vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6154
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: rysiektr » pt kwie 21, 2017 16:43

el Kozako pisze:z drugim już ciężko - wrzucenie wiązki zajęło mi 20 min i tak jak mi doradził TheBiSHoP jest praktycznie P&P - w przeciwieństwie do starej ma skrzynkę bezpieczników nowego typu, takie same wtyczki, wiązka pasi pod licznik i mfa z MKIII jakie planuje wrzucić, ma zasilanie pompy (w przeciwieństwie do tej starej, bo było 1.3 na gaźniku), etc. - biorąc pod uwagę powyższe i konstrukcję starej wiązki jak i skrzynki - byłoby moim zdaniem MASA przeróbek na starym typie wiązki - na pewno więcej niż czeka mnie przy nowym typie. Ja pytałem tylko o mocowanie samej skrzynki, bo swap wiązki na nowsza po lekturze tego tematu wydawał mi się oczywisty i wykonałem go bez najmniejszych problemów :pub:
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi... Ja twoją wcześniejszą wypowiedź zrozumiałem tak, że masz stary typ instalacji elektrycznej na starej skrzynce i chcesz do tego podłączyć vr6 z mk3/passata - nie ważne, na kostkach do nowej skrzynki. Siłą rzeczy 1 w 2 nie pasuje P&P i są 2 opcje
- przekładka elektryki całego samochodu na nowy typ
- przeróbka wiązki silnika z passata b3/mk3 vr6 na stary typ, aby zapiąć P&P do istniejącej skrzynki w samochodzie.

Osobiście dla mnie taka przeróbka wiązki silnika to nie spiesząc się jakieś 4 godziny i wolałbym przerobić wiązkę silnika niż wypruwać całą instalację starego typu z samochodu i montować na jej miejsce nową.
Przynajmniej zawsze tak robię, a dociągnięcie 2 przewodów do pompy paliwa to pikuś :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: el Kozako » pt kwie 21, 2017 19:42

el Kozako pisze: I co z mocowaniem skrzynki bezpieczników - bo swapuje nowy typ w miejsce starego i okazało się, że mocowanie od starej skrzynki w ogóle nie pasi - pewno trza załozyć od nowszego typu :banghead: :banghead: :banghead:
Taka jak pisałem, chodziło mi tylko o samo mocowanie skrzynki. Dla mnie swap wiązki jest lepsza opcja, zwłaszcza że wiązke miałem praktycznie od ręki (niestety bez mocowania skrzynki :banghead: )i już siedzi w aucie, ale dzięki za pomoc, każda wiedza mi się przyda :pub:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » ndz kwie 23, 2017 12:17

szczepan69 pisze:umnie tez tak było jak odpalał musiałem podtrzymywac na gazie ,wymieniłem 2 czujniki tak jak napisał rysiektr niebieski temperatury i sterowania silnika 2 sa koło siebie i pomogło.
Odświeżę pytanie, niebieski wymieniłem bez rezultatu. Jakiś namiar na czujnik z 4 pinami?


ten?

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-p ... 60457.html" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » ndz kwie 23, 2017 14:16

nie ten. a czujnik żółty odpowiada tylko za zegary i sterownik wiatraków (uruchamianie pompki dodatkowego obiegu) więc do odpalania nic nie ma



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: PAPAYOS » ndz kwie 23, 2017 15:54

To co jest przyczyna tego, że muszę odpalać z wciśniętym pedałem gazu?
Macie jakiś numer tego czujnika?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

lestek_13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob maja 22, 2010 16:32
Lokalizacja: Sokołów Małopolski

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: lestek_13 » ndz maja 07, 2017 11:51

ja miałem podobnie przy uwalonej przepływce



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3407
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn maja 08, 2017 18:42

Ma ktoś może w swoich zasobach porządną rozpiskę wiązki do komputera do ABV z ostatnich lat 95/96. Potrzebuję info, który kabelek za co odpowiada.


Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pn maja 08, 2017 19:02

Gwiazdor, znalazlem :jezor: poszlo na prywacie :pub:


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3407
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn maja 08, 2017 20:13

Ok


Obrazek

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

vr6 w mk2 ????

Post autor: Luki1608 » pn maja 08, 2017 21:18

kkkacper, kolego jak masz na wierzchu tez po prosze :pub:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3407
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: Gwiazdor » pn maja 08, 2017 21:36

Wziąłem się za wiązki w aucie bo poprzednia taśma po 8 latach ma dość. Strasznie się klei tak jakby się rozwulkanizowała.
Trzeba dokupić trochę Tesy bo już się kończy. Chyba, że są jakie lepsze.


Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pn maja 08, 2017 21:48

Luki1608 :pub:

Obrazek


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

vr6 w mk2 ????

Post autor: Luki1608 » pn maja 08, 2017 21:55

kkkacper, dziekowac :pub:



Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » śr maja 10, 2017 00:37

taśmę polecam Coroplast

a co do kompa to polecam tę tabelkę (kolory patrzymy na kolumnę VR6 OBD2 - bo kolega pytał o tzw. "late" abv)

http://www.a2resource.com/electrical/ma ... r6aba.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości