zatyka go po przygazowaniu na zimnym

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

zatyka go po przygazowaniu na zimnym

Post autor: mieciu7 » wt paź 23, 2007 12:02

ja mam problem, tylko nie wiem czy to o przeplywomierz chodzi, bo wiem ze jakies bledy wywala..juz mial kasowane. potrafil mi zgasnac na cieplym w trakcie jazdy. jak odpale zimne auto, dodam mu gazu, czy rusze z kopyta (wiem ze sie tak nie robi i tak juz nie robie) obroty nagle spadaja do 0 i nie idzie go odpalic... dopiero po 15 sekundach krecenia(tez z jakims dziwnym dzwiekiem, przypominajacym szum) zaskakuje, pracuje nierowno, caly sie telepie jak galareta... i po 30 sekundach wszystko wraca do normy, jest ok... na cieplo chodzi jak ta lala.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 12:05 przez mieciu7, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » śr paź 24, 2007 07:44

tez tak mam dołaczam sie do pytania.tzn u mnie jak sie odpali i przygazuje to gasnie jak sie gazu nie przytrzyma..zachowuje sie jak by przestał nagle chodzic na wszystkich garach a na ciepłym juz nie aha i jak zgasnie to moge go normalnie znów odpalic bez zadnych trzasków czy szumów



Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » śr paź 24, 2007 08:07

no właśnie, ja go z trudem odpalam... fakt, tez mam wrazenie ze nie leci na wszystkich garach...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr paź 24, 2007 09:42

jabolo pisze:zachowuje sie jak by przestał nagle chodzic na wszystkich garach
to akurat normalne chyba bo u mnei tez jest tak ze jak na zimnym depne tak gdzies 100m pod odpaleniu auta.. to zaczyna chodzic jakby na 5 garow... kumli 2 ma to samo w vr6
1 nawet pompe wymianil i sie nie zmienilo ;)

ale mi nei gasnie nic ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » śr paź 24, 2007 15:49

u mnie tez tak jest


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » śr paź 24, 2007 15:56

wada seryjna? przepływomierze ? ktoś wie co to?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr paź 24, 2007 16:58

1 kumpel mi mowil ze zabezpieczenie silnika przed katowaniem na zimnym.. ile w tym prawdy nie wiem...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » śr paź 24, 2007 17:02

hmm, pierwsze słyszę...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 24, 2007 17:07

A zderzak na przepustnicy OK??



Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » czw paź 25, 2007 20:13

ktoś to sprawdzał? ja jeszcze nie mam dostępu do auta


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pn paź 29, 2007 13:33

mieciu7 pisze:ktoś to sprawdzał? ja jeszcze nie mam dostępu do auta
Ja na zimnym nigdy nie deptalem, ale po przeczytaniu tego sprobowalem u siebie.
Robi sie to samo, silnik sie po prostu wylacza po mocniejszej przegazowce na zimnym. Odpala sie po tym normalnie i grzecznie pracuje dalej.


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

O213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob lut 23, 2008 18:40
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: O213 » sob lut 23, 2008 19:05

Witam wszystkich.
Posiadam co prawda nie golfa ale sharana z takim silnikiem (AAA) i objaw identyczny - jak na zimnym przekrece go powyzej 3000 obrotow to gasnie -trzeba wowczas dlugo krecic zeby zapalil i smierdzi dookola benzyna jak od jakiegos zuka czy kanciaka.
Jak odpali to zanim sie nie rozgrzeje chodzi nierowno jakby na 4 cylindry.
Twierdzenie ze ten typ tak ma jakos mnie nie przekonuje bo mialem juz kupe samochodow i w zadnym tego nie bylo.
Szukalem na sieci i widze ze duzo ludzi ma ten problem np:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3695952
i tam gosc pisze ze to powoduje jakis zawor olejowy
""oil pump pressure relief valve sticking"
Wie ktos moze co to za zawor , gdzie jest i czy jest czescia wymienna? - z 2 minutami na zimnym silniku bez gazowania jestem w stanie sie pogodzic ale jesli to problem z cisnieniem oleju to moze posypac sie cos innego i z malej sprawy zrobi sie powazna awaria wiec glupio byloby przegapic sygnaly ostrzegawcze.



Awatar użytkownika
mieciu7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 22:55
Lokalizacja: Jelenia Góra/Southampton
Kontakt:

Post autor: mieciu7 » sob lut 23, 2008 21:00

zawór ciśnieniowy pompy oleju (?)

w sumie dla mnie to nie problem, a nawet niegłupi ten błąd... na zimnym po prostu nie zarżniesz silnika. Człowiek momentalnie się uczy, że nie wolno na zimnym cisnąć. a jak się już nagrzeje, to problem znika. Ten typ po prostu tak już ma :). Jak nie wiesz, czy jest ciśnienie, odkręć korek i zobacz czy widać drobne krople oleju wyskakujące na zewnątrz. :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124275][b][size=150]Golf na forum vwgolf[/size][/b][/url]

http://www.golfvr6.bo.pl - strona vr6
http://www.forumrowerowe.org

księgowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 15, 2007 22:54
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: księgowy » sob lut 23, 2008 22:03

Jak nie wiesz, czy jest ciśnienie, odkręć korek i zobacz czy widać drobne krople oleju wyskakujące na zewnątrz. :bajer:[/quote]co ty facet piszesz tek to masz cisnienie ale sprezania w skrzyni korbowej bo pierscienie przepuszczaja na doł.to co piszecie moze sie brac ze złej adaptacji lub duzej dawki paliwa NA ZIMNYM i na wyzszych obrotach moze jej nie przełknac i sie zalewa .aczac trzeba od wpiecia w obd i od sprawdzenia czujnika wody czy nie przekłamuje .pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości