lżejsze koło zamachowe w vr6 jak i gdzie to zrobić ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
lżejsze koło zamachowe w vr6 jak i gdzie to zrobić ?
chcem odchudzić koło zamachowe bo gdzieś wyczytałem że daje to niezły przyrost .
Pytanie jest takie , na jakiej zasadzie pracuje w ogóle koło zamachowe w silniku , w którym miejscu motoru się ono znajduje , o ile max można je odchudzić aby nie wyskoczyło przez maske i gdzie to można zrobić ? (tam gdzie planują głowice ?) . Jakie są koszta , co trzeba rozkręcić , wymienić , czy trzeba odrazu stroić kompa czy jeździ bez ingerencji w kompa i ogólnie co i jak krok po kroku jakby ktoś mógl mi wytłumaczyć to byłbym bardzo wdzięczny .
Silnik to 2.8 vr6 12v z 92 roku .
Pytanie jest takie , na jakiej zasadzie pracuje w ogóle koło zamachowe w silniku , w którym miejscu motoru się ono znajduje , o ile max można je odchudzić aby nie wyskoczyło przez maske i gdzie to można zrobić ? (tam gdzie planują głowice ?) . Jakie są koszta , co trzeba rozkręcić , wymienić , czy trzeba odrazu stroić kompa czy jeździ bez ingerencji w kompa i ogólnie co i jak krok po kroku jakby ktoś mógl mi wytłumaczyć to byłbym bardzo wdzięczny .
Silnik to 2.8 vr6 12v z 92 roku .
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 18:25 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
dobry tokarz i jedzie z 2,5-3 kg i tyle, chyba ze chcesz kupic sportowe, wiem ze Rafi Vr miał takie cos, nie trzeba ingerowac w kompa, jak wiadomo im lzejsze koło tym lzejszą prace ma silnik i lepiej sie wkreca
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 18:30 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
wiem wiem ze miał i chcem iśc po niekąd jego śladami odnośnie motoru .
No tak 2,5 kg - 3 kg ładnie brzmi ale jak ktoś może podać w procentach bezpieczny poziom a zarazem odczuwalny na maxa we wzroście mocy i momentu auta to bym bardzo prosił .
Mile widziane jakieś zdjęcia , wskazówki itd. Pozdrawiam
No tak 2,5 kg - 3 kg ładnie brzmi ale jak ktoś może podać w procentach bezpieczny poziom a zarazem odczuwalny na maxa we wzroście mocy i momentu auta to bym bardzo prosił .
Mile widziane jakieś zdjęcia , wskazówki itd. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 18:33 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
przez odelzenie koła nie bedzie jakiegos wzrostu mocy, auto inaczej sie wkreca na obroty, to są raczej szczątkowe konie
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
o łatwosc pracy silnika ,ciezko to wytłumaczyc w jakis konkretnych ilosciach przyrosty koni w stosunku do utraty wagi koła zamachowego, jest to jeden z wielu czynnikow usprawniających prace silnika, jest duze prawdopodobienstwo ze nie przybedzie ci ani 1 konia !! a jedyne co bedzie odczuwalne to lepsze wkrecanie sie na obroty
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tylko zeby nei przesadzic bo moze sie tak skonczyc:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 25&start=0
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 25&start=0
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
niby mozna zejsc do 25 % masy koła , czyli ważysz , odejmujesz 25 % tej masy i toczysz , wazysz , toczysz wazysz az uzyskasz efekt który chcesz . 25 % jest wyczytanym pomiarem w temacie jak sie nie myle który wkleił kolega zaprzal . Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
koelg aodelzył koło w VRrze dosyc sporo i fajnie to smiga, takie koło jak pisał Rafi to juz inny level tuningu ,zwanym MEGA HARDCOR hihih
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
Przed fidanza mialem odelzone kolo zamachowe o 25% i wywarzone razem ze sprzegłem przez Radzikowskiego z wawy, koszty nieduze, nie biorac pod uwage kosztów wyciagniecia skrzyni i jej powtornego zalozenia, cos to dawalo ale auto czesto gasło i gubilo obroty, po zalozeniu Fidazny odlot i brak efektów ubocznych
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 11:58 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości