Strona 2 z 6
VR6 Kapitalny Remont
: sob paź 16, 2010 01:19
autor: omnitrx
ale zawsze coś daje i gdy czekam na części to przynajmniej jest zajęcie
Re: VR6 Kapitalny Remont
: sob paź 16, 2010 07:24
autor: Borys
omnitrx pisze:ale zawsze coś daje i gdy czekam na części to przynajmniej jest zajęcie
zbedna robota ktorej nikt nie zobaczy a tłoki i tak sie zabrudzą, zamów sobie nowe dysze natrysku oleju i nowy zaworek jednokierunkowy oleju
VR6 Kapitalny Remont
: sob paź 16, 2010 23:42
autor: omnitrx
Ale takie dysze to chyba raczej gdybym budował VRT bo tak to takie mody chyba raczej nie są potrzebne ??? czy się mylę jeśli tak to mnie poprawcie
Re: VR6 Kapitalny Remont
: ndz paź 17, 2010 20:11
autor: Borys
omnitrx pisze:Ale takie dysze to chyba raczej gdybym budował VRT bo tak to takie mody chyba raczej nie są potrzebne ??? czy się mylę jeśli tak to mnie poprawcie
kapitalny remont to kapitalny remont a nie robota po łebkach, nie chesz zmieniac na nowe to sprawdz ich stan wykrec, przedmuchaj
Re: VR6 Kapitalny Remont
: ndz paź 17, 2010 21:22
autor: omnitrx
Borys pisze:
kapitalny remont to kapitalny remont a nie robota po łebkach, nie chesz zmieniac na nowe to sprawdz ich stan wykrec, przedmuchaj
Wiesz co masz racje jak remont to remont a nie potem żałować dzięki za zjebki czasami tak mam i muszę dostać OPR
Dzięks
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 00:51
autor: omnitrx
A jednak z nudów zrobiłem sobie polerkę tłoków, i zaworów po kolei blok sobie przygotowuję........ efekt jest taki:
[
a to po 2
Re: VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 07:48
autor: Borys
błyszczą sie jak dla kota jajca
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 14:52
autor: lider.dh
zamów sobie nowe dysze natrysku oleju
to VR6 w mk3 ma natrysk oleju na tloki ?
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 15:11
autor: omnitrx
Oczywiście że ma a dokładniej pod panewkami głównymi, w tłokach są nawet otwory pod pierścieniem zgarniającym do rozprowadzania oleju po cylindrze
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 19:51
autor: omnitrx
A tak dla kontrastu tak wyglądały zawory po wypolerowaniu
dodam jeszcze że ilość nagaru na zaworach to było przynajmniej 1,5 mm
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 21:57
autor: lider.dh
omnitrx,
korzystajac z okazji ze masz rozerbrany silnik moglbys pare fotek cyknac jak to wyglada dysze, zaworek
VR6 Kapitalny Remont
: czw paź 28, 2010 22:40
autor: omnitrx
Tutaj masz zaworek jednostronny oleju na każdy cylinder po jednym to jest od strony panewki głównej
a tutaj masz dyszę natrysku oleju :
Sorki że tak pozaznaczane ale to są zdjęcia które mam dla siebie zrobione
powiem szczerzę zastanawiam się jak je wyjąć, by nic nie uszkodzić sam nie wiem czy one są powkręcane czy wprasowane jeszcze do tego nie doszedłem.
VR6 Kapitalny Remont
: pt paź 29, 2010 14:43
autor: lider.dh
dzieki wielkie zdiecia sa ok
na moje oko to jest to wprasowane bo gwintu nie widac i trzeba by wybijac od strony cylindra
VR6 Kapitalny Remont
: pt paź 29, 2010 16:39
autor: omnitrx