[VR6 AAA] "Kórtki" kolektor ssący pod turbo ? jak
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- silentfake
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
- Lokalizacja: XXX
[VR6 AAA] "Kórtki" kolektor ssący pod turbo ? jak
Problem jest taki ze, VR6 ma różnej długosci kanały ssące i wydechowe i po to jest ten "dziwny" kolektor ssący który ponoć ma za zadanie kompensować różnice pomiędzy każdym z cylindrów - Nie wiem czy to do końca prawda...
Buduje VR6 BiTurbo i potrzebuje zmajstrowąc krótki kolektor pod turbo jak na zdjęciu:
Teraz tak, czy to jest jakoś obliczone tzn pojemność całkowita "krótkiego" i orginalnego jest identyczna ?
Czy "krótki" ma jakieś komory kompensacyjne ?
jezli jest to tylko pusta puszka to nie widze problemu... Jescze orgnalnego ciąć nie zaczołem wiec nie wiem jak jest zbudowany
PS. Czy przypadkiem różnice w długośći kanałów ssących nie są rozpracowane w głowicy ? a ten kolektor jest taki a nie inny bo ładnie wyglada ?
Buduje VR6 BiTurbo i potrzebuje zmajstrowąc krótki kolektor pod turbo jak na zdjęciu:
Teraz tak, czy to jest jakoś obliczone tzn pojemność całkowita "krótkiego" i orginalnego jest identyczna ?
Czy "krótki" ma jakieś komory kompensacyjne ?
jezli jest to tylko pusta puszka to nie widze problemu... Jescze orgnalnego ciąć nie zaczołem wiec nie wiem jak jest zbudowany
PS. Czy przypadkiem różnice w długośći kanałów ssących nie są rozpracowane w głowicy ? a ten kolektor jest taki a nie inny bo ładnie wyglada ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 14:34
- Lokalizacja: ...
te dwa kolektory to puste puszki
schimmel
C2 Quickflow
amerykańce bardzo często robią tak
A jeśli chodzi o długość kanałów ssących, to wydaje mi się że nie są rozpracowane ani w kolektorze ani w głowicy. Gdzieś widziałem taki patent że w środku takiego krótkiego kolektora były trąbki innej długości właśnie po to żeby zniwelować różnice długości kanałów.
Jeśli pisze pierdoły to sorki, jestem po
pozdro
schimmel
C2 Quickflow
amerykańce bardzo często robią tak
A jeśli chodzi o długość kanałów ssących, to wydaje mi się że nie są rozpracowane ani w kolektorze ani w głowicy. Gdzieś widziałem taki patent że w środku takiego krótkiego kolektora były trąbki innej długości właśnie po to żeby zniwelować różnice długości kanałów.
Jeśli pisze pierdoły to sorki, jestem po
pozdro
- silentfake
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
- Lokalizacja: XXX
- silentfake
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
- Lokalizacja: XXX
- silentfake
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 14:07
- Lokalizacja: XXX
ja znalazłem coś takiego Hyper Flow Intake
może to przydać właścielą VRek bez turbo
Z tego by wynikało że on jest pusty...
może to przydać właścielą VRek bez turbo
Z tego by wynikało że on jest pusty...
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
silentfake pisze:ja znalazłem coś takiego Hyper Flow Intake
może to przydać właścielą VRek bez turbo
Z tego by wynikało że on jest pusty...
hahahahahahahahahahhahah chopie ty poczytaj troche o vr6
taki kolektor jest do kupienia i w polsce były w silnikach 2.9 najczesciej czasami mizna spotkac tez w 2.8
wiekosc osób które tuninguja vr6 juz posiada takie kolektory
zadna to nowosc
www.vrservice.pl
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
ale pewnei nei saBorys pisze:silentfake pisze:ja znalazłem coś takiego Hyper Flow Intake
może to przydać właścielą VRek bez turbo
Z tego by wynikało że on jest pusty...
hahahahahahahahahahhahah chopie ty poczytaj troche o vr6
taki kolektor jest do kupienia i w polsce były w silnikach 2.9 najczesciej czasami mizna spotkac tez w 2.8
wiekosc osób które tuninguja vr6 juz posiada takie kolektory
zadna to nowosc
i mniej sie blyszczaHyper-Flow
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości