olej silnikowy w mk3 vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 16, 2007 19:28

toffic, NOrmalnie niesamowity jestes , pisze czarno na białym a ty dalej sie upierasz , nie chce mi sie juz pisac bo widze ze ty poprostu wysysliłes Motula i inne te oleje i wiesz najlepiej, a dane podawane przez producenta co go gestosci potrafisz obalic mierząc jego lepkosc
_________________
Może i tak ale odpowiedz mi na pytanie jak Wg Ciebie rzadszy Motul nie chciał sie wylac z bańki Lawrai który twierdzi że jest gęstszy?? Kto ma racje?? Ty czy on??



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt paź 16, 2007 22:09

ja mówie ze nie chciał sie wylac z banki jak było zimno na dworze . A mi chodzi o to ze po rozgrzaniu wycieka z napinacza bo jest na maxa rzadszy niz minerał czy pół syntetyk . Kumasz ? . Ogólnie wg. moich obserwacji i zachowan silnika smiało stwierdzam ze motul 20w60 wyjdzie pierwszą lepszą nieszczelnością silnika ponieważ jest taki rzadziutki . I nikt mojego zdania nie zmieni .

[ Dodano: Wto Paź 16, 2007 22:14 ]
ps. Toffic , motul jest gęstszy na zimno a po rozgrzaniu jest o wiele rzadszy niz jaki kolwiek ...


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 16, 2007 22:22

lawrai pisze:ja mówie ze nie chciał sie wylac z banki jak było zimno na dworze . A mi chodzi o to ze po rozgrzaniu wycieka z napinacza bo jest na maxa rzadszy niz minerał czy pół syntetyk . Kumasz ? . Ogólnie wg. moich obserwacji i zachowan silnika smiało stwierdzam ze motul 20w60 wyjdzie pierwszą lepszą nieszczelnością silnika ponieważ jest taki rzadziutki . I nikt mojego zdania nie zmieni .
To popatrz do tableki którą wkleił BARANMC1. Kumasz?



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt paź 16, 2007 23:06

spoko , mniejsza z tym tematem . Prosze go zamknąc i usunąć :pub: BaranMC1 i Toffic :okej: Pozdr i juz wyluzujcie ... to tylko olej ...


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
pimpski vr6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr paź 31, 2007 10:57
Lokalizacja: Slaskie
Kontakt:

Post autor: pimpski vr6 » sob lis 10, 2007 17:38

BARANMC1 pisze:lawrai, ten olej jest dosyc rzadki ,wiec ciezko powiedziec czy sie sprawdzi, ja smigam na Quaker State 10w/40 i sobie chwale
ja leje castrol magnatec 10w/40 tez sie sprawdza :jezor: :jezor:



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn lis 12, 2007 21:39

Valvoline Vr1 Racing 10w/60 polecam u mnie jest wszystko ok,a zalewałem go po oleju mineralnym castrol standart 15w/40 na którym uprzednio zrobiono kilkadziesiąt tys.km
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 21:39 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

trombocyt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:58
Lokalizacja: Bombaj

Post autor: trombocyt » sob lis 17, 2007 14:11

ale tu mądrości wypisują...toffic'u może niech sobie chłopczyki poszukają 0w20 nawet semisynt bo taki też są(rzadko w detalu dostępne aczkolwiek produkowane)... to ich powinno usatysfakcjonować.... życzę im miłych doznań słuchowych, a pozaglądać czy rzadkie to sobie do odbytu można a nie do bańki....:D



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » sob lis 17, 2007 21:18

trombocyt pisze:ale tu mądrości wypisują...toffic'u może niech sobie chłopczyki poszukają 0w20 nawet semisynt bo taki też są(rzadko w detalu dostępne aczkolwiek produkowane)... to ich powinno usatysfakcjonować.... życzę im miłych doznań słuchowych, a pozaglądać czy rzadkie to sobie do odbytu można a nie do bańki....:D



Jacie gościu jaki ty jestes mądry . Fajnie że zaglądasz sobie w dupe skoro piszesz że takie coś jest realne .

Ogólnie widzę ze nawet nie wiesz jak wygląda motul 20w60 podczas zimy na zimno .

Życzę CI miłego zaglądania do odbytu .
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 21:21 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

trombocyt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:58
Lokalizacja: Bombaj

Post autor: trombocyt » ndz lis 18, 2007 01:51

panowie bez nerwów... z tego co wiem to gęstość, inaczej zwana ciężarem właściwym oznacza masę (w przypadku waszej tabelki) jednego mililitra... czyli gdyby nalał do szklanki najpierw wody( ro= około 1 g/ml) potem magnateka ( ro=0,873) a potem edga( ro 0,838) to powstał by nietypowy "wściekły pies". Na dole woda jako sok, potem magnatek jako tabasco ,a na wierchu edge jako wódka. oznacza to jedynie ze masa netto "czwórki bańki" będzie większa dla magnateka...Lepkość zaś oznacza siłę wzajemnego przylegania cząsteczek do siebie. A na mineralnym nie hałasował rozrząd bo cząsteczki mineralne są większe niż w semi i pełnym syntetyku... tak w skrócie ...:D

[ Dodano: 18 Lis 2007 01:08 ]
Musicie zgłębić szerzej dokumentacje techniczną oleju żeby się dowiedzieć coś więcej na ten temat.. ja już nie będę przeszkadzał

[ Dodano: 18 Lis 2007 02:20 ]
acha co do vr'y stosujcie łańcuchy "IWIS" szyny "SWAG" dolny napinacz "SWAG" a góra "SACHS"... bardzo ostrożnie z "febi" bo nożna się "przejechać"



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz lis 18, 2007 04:02

trombocyt sobowtór toffica ? inaczej z tego samego komputera ten sam pan ? coś mi sie wydaje że chyba tak :)


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

trombocyt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:58
Lokalizacja: Bombaj

Post autor: trombocyt » wt lis 20, 2007 01:01

nie ten sam... sprawdź IP albo nie wiem co
nie porównuj mnie do niego



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt lis 20, 2007 13:02

trombocyt pisze:panowie bez nerwów... z tego co wiem to gęstość, inaczej zwana ciężarem właściwym oznacza masę (w przypadku waszej tabelki) jednego mililitra... czyli gdyby nalał do szklanki najpierw wody( ro= około 1 g/ml) potem magnateka ( ro=0,873) a potem edga( ro 0,838) to powstał by nietypowy "wściekły pies". Na dole woda jako sok, potem magnatek jako tabasco ,a na wierchu edge jako wódka. oznacza to jedynie ze masa netto "czwórki bańki" będzie większa dla magnateka...Lepkość zaś oznacza siłę wzajemnego przylegania cząsteczek do siebie. A na mineralnym nie hałasował rozrząd bo cząsteczki mineralne są większe niż w semi i pełnym syntetyku... tak w skrócie ...:D

[ Dodano: 18 Lis 2007 01:08 ]
Musicie zgłębić szerzej dokumentacje techniczną oleju żeby się dowiedzieć coś więcej na ten temat.. ja już nie będę przeszkadzał

[ Dodano: 18 Lis 2007 02:20 ]
acha co do vr'y stosujcie łańcuchy "IWIS" szyny "SWAG" dolny napinacz "SWAG" a góra "SACHS"... bardzo ostrożnie z "febi" bo nożna się "przejechać"


dokładnie , febi to jakis syf który pęka ...


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

trombocyt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 08, 2007 22:58
Lokalizacja: Bombaj

Post autor: trombocyt » śr lis 21, 2007 00:21

nie do końca syf.. trzeba tylko dobrze patrzeć
a morze inaczej .. " trzeba widzieć a nie patrzeć"
Ale metoda " patrzenia" jest dobra dla części mechanicznych,
a nie dla oleju
a co do tematu to przewiduje (bo nie zamierzam próbować)
że na lotosie 10w40 łańcuchy vr będą ciszej pracowały niż
np. na mobilu 10W i nie znaczy to że lotos jest lepszy.
Pozostaje wam tylko eksperyment,
bo każdy silnik nieco inaczej zniesie wasz faworytny oil
a jeśli chcecie dojść do mądrych wniosków to piszcie,
jaki silnik ile przebiegu, co było wymienione i jaki olej,
historia ostatnich wyczynów olejowych,
to stworzycie mniej więcej zarys grzechów jakich nie można czynić .



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » śr lis 21, 2007 00:23

Ja mam płyn do wspomagania febi billstein to też jakaś porażka ?
Ostatnio zmieniony śr lis 21, 2007 00:24 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości