobrze.
Drugie pytanko, dlaczego wentylatory się nie załączają? Wszystko podłączone, bezpiecznik sprawdzony. Do czujnika temperatury prąd dochodzi, wentylatory sprawdzane na krótko, działają wszystkie biegi. Górny wąż chłodnicy gorący i twardy, nie idzie utrzymać dłonią. Dolny chłodniejszy, też twardy, ale utrzymać ręką da radę, termostat chyba ok w związku z tym. Czyżby czujnik?
No i trzecie, dlaczego zegary nie działają, w ogóle? Po podpięciu wtyczki są martwe, nawet się nie zaświecą? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, wyglądają ok.
Silnik po swapie, pacjent B3.