[mk3] Co daje kolektor i przepustnica z 2.9 ABV w 2.8 AAA
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk3] Co daje kolektor i przepustnica z 2.9 ABV w 2.8 AAA
wiem że nie którzy zakładają przepustnice z kolektorem ssącym od 2.9 ABV do 2.8 AAA aby uzyskać lepsze efekty . Ale czy tak na prawdę daje to jakieś odczówalne przyrosty czy to tylko legenda ? . Jakby ktoś mial wykres z hamowni 2.8 AAA przed i po takiej modyfikacji to proszę o wklejenie . Pozdrawiam
widze ze kombinujesz tak samo jak ja, przepustnica i kolektor + dolot , + wałki ktore to wykozystają napewno cos dadzą, nie nastawiaj sie na to ze to i to da tyle koni a tamto tyle bo szybko sie zniechecisz
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
popatrz AAA ma 174ps , 2,9 ABV 190 ps, a są inne wałki ,inny kolektor z przepustnicą inne nastawy pracy silnika wieksza pojemnosc o 0,869ccm, a to zaledwie marne 16ps a ile zachodu
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
mysle ze taką bardzo zblizoną mocą do maxa to to co RAfi wykrzesał czyli 215-220 , ale to juz gruba zabawa, powiem ci tak ze ja chce najpierw remont zrobic a pozniej zakładac zabaweczki
[ Dodano: Pon Lip 09, 2007 18:53 ]
kolejna sprawa to zwiekszenie pojemnosci do np 3,1l ,trzeba sobie przeliczyc czy nie lepiej zamontowac turbo lub kompresor
[ Dodano: Pon Lip 09, 2007 18:53 ]
kolejna sprawa to zwiekszenie pojemnosci do np 3,1l ,trzeba sobie przeliczyc czy nie lepiej zamontowac turbo lub kompresor
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
na kompresorze spokojnie mozna latac ,przykład MLa na stage 1 miał prawie 250ps co na oske bedzie juz sporym wyzwanien, z tego co wiem to w okolice 300 mozn asmiało celowac bez kucia
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
możliwe ale co modyfikować w wolnossącym aby uzyskiwać takie moce ? . Bo wałeczkiem , kolektorkiem , przepustką i wydeszkiem z kolektorkiem i czipsem nie wyjdziesz ponad 210 - 220 koni . Czy sie myle ?
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
remont silnika o ile nie trzymał serii, porting głowicy, jak mowi Borys duzo to dało, mozna kombinowac z głowicą z ABVa, wsystko zalezy w jakim stanie jest silnik , znowy przykłądem bedzie Borys , remont,+porting + czip od GTo 188 ps i wszystko na tem temat, powiem ci ze jak osiagne 200-210 w moim MK2 to bede mega zadowolony
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
lawari ogólnie kolektor, przepustnica z ABV-a daje więcej powietrza ale dobrze by było do tego sofcik potem zrobić żeby wykorzystać większy oddech.
Z wolnossącego VR-a można wykrztusić ponad 200 PS-ów ale koszta zaczynają być takie, że wchodzimy w ceny instalacji kompresora.
Tak na prawdę to najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest właśnie kompresor albo jeszcze lepiej turbo
ABT miało jeszcze opcję 230 konną VR-a ale to już mocno dłubnięte bo pojemność zwiększona do ponad 3 litrów - ogólnie żeby to zrobić teraz samemu to nieopłacalne.
Z wolnossącego VR-a można wykrztusić ponad 200 PS-ów ale koszta zaczynają być takie, że wchodzimy w ceny instalacji kompresora.
Tak na prawdę to najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest właśnie kompresor albo jeszcze lepiej turbo
ABT miało jeszcze opcję 230 konną VR-a ale to już mocno dłubnięte bo pojemność zwiększona do ponad 3 litrów - ogólnie żeby to zrobić teraz samemu to nieopłacalne.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak ja się orientowałem to za "stage 2" jak to określili około 8 tys zł.
Miało by to dać w granicach 300 koni.
Turbo krzyknęli 18 tys. zł ale to już z zakuciem silnika razem i miało to dać około 500 koni.
Miało by to dać w granicach 300 koni.
Turbo krzyknęli 18 tys. zł ale to już z zakuciem silnika razem i miało to dać około 500 koni.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości