vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » śr maja 24, 2017 01:22

kkkacper pisze:rysiektr, aa no to moj blad w takim razie.. zwracam honor :jezor:
Mi to pasowało, a kto jakie ma półośki to najstarsi górale nie wiedzą, numerów na nich nie ma, a czy w czasie 30 lat eksploatacji już coś z nimi nie było kombinowane to nikt nie wie :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » śr maja 24, 2017 07:29

rysiektr pisze:
grodzki pisze:Zbiornik paliwa trzeba wsadzić z Mk3 razem z pompa od vr6 czy jakieś inne rozwiązanie?
Możesz zapodać zestaw pomp z KRa PLa itp. albo customową pompę zewnętrzną - tylko raczej będzie głośna.. Albo zbiornik mk3 z pompą z vr6 - dużo jest rozwiązań.
grodzki pisze:Do sanek z Mk3 chciałbym zostawić wahacze z mk2 i zostać przy rozstawie 4x100 - czy poloski mogą zostać z 1.8 RP ?
do vr6 12V na skrzyni z 5b vr5 takie półośki pasują, więc i tu powinny, oczywiście z przegubami 100mm i flanszami w skrzyni zmienionymi na 100.
Ano ja tak mam, polosie z 1.8 automat - przeguby setki i skrzynia vr5 z flanszami setkami z tdi'ka bodaj, ewentualnie polosie z g60 i w/w flansze i przeguby, mialem tak pod tedekiem na skrzyni 02A


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » śr maja 24, 2017 17:04

grodzki pisze:Koło pasowe lepiej od razu oddać do przetoczenia czy lepiej klepac podłużnice?
Toczyć...

Rozwiązań jest tyle ile osób na forum. Ja mam przeguby wew. od TDi, zew od MK2 i rozstaw 4x100, sanki od MK3, wahacze od MK 2, a półośki chyba od passata VR6, chłodnicę od transportera, a wentylatory od passata b3, bak MK3 z pompą od VR...

Wszystko wyjdzie w praniu.

Pozdrawiam


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
grodzki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 23:14
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/okolice Łochowa

vr6 w mk2 ????

Post autor: grodzki » śr maja 24, 2017 19:10

Dzięki wielkie wszystkim na pewno wszystkie rady są przydatne :) :pub:



Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » śr maja 24, 2017 21:04

Panowie mierzyłem ostatnio kompresje wyszło po 10 Bar na każdym cylindrze. Czy to dobry wynik?


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr maja 24, 2017 21:23

ARNO1, stan normalny to niby 10-13.. ale jak dla mnie to wynik nie za ciekawy..


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ARNO1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw maja 29, 2014 20:28

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: ARNO1 » śr maja 24, 2017 21:58

kkkacper pisze:ARNO1, stan normalny to niby 10-13.. ale jak dla mnie to wynik nie za ciekawy..
10-13 to wartości dla nowych silników więc chyba tragedii nie ma jak na tyle lat. I tak rozrząd i głowice będe robił to zobaczymy czy się poprawi


Obecnie:
MK2 ABF 1991 czerwony
Było:
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 GTI 1991 czerwony
MK2 CL 1990 srebrny
MK2 VR6 1991 czarny
MK2 CL 1990 niebieski
MK2 GTD 1990 szary
MK2 GT Special 1990 zielony
MK2 CL 1991 biały

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » śr maja 24, 2017 22:24

ARNO1, stan normalny, czy nowy czy stary co to za znaczenie? Logiczne, ze nowy powienien sie w gornym limicie lapac wedlug mnie.. bedziesz mial wszystko na wierzchu to zrob od razu, to nie sa koszta liczone w milinoach , a bedziesz do tego potem wracal? Bezsens ;)


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

vr6 w mk2 ????

Post autor: adams » pn maja 29, 2017 22:05

Opisze mi ktoś procedurę wymiany uszczelniacza wału w VR6?

Chodzi o ten przy kole pasowym 054115147B


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt maja 30, 2017 08:33

Jedziesz na wulkanizację, wbijasz bieg, naciskasz hamulec, a pan wielkim pneumatem do ciężarówek odkręca śrubę koła pasowego (chyba że masz vag special tool czyli gięty klucz bodajże 46 do zablokowania i rura 3m do odkręcania, ale ja zazwyczaj robię jak wyżej) potem odkręcasz na kilka śrubek dekielek z uszczelniaczem od bloku i od miski, zdejmujesz dekielek, wybijasz uszczelniacz, wbijasz nowy i koniec. Do dokręcenia polecam nową śrubę z ASO lub na starą na 2-3 zwoje gwintu dać delikatnie kleju. Raz mi się odkręciło to koło, co spowodowało ścięcie klina i zdjęło dość dużo materiału z wału, później założone nowe koło nie miało centrowania i ciągle się odkręcało co doprowadziło finalnie do wymiany wału (nie polecam)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » wt maja 30, 2017 11:09

klintonMK2, rownie dobrze nowa srube 10.9-12.9 z kazdego metalowego :jezor:


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Madej
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:13
Lokalizacja: Oleśnica

Re: swap 2,3 v5 aqn mk3

Post autor: Madej » pn cze 05, 2017 11:10

Wsadzam aqn i mam skrzynie z vra i pasują tylko 4 śruby z przodu z tyłu i z dołu nic nie pasują

Czy każdy tak jeździ bo wszędzie piszą że mają skrzynie z vra i pasuje

Może ktoś coś doradzi


To byl moj Ventyl http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98648
Ibiza 6K mojej Magdy http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=425436
Moje nowe autko A6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=449257

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » ndz cze 18, 2017 09:57

Hejka.

Panowie i Panie. Mam pewien problem z VR6. A mianowicie zalewa świece na wolnych obrotach. Podejrzewam, dwie opcje, albo sondę, albo przepływomierz.
Moja prośba jest taka, czy jesteście w stanie powiedzieć mi czy do sterownika o nr 021 906 258A pasuje przepływka o numerach "021 906 461 / 0 280 213 021"
wtyczka ma 5 pinów (styków, szósty jest pusty), natomiast w przepływce jest ich 6.
Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?

I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » ndz cze 18, 2017 12:13

PAPAYOS pisze:Ewentualnie co może być jeszcze przyczyną zalewania świec?
Czujnik temp niebieski. Halla e aparacie masz ok?
PAPAYOS pisze:I druga sprawa, po włączeniu zapłonu nie załącza się pompa, który przekaźnik należy sprawdzić, ewentualnie gdzie szukać przyczyny?
Jak dobrze pamiętam w vr6 pompa ma chodzić dopiero jak sterownik dostaje sygnał z czujnika położenia walu. Ale ręki sobie obciąć nie dam. Za pompę odpowiada przekaznik w miejscu nr12.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości