vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
vr6 w mk2 ????
wzbudzenie alternatora to pin F3 w vr6?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Re: vr6 w mk2 ????
wiesz może do którego pinu podłączyć wzbudzenie z alternatora?kkkacper pisze:spawer, F/03 to kontrolka ladowania..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=359312
MOJ GOLFIK
MOJ GOLFIK
vr6 w mk2 ????
spawer, moj blad.. to jest "kabel wzbudzenia" na pinie F/03 wszystkie samochody 91+ (poza mk II), A2/01 mk II + inne tylko 90r.
Wiec wydaje mi sie, ze to tylko kwestia licznikowa.. ja u siebie mam dane na A2/01 przy zegarach z mk II.
Wiec wydaje mi sie, ze to tylko kwestia licznikowa.. ja u siebie mam dane na A2/01 przy zegarach z mk II.
Re: vr6 w mk2 ????
Vag prawde ci powie, a jak vr przestal palic a dalej jest iskra to czujnik padniety bo steruje od wtryskamiszczepan69 pisze:jak sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu ????
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
ale silnik pali na zimno i ciepło mam VAG POLSKI 4.09 ale wersja zwykła podepnę kompa o ile połączy i nie straci sygnału to napisze co wyskoczyło, a iskre to jak najlepiej sprawdzić ?????
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
mam 3 błędy o dziwo
01247-Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego
EVAP – N115
00281-Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału
(G68)
00513-Czujnik prędkości silnika
ostatnio jak sprawdzałem to był jeszcze
00515
i czujnik przepustnicy
nie wiem oco kaman mam przebicie na 2 kablach mam zamiar zmienić same fajki ze starych kabli , nie pracuje silnik równo na wolnych obrotach obroty sa niskie i auto gaśnie na 1 biegu nie pojade powoli bo skacze jak żaba , miałem iść w nocy do garażu rozebrać kolektor ssacy i dobrac się do tych kabli co jest przebicie , ale zimno , może w ciągu dnia będzie lepiej
01247-Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego
EVAP – N115
00281-Sensor prędkości pojazdu – brak sygnału
(G68)
00513-Czujnik prędkości silnika
ostatnio jak sprawdzałem to był jeszcze
00515
i czujnik przepustnicy
nie wiem oco kaman mam przebicie na 2 kablach mam zamiar zmienić same fajki ze starych kabli , nie pracuje silnik równo na wolnych obrotach obroty sa niskie i auto gaśnie na 1 biegu nie pojade powoli bo skacze jak żaba , miałem iść w nocy do garażu rozebrać kolektor ssacy i dobrac się do tych kabli co jest przebicie , ale zimno , może w ciągu dnia będzie lepiej
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
- MateuszCBR
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 21:58
- Lokalizacja: Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
to widziałem tylko któren odpowiada za co czy czujnik polozenia wału bedzie od obrotów silnika????
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości