vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » wt wrz 19, 2017 19:05

klintonMK2 pisze:wiem że masz 2.9, ale była tu mowa o zakupie bloku z 2.8 i rozwiercie, a pytałeś czy może być blok 24v. o pierścieniach napisałem, bo chyba nie masz zamiaru zakładać starych do świeżo rozwierconego bloku...
raczej z tych pierscieni nic nie bedzie i nie wiem jak bedzie z tłokami złapało na tłokach nie wiem czy na wszystkich ale wałem nie obruci,zalałem nafta i niech sie moczy co bedzie to bedzie,Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 20, 2017 21:16 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2139
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » wt wrz 19, 2017 21:22

Majki93 pisze:
16vg60 pisze:Bierz z 2.8 i wierc go pod tloki z 2.9
Mam pytanie z innej beczki, jak z wytrzymałością przeszlifowanej tulei? 2.8 i 2.9 ma taką samą średnicę zewnętrzną, czy blok w ABV podobnie jak i tuleja, jest rozwiercony o to pół milimetra żeby została zachowana taka sama grubość ścianki w przypadku 2.8 i 2.9?

w 2.9 nie jest tak ze to rozwiercony blok 2.8 i tuleja jest ciensza ,2.9 ma takiej samej grubosci scianke tuleje jak 2.8 i mozna go spokojnie wiercic ;)


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » wt wrz 26, 2017 21:45

Witam.

Mam pytanie czysto teoretyczne dotyczące pompy paliwa VR6.

Co się stanie gdy zamienię przewody paliwowe pompy paliwa, tzn na zasilanie paliwem dam powrót i odwrotnie?

Który przewód dochodzący do listwy wtryskowej powinien być zasilający? Proszę o jakieś foto.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » wt wrz 26, 2017 23:43

Nic się nie stanie jak zamienisz, nie odpali.
Zasilający jest ten, z którego leci paliwo po włączeniu zapłonu/kręceniu rozrusznikiem kiedy pompa paliwa pracuje.Zasilający przechodzi przez filtr paliwa.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » śr wrz 27, 2017 06:57

rysiektr pisze:Zasilający przechodzi przez filtr paliwa
Chodziło mi o listwę.

Moja skromna inteligencja też mi tak podpowiada, ale na listwie są dwa wejście i chodzi mi który to jest zasilający.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » śr wrz 27, 2017 09:54

PAPAYOS pisze: Chodziło mi o listwę.

Moja skromna inteligencja też mi tak podpowiada, ale na listwie są dwa wejście i chodzi mi który to jest zasilający.
Na niektórych listwach wtryskowych przy króćcach do podłączenia są strzałki określające wejście i wyjście, nie pamiętam czy vr6 ma czy nie ma te strzałki.
Przewód, który jest podłączony do wyjścia regulatora ciśnienia (od dołu) to powrót, więc 2 to będzie zasilanie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3412
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » śr wrz 27, 2017 10:25

W VR6 na listwie są oznaczenia. Jak ktoś nie tarł tych miejsc to strzałki są nawet w kolorze. U mnie są podmalowane na niebiesko.


Obrazek

lestek_13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob maja 22, 2010 16:32
Lokalizacja: Sokołów Małopolski

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: lestek_13 » sob paź 07, 2017 21:23

panowie pisze w tym dziale jeśli nieodpowiedni to przenieście...
mk2 z silnikiem AAA z passata b3 na module, po odpaleniu pracuje kilkadziesiąt sekund następnie przestaje kolejno działać na poszczególne cylindry, następnie zaczyna klekotać i gaśnie. Po odpięciu czujników temperatury (żółty i niebieski), gaśnie dopiero po 2-3 minutach. Gdy zgaśnie i po kilku lub kilkunastu sekundach chcę go odpalić to odpala ale nie na wszystkie cylindry i po kilku sekundach gaśnie. Jeśli zostawię go na kilka minut aby ostygł, odpala normalnie i znowu pracuje kilkadziesiąt sekund a następnie po nagrzaniu przestaje kolejno działać na poszczególne cylindry, klekocze i gaśnie.
Wymieniłem już cewko-moduł, kable, świece, kostkę stacyjki.... błędów nie wywala, juz mi ręce opadają.... :? :?



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » czw paź 19, 2017 20:37

szczepan69 pisze:szukam bloku do 2,9
mam jak coś blok z 2.9 na zbyciu


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: szczepan69 » pt paź 20, 2017 23:14

teraz nie wiem czy kupic z blok 2.9 czy 2.8 i rozwiercać ???jaka cena???



Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

vr6 w mk2 ????

Post autor: Luki1608 » pn paź 23, 2017 20:50

Panowie, jaka może byc przyczyna że na gorącym silniku strzela w dolot/wydech na wolnych obrotach?
Na zimnym pracuje idealnie , jak sie juz mocno rozgrzeje tez ładnie trzyma oborty ale zaczyna strzelać dosc czesto.Jak tylko zwiększe obroty do 1200-1300rpm przestaje i pracuje ładnie,tylko na wolnych.
Silnik tylko na benzynie bez gazu.
Dzieki za podpowiedzi.
Pozdro :pub:



Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » ndz paź 29, 2017 19:35

Witojcie Panowie staram się zakończyć swap na vr6 na aparacie i mam 3 pytania:

1. Czy cewka iskrowa musi posiadać masę poprzez przewód, czy wystarczy samo przykrecenie do podszybia?

2. Czy ma ktoś schemat podłączenia przewodów wodnych - kupiłem sam silnik i nigdzie nie mogę znaleźć klarownego zdjęcia jak dokładnie są poprowadzone, włącznie (zwlaszcza) przy elektrycznej pompce wody??

3. Od czego jest 4pinowa wtyczka z trzema przewodami o kolorach:
- żółto czarny
- żółto niebieski
- czerwono szary/brązowy
Wychodzi ona z tej samej linii wiązki co wtyczka położenia przepustnicy. ??


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » ndz paź 29, 2017 22:05

1. Nie musi.
2. Nie mam :? Ale google prawde Ci powie
3. Przypomnij mi sie jutro


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3412
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn paź 30, 2017 23:18

el Kozako pisze:Witojcie Panowie staram się zakończyć swap na vr6 na aparacie i mam 3 pytania:
2. Czy ma ktoś schemat podłączenia przewodów wodnych - kupiłem sam silnik i nigdzie nie mogę znaleźć klarownego zdjęcia jak dokładnie są poprowadzone, włącznie (zwlaszcza) przy elektrycznej pompce
A co tu oglądać. Masz przewody, 5 min pomyśleć i masz założone. A jak nie to wejdź w etke i masz schemat.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości