Witam... mam pytania dotyczące instalacji podciśnienia:
Czy każdy VR miał te zawory magnetyczne (nr 33 i 20)? Bo ja np. nie mam wyjścia w róże nr 4 na ten wąż do podciśnienia, a wąż jest oryginał...
I jeszcze z węża nr 2 wychodz mi wąż (pleciony [materiałowy]) i nie mam pojęcia co z nim zrobić... cz może jest to od klimatyzacji? Bo Passat z którego mam silnik miał klime... i ostatnie małe pytanko;] czy zawor nr12 idzie (biegnie hehe) bezposrednio do filtra z weglem akt.? Czy po drodze jeszcze ma jakies rozwidlenie??
I jeszcze 2 pytania: Czy z któregoś węża wodnego (z tych które idą do nagrzewnicy) dochodzi wam jakieś podciśnienie?
I czy z węża idącego do serwa przy tym zaworku z odpowietrzaniem dochodzi jakieś podciśnienie? Bo mam ten wąż do MK2 i nie wiem czy mam to podciśnienie zaślepić czy jednak jeszcze sie przyda
aaa i jeszcze czy jak jest ta dodatkowa pompa wody czy ona powinna chodzic po przekluczeniu stacyjki na zaplon?
[ Dodano: Czw Sty 24, 2008 11:48 ]
Może wstawie jeszcze zdjęcie kasty z której został wyciągnięty..... jest na nim jakieś dziwne urządzenie (zielona obwódka)... czy macie takie w swoich VR?? A może to jest cośod klimy? i zaraz koło niego wystaje ten wężyk pleciony (zazn. czerwonym) o którym pisałem i nie wiem gdzie on idze, do czego słóży
Węże, podciśnienie, woda - rebus;]
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Węże, podciśnienie, woda - rebus;]
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 18:54 przez osbe, łącznie zmieniany 2 razy.
cześc ja nie zagłąbiałem sie w węże itp ale to co zaznaczyłeś to co idzie od tłumika szumów (ponoc tak to sie nazywa fachowo) można go podpiąc bezpośrednio do silnika krokowego bodajże albo do przepustnicy (nie pamiętam jak mam u siebie) i w VR6 jest dodatkowa pompa wody i załącza sie po przekreceniu zapłonu
Re: Węże, podciśnienie, woda - rebus;]
mysle ze nie chodzi ci podcisnienie, tylko o ospowietrzenie ukladuchlodzenie - u mnie i dzie z gornej rury w zbiorniczek - w mk2 idzie bezposrednio z chlodnicy, mk3 z krocca wody z czujnikami z przodu glowicy a tu juz bezposrednio z wezaosbe pisze: I jeszcze 2 pytania: Czy z któregoś węża wodnego (z tych które idą do nagrzewnicy) dochodzi wam jakieś podciśnienie?
[ Dodano: Nie Lut 10, 2008 17:51 ]
osbe pisze:Czy każdy VR miał te zawory magnetyczne (nr 33 i 20)? Bo ja np. nie mam wyjścia w róże nr 4 na ten wąż do podciśnienia, a wąż jest oryginał...
I jeszcze z węża nr 2 wychodz mi wąż (pleciony [materiałowy]) i nie mam pojęcia co z nim zrobić... cz może jest to od klimatyzacji?
pewnie mial tempomat
[ Dodano: Nie Lut 10, 2008 17:56 ]
- u mnie chyba tego nie ma ;> wiec nie potrzebne chyba nie jest to mocno potrzebneosbe pisze:czy zawor nr12 idzie (biegnie hehe) bezposrednio do filtra z weglem akt.?
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 18:50 przez malolat, łącznie zmieniany 1 raz.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Węże, podciśnienie, woda - rebus;]
ja wiem co to jest,
jesli masz Brief od auta to zobacz, w briefie masz dopisek EURO II,
urządzenie które masz tam zamontowane jest to właśnie po to (nie wiem tylko jak to działa) by auto spełniało normę spalin Euro II
mam gdzies kopie takiego briefu i silnik z takim czyms
widziałem swojego czasu na ebay
http://cgi.ebay.de/Twin-Tec-Kat-Umruest ... dZViewItem
pompa obiegowa powinna chdozi po zapłonie
te podcisnienie i ten zaworek 33 to tylko w wersjach z EGR
jesli masz Brief od auta to zobacz, w briefie masz dopisek EURO II,
urządzenie które masz tam zamontowane jest to właśnie po to (nie wiem tylko jak to działa) by auto spełniało normę spalin Euro II
mam gdzies kopie takiego briefu i silnik z takim czyms
widziałem swojego czasu na ebay
http://cgi.ebay.de/Twin-Tec-Kat-Umruest ... dZViewItem
pompa obiegowa powinna chdozi po zapłonie
te podcisnienie i ten zaworek 33 to tylko w wersjach z EGR
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 19:24 przez Borys, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
a u mnie ta pompa czasem chodzi po włączeniu zapłonu a czasem nie! (pompa obiegu wody) nie wiem dlaczego. Ktoś potrafi to wyjaśnić !Borys pisze:pompa obiegowa powinna chdozi po zapłonie
GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości