vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » śr paź 14, 2015 14:05

plasma555 pisze:kkkacper, a o to chodzi ... to OK. Faktycznie mało konkretów, jednak chciałem obrazowo opisać i może ktoś dopisze swoje propozycje :)


4) Pierścienie tłoków– 350zł
Chcesz to zrobić na standardowych tłokach i korbach?

Ja zrobiłem swapa na standardowym silniku. Plus do tego hamownia i doprowadzenie budy do stanu używalności kosztowało mnie ponad 8000 PL. Bez na chwilę obecną remontu kapitalnego silnika (który planuję w następnym etapie swojej zabawy). Więc jak zrobisz turbinkę do swojego VR za 12000 to gratulację. Same kute tłoki to koszt ok 2 kawałków, a korb około 6-8 tyś... plus turbina ok tysiąca... Ja liczyłem już na gotowym swapie wsadzenie turbo to wychodziło mi ok 14000. Plus ok 2tyś na nieprzewidziane wydatki.

A tak na marginesie to podeślijcie mi panowie schemat elektryki do VRa AAA na aparacie... nr sterownika 021 906 258a lub d.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » śr paź 14, 2015 14:16

Dolot z tego co się orientuje da się zrobić jak poniżej, przerabiając oryginalny. Zapożyczone od Dziku :)

Obrazek

Ale na pewno nie jest to łatwe. Na pewno temat jest do obadania.

Strojenie pewnie na jakiejś świni DET 3. Wiem, że nie uwzględniłem.



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » śr paź 14, 2015 14:18

PAPAYOS, w tematach jest napisane, że jeśli nie planuje się wychodzić powyżej 0.8 bara to nie potrzeba kuć silnika, a jedynie go doprowadzić do stanu dobrego. Cytuje to co piszą na Naszym forum i z tego co widzę, po projektach z tzw soft turbo.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr paź 14, 2015 14:47

PAPAYOS, do 650-700km nie trzeba tlokow ruszac, a zestaw korb + sruby arp u mnie to koszt okolo 1700-1800 zl, wiec skad te 8? ;) jak masz vhetnych na zakup za 8 tysi to dawaj, zyskiem sie podzielimy :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » śr paź 14, 2015 15:08

kkkacper pisze:a zakup za 8 tysi t
aż oczy przetarłem, może to so złote od bbsa ?


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr paź 14, 2015 15:23

Stalu, hahahahahahahahaha.. nie mam pytan! Odczep sie od bbs'a bo checika znow odbyt zapiecze.. :los2:
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2015 18:46 przez kkkacper, łącznie zmieniany 1 raz.


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Majki93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz kwie 20, 2014 16:53
Lokalizacja: ELA / DW

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Majki93 » śr paź 14, 2015 16:17

plasma555 pisze: Z moich wyliczeń wychodzi ok 12.000zł z swapem:
Coś słabe te wyliczenia. Ja przekroczyłem 13tys. ze swapem, a nie mam turbo, ba! nawet o kompresorze nie pomyślałem, a i głowica nie była ruszana.

Przy okazji spytam, czy wszystkie VR miały tłumik szmerów, czy tylko te wersje, gdzie przepustnica i krokowiec nie są scalone?
Pytam, bo mam przepustnicę nowszego typu, gdzie krokowiec jest wewnątrz niej, zakupiłem ten wąż dolotowy i on ma dwa wyjścia, jedno do plastikowej pokrywy zaworów i dokładnie po przeciwnej stronie, przy grodzi, kolejny otwór. Czy mam go zaślepić, czy mimo wszystko potrzebuję ten tłumik? Szperałem w etce i widać, że to wszystko się łączy z silniczkiem krokowym (jak ten jest osobno) i już zgłupiałem.


Mój temacik: KLIK, KLIK, KLIK!!!

Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » śr paź 14, 2015 18:29

kkkacper pisze:Stalu, hahahahahahahahaha.. nie mam pytam! Odczep sie od bbs'a bo checika znow odbyt zapiecze.. :los2:


:okej:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » śr paź 14, 2015 18:58

kkkacper,
16vg60,

Zrobię letkie OT, nie lubię jak ktoś się wywyższa i tłumaczy o czymś co widzę. Jak by ktoś wrzucił fote garretta gt35r , ja bym zapytał czy będzie coś innego, a ktoś by mi odpisał
Czlowieku to to Garrett 35R


:grin: to jużnie można nic zmienić, lub po prostu powiedzieć nie
PAPAYOS pisze:Chcesz to zrobić na standardowych tłokach i korbach?
nie kupi złote z bbsa , kocham wypowiedzi kogoś kto nawet nie czytał, a co dopiero robił vr6 t

Co do kolegi plasma555, to wszystsko spoko tylko jak pisałem trzeba trochę grosza dołożyć, sam się nie znam na tym, ale swoje wiem i za 5-7-10-15tyś nie zrobisz tego w życiu wyliczając to co było przez ciebie podane, nie pisze tego złośliwie ale poczytaj jeszcze, a najlepiej wrzuć najpierw zdrowego vra w budę jak to już ktoś napisał i zacznij zbierac graty na T :okej: :pub:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr paź 14, 2015 19:03

Stalu, no to mamy to samo.. tylko i wylacznie o to mi w tamtej dyskusji wchodzilo, ale towarzystwo wzajemniej stymulacji prostaty jest na tamtym forum zbyt silne.. co poradzisz :crazy: :grin:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Stalu » śr paź 14, 2015 19:14

kkkacper pisze:byt silne.. co poradzisz
Nic trza żyć dalej a jak to kiedyś ktoś tu na forum napisał KWA (Koło wzajemnej adoracji ) Niech żyje w swoim świecie :bigok:
Ja wiem ile te koła są warte, ale co szkodziło odpisać. Nie nie zmieniam koloru :jezor:

plasma555 pisze:Odprężenie silnika uszczelką - 200zł
A przekładka ? co dasz 2 uszczelki jedna na drugą ?


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » śr paź 14, 2015 19:57

wpadły chlopoki za wsi na zajebiste forum vw zone i narobiły popeliny :helm:

ja jestem ciemny głąb jesli chodzi o bbsy, choojesy i inne tam ,nawet nie miałem pojęcia ile to jest warte ,ze zlotem malowane ,może ten chłopak co zapytał tez ,i widać jak towarzystwo zareagowało :shock:
nie wolno mierzyć wszystkich jedna miara i na pewno jest tam masa dobrych ludzi ,ale pewna osoba wyższa ranga :chytry: powiedziala mi kiedys zebym ich olał jak założyłem tam temat :grin: haha

wracajac do kosztow remontu vra,nie demonizujcie juz tak,

glowica planowanie
rozwiert kanalow pod zaworami
polerka zaworow
docieranie zaworow i gniazd
uszczelka metalowa pod glowice
plyta odprezajaca 1,5mm

rozwiert bloku z 2.8 na 2.9 +planowanie
frezowane tloki by lamik
pierscienie 2.9 goetza
panewki korby aso r32
panewki glowne KS kanal 180*
wal igla _kupine trzy i wybrany najlepszy +polerka czopow
nowa pompa oleju febi

rozrzad kpl. nowy bez jednego łańcucha
wszystkie uszczelniacze i uszczelki w silniku nowe +kpl. osprzet 2.9,motor zrobiony pod 450Ps

sprzedalem to za 4.500 ,cieszylem sie ze ktos to chcial zabrac i jeszce zarobilem na tym :grin:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr paź 14, 2015 20:10

16vg60, to zrobiles komus prezent i przestan siac ferment, bo zaraz zacznie sie gadanie, ze za 2 tysie przygotujesz wszystko na tip top :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » śr paź 14, 2015 20:24

no za 2 to nie ale za 4500 :los2: :grin:

i tak nie widze sensu remontować vry 12v jesli ktoś nie chce tego uturbiać ,znajomy jak zarznie vre to jedzie na szrot ,słupek kupuje za 500-700 zl i dzida na kilka miesięcy :D ,aż znowu panewka sie wysra i dalej ... :rotfl:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości