Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » ndz wrz 23, 2012 16:19

Napisze pare moich killi robionych na streetach , badz na 1/4

BMW E36 coupe 2.5 , 174KM - wygrana spora
Civic TYpe-R 2.0 200KM - wygrana o 2 dlugosci
Cordoba z 1.8 16 V ADL - wygrana o spora
Volvo V70 2.4 , 170KM - wygrana spora
Audi b4 TDI , ??? KM - wygrana o 3 dlugosci
Golf II 2.0 16V ITB - przegrana o 3 dlugosci
Golf III Variant 1.9 TDI , 140KM - wygrana spora
Golf II VR6 , 220 KM - przegrana o 3 dlugosci
Ibiza 6L 1.9 TDI 260KM - przegrana o 5-6 dlugosci
Nissan 200sx , 400KM - przegrana o 7-8 dlugosci
Civic jajko Vtec 130KM - wygrana spora
Audi 2.0 16V , 136KM - wygrana spora
Scirroco 2.0 16V Herbi - przegrana 2 dlugosci - start przy kropiacym deszczu
Audi A3 2.0 TDI 140KM BKD - spora wygrana
Astra F GSI 16V 150KM+ , remis/przegrana
Passat b5FL AVF 130KM , wygrana spora
Audi A6 3.0 TDI Q ???KM , wygrana spora/rolka
Jetta 6 2.0 TDI 140KM, wygrana spora/rolka 100-200/Nie dal rady nas wyprzedzic. :jaja:
Reno clio 2 sport 170KM , wygrana 2 dlugosci - rolka 40-200
BMW e46 3.0D 204KM , wygrana 4-5 dlugosci.

Narazie tyle jak cos gdzies tam dojdzie to bede sukcesywnie dopisywal :pub:. Byla jeszcze pare starow na total seria ale to szkoda pisac bo nie ma sie czym chwalic, tu sa staty z 216+soft az do obecnego setupa tj. Cordi vs. Civic type-r .
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2013 19:58 przez spawacz, łącznie zmieniany 6 razy.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: wozekGTD » ndz wrz 23, 2012 20:27

Fajnie byloby na jakich setupach/orientacyjnych mocach sie to dzialo?


Focus RS mk3 Nitrous Blue

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » ndz wrz 23, 2012 22:00

Genralnie to setup poczatkowy byl 216+soft brak cata i wywalony egr+ kolekot ssacy z PD + sprzeglo 1mas odchudzone, pozniej, tak dochodzily rozne nowe divajsy , turbo, pompa, wydech itd. Moc sadze ok 150KM byla poczatkowo, w tej chwili w granicy 180 moze ciut wiecej, bez walka wydechu i dolotu 170 mial. Wiesz to auto dzwinie mocne nawet bez softa bylo, Darek jak robil softa sam byl w szoku ze ona dziwnie mocna na na taki osprzet bez softa. BMW/Volvo/Vtec cif to setup poczatkowy wyzej wymienony , ponziej juz wszstko na tym mocniejszym, jedynie pojedyniek z Type-r byl na dodanym wydechu, a ogólnie jest ; T-ARL , 11, 216,1 mass aBF , kolerkor PD, wydech kwas 61mm, kolektor ssacy PD. No i doszel teraz walek SDI + zmodyfikowany dolot.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2012 12:59 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: strus90 » pt paź 12, 2012 04:32

spawacz pisze: Ibiza 6L 1.9 TDI 260KM - przegrana o 5-6 dlugosci
Nissan 200sx , 400KM - przegrana o 7-8 dlugosci
Ja moim okiem okreslam max 3-4 dlugosci, wieksza odleglosc to dla mnie "w h*j"


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » pt lis 23, 2012 12:58

Ta mozna i tak liczyc. Co do killi do astre F dopislem z ktora wygrywam tylko na rozgrzanej gumie, n zimno odlegosc w plecy, astra z porobiony wydechem w kwasie + dolot.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: strus90 » sob lis 24, 2012 17:28

Jak wygrywasz z TYPE-Rem to GSI powinenes wciagnac jesli robiony tylko wydech i dolot...


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

TurboKlekot++
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:10

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: TurboKlekot++ » pt gru 07, 2012 20:29

Civic TYpe-R 2.0 200KM - wygrana o 2 dlugosci cos nie wydaje mi sie to mozliwe... Hondzia ta robi 100km w 6 sek wiec przy 170-180kM nie mozliwe za bardzo
Sam za taka niedawno leciałem i zapitala a do 160 km/h sie bralismy lekko byłem przed ale z kreski raczej bym nie dal rady.....a po strojeniu mam w mk4 3d 203km/430nm ale to gdy na pompie miałem 6,5mg teraz mam 4mg wiec wiecie ze auto ozywa i napewno cos wiecej jest nie hamowane ... I



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » wt gru 11, 2012 11:06

6s to chyba mocno przesadziles 6.6s zdaje sie ma katalogowo, astra miala bez dolotu i wydechu kpl. 156/195 wiec teraz ma troszke lepiej no i masa poniezej tony jakos 960kg cos tam mowil kumpel. Dla ciekawosci Honda dochodzi mnie przy 190km/h dopiero , do 200 mniej wiecej rowno , a pozniej mi odjezdza po m , przy 220 jest jakies 3-4 odleglosci dla Hondy. Aaa co bym zapomial astra ma skrzynie z lanosa(najkrotsza) wiec chyba jasne dlaczego jedzie tak a nie inaczej. Ale mysle ze i owa astra bedzie bita okrutnie juz niebawem :food:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: strus90 » wt gru 11, 2012 18:43

Przy tej masie i mocy Astry realny wynik to ok 6,5s (powiedzial bym ze optymistyczny, ponizej zejsc sie nie da bez dlubania silnika chyba ze mial by z 800kg) wiec podobnie co seryjny Typer. Dziwne wiec zeby dostal 2 długosci... Ale coz moze cos nie tak bylo z autem lub kierowca. Skoro jednak Twoje auto jedzie podobnie jak ta Astra to szacun bo ja od Lanosa <1000kg i seria c20xe dostalem sporo wiecej


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: herbiasty » wt gru 25, 2012 23:47

To potwierdza to, ze kazdy wyscig jest inny i nik tu nic nie zmysla ;)
Tez z ww. autami stawałem, co do tej Astry to daje rade, właściciel sam nie wie co jest dłubnięte bo slinik jest z Cali co w briefie miała 120kW :)
I naprawde łatwiej było mi w tamtym roku objechac taką co była shamowana na 170KM
Kierowca z EP3 i Astry to ten sam ;) Ogarnia samochody, z tym EP3 tez sie scigałem i było troche ciężej jak z Astrą.
Jak Spawacz ścigał się z EP3 było ciut wilgotno, moze dlatego tak wyszło.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » ndz sty 13, 2013 16:18

Mam nadzieje ze sie poprawie z tym roku :grin: , bo doszlo VNT20+230 wiec moze wrescie herbi Cie objade :)


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: spawacz » ndz sty 20, 2013 14:13

nowy kill , AUDI A6 3.0TDI Q , jazda z rolki 60km/h , 1 pas lekko pod gorke, jedziemy pierwsi z tylko doslownie na zdezaku A6 , myslimy z kumplem no nic ciekawe czy bedzie chcial sie sciagac, zaczyna sie 2-gi pas w Audi moment lewy kieunek , i dolechali rowno z nami na moment , szyderczy usmiech pasazera audi, u nas 4 bieg zapiety, Audi lekko odjechal na powiedzmy 2 dlugosci, pare s juz jestem rowno z audi on na lewym , my na prawym i faja, do 140-150 powiedzmy sie sie jeszcze trzymal jakos,pozniej tak wzrastala odleglosc ze odpuscil. Jedziemy juz spokojnie kawalek dalej, dogalo na owe audi i wyprzedzilo ma ok 140 , mysmy mieli z 110, to dalej ogien, wyprzedzilismy Audi przy 215 kolo tyko glowa pokrecil.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz sty 20, 2013 15:11

Jedno mnei zastanawia, tak wszyscy ładują w tą moc, ulepszają graty w silniku itp. A jak w twoim przypadku wygląda sprawa z zawiasem i hamulcami ? Podejrzewam, że zawias gwint bo nie dałoby się tym ruszyć na serii? A hamulce seryjne ze 110 konnej Cordoby ?



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Odp: Moje kille , Vario TDI. Wygrane i przegrane

Post autor: herbiasty » ndz sty 20, 2013 16:43

W takiej cordobie w serii masz na przodzie 280mm a na tyle 230mm na tloczku 41mm. Jest czym sie zatrzymac

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości