vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
vr6 w mk2 ????
dawid018, robiłem jakiś czas temu takiego VRa. W aucie chodził prawie jak diesel, po wyjęciu wsadziłem mu nowy rozrząd, nowe szklanki i nową pompę oleju, tylko te 3 rzeczy. Po odpaleniu byłem w szoku, chodził jak jakieś zwykłe V6, cichutko i równo. Nie wiadomo tylko teraz która część najbardziej pomogła
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
no to u mnie wypadało by zacząć jednak od szklanek,później pompa i na końcu sprawdzić rozrząd.
klintonMK2, będziesz w weekend w Żerkowie?? jak tak dam ci posłuchać czy tak samo chodził VR którego robiłeś.
klintonMK2, będziesz w weekend w Żerkowie?? jak tak dam ci posłuchać czy tak samo chodził VR którego robiłeś.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
vr6 w mk2 ????
Ja mam to samo w swoim zapale to stukanie jest pojedyncze na zimnym.... rozrząd nowy pompa oleju nowa szklanki nowe głowica cala byla robiona wszystkie zawory nowe.Chyba jeszcze raz podmienie szklanki bo już niemam do niego siły.Jak go poupalam to chodzi naprawdę cichutko tylko na zimnym stuka...
wrobel
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
panowie dalej nie mogę poradzić sobie z VRką , nadal kaszle bączkami czarnymi , przerywa (słychać wypadanie zapłonu w wydechu) nie idzie utrzymać jednej prędkości bo przerywa , szarpie i kaszle , przekaźnik od pompy słychać jak pyka podczas dodawania i odpuszczania gazu .
wymieniłem już
sondę
przepływomierz
moduł zapłonowy
krokowiec
kable Bremi
kompa (bo się trafił z mapą na 195KM)
czujnik położenia wału
stukowce czekają na wymianę
czujnik w kolektorze pokazuje temp zasysanego powietrza od -27 stopni do -16 stopni
kolektor mam z 2.9 i przepustnice przerobioną na wzór tej z 2.9 ( tzn zeszlifowany garb )
błędy :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 021 906 258 BQ
Component and/or Version: MOTOR PMC 2
Software Coding: 0261203211
Work Shop Code: 1267358018
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-00 - Implausible Signal
ktoś jakieś sensowne pomysły ??
wymieniłem już
sondę
przepływomierz
moduł zapłonowy
krokowiec
kable Bremi
kompa (bo się trafił z mapą na 195KM)
czujnik położenia wału
stukowce czekają na wymianę
czujnik w kolektorze pokazuje temp zasysanego powietrza od -27 stopni do -16 stopni
kolektor mam z 2.9 i przepustnice przerobioną na wzór tej z 2.9 ( tzn zeszlifowany garb )
błędy :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 021 906 258 BQ
Component and/or Version: MOTOR PMC 2
Software Coding: 0261203211
Work Shop Code: 1267358018
4 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
27-00 - Implausible Signal
ktoś jakieś sensowne pomysły ??
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Panowie, wrzucę temat może już oklepany, ale mam pytanie odnośnie cewki. Mam już wszystko poskładane do kupy, brakuję mi tylko cewki. Jaką cewkę można założyć? Czy od golfa 3 1,4 czy 1,6 podejdzie? Podobno tak. Ale chcę się upewnić żeby nie wpędzać się w koszta. Silnik na aparacie zapłonowym.
I jeszcze jedno - od czego podejdzie tam wentylator do chłodnicy?
Pozdrawiam
PAPAYOS
I jeszcze jedno - od czego podejdzie tam wentylator do chłodnicy?
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
coś jest nie tak bo nie powinien cykać.podaj mu dodatkową masęLeadPCT-V.A.G pisze: przekaźnik od pompy słychać jak pyka podczas dodawania i odpuszczania gazu
LeadPCT-V.A.G pisze:kompa (bo się trafił z mapą na 195KM)
pozakładaj wszystko seryjne i sprawdź czy będzie wszystko chodzić.jak będzie ok to po kolei zakładaj wszystko.inaczej to szukanie igły w stogu sianaLeadPCT-V.A.G pisze:kolektor mam z 2.9 i przepustnice przerobioną na wzór tej z 2.9 ( tzn zeszlifowany garb )
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
kiedy wlaśnie po zmianie kolektora i modzeniu przepustnicy chodził dobrze bez problemów , a problemy zaczęły się jakiś czas temu i tak wymieniam po kolei wszystko co sypie błędami jak widać bez skutku
na który pin przekaźnika podać masę ??
na który pin przekaźnika podać masę ??
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
chyba ten cieniutki jest od masy
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
vr6 w mk2 ????
no i proszę taka sytuacja powodem zamieszania był uszkodzony czujnik temperatury g62 oraz zamienione wtyczki czujnika g62 z czujnikiem temp zasysanego powietrza przez to silnik był zalewany i szalała sonda i przepływka aktualnie pół dnia jeżdżone i bez błędów , jeszcze delikatny problem z obrotami mam gdy wrzucę podczas jazdy na luz to potrafią spaść obroty aż zapali się kontrolka ładowania i czasami lecz rzadko zgaśnie , krokowca wymieniałem już i robiłem mu nawet testy pod VAGCOM i słóychać jak chodzi .
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
vr6 w mk2 ????
Witam
male pytanko:czy u Was na wolnych obrotach(750obr/min) po wlaczeniu swiatel mijania obroty wzrastaja do 900-950obr/min i sie tak trzymaja?Wczesniej caly czas trzymał 750 na wlaczonych swiatlach i innych *#cenzura#*.Czy to normalne czy juz jestem przewrazliwiony
Ewentualnie gdzie szukac przyczyny?
male pytanko:czy u Was na wolnych obrotach(750obr/min) po wlaczeniu swiatel mijania obroty wzrastaja do 900-950obr/min i sie tak trzymaja?Wczesniej caly czas trzymał 750 na wlaczonych swiatlach i innych *#cenzura#*.Czy to normalne czy juz jestem przewrazliwiony
Ewentualnie gdzie szukac przyczyny?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
vr6 w mk2 ????
Wydaje mi sie ze jak mialem seryjnego vr6 to obroty byly okolice 680 i swiatla nie robily na nim wiekszego wrazenia jak teraz...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
vr6 w mk2 ????
Cały dolot przejrzalem już.Sprawdze jeszcze krokowca,po odpieciu wtyczki od niego nic się nie zmienia.nie słychać też żeby chodził także obstawiam zr to przez niego.
Wcześniej było ok,trzymal 700 obr na światłach...
Wcześniej było ok,trzymal 700 obr na światłach...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
Witam mam pytanie padł mi rozrusznik czy naprawiac czy szukać inny??, jak inny to z jakiego auta??? z kazdego golfa 3 czy passata bedzie pasował, na etce patrzyłem to numery sa wszystkie takie same tylko różnica jest w KW sa 1.8 i 1.9,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości