Odcinek około 500 metrów dwupasmówki (lekko pod górkę). Honda Civic VIII (nie mam pojęcia jaki motor bo się nie znam zupełnie na tej marce i po wyglądzie nie jestem w stanie tego określić). Próbuję wyprzedzać (przy około 30 kmph, jeszcze 2 bieg) i widzę, że Pan lekko przyspiesza wyrównując prędkości. No to laczek w podłogę i wychodzę w przód. Pan z Hondy najprawdopodobniej również pełne otwarcie przepustnicy. Przy ok. 5000 rmp u mnie utrata przyczepności (wysłużone BFGoodrich G-Force), tak więc od razu bieg 3. I cały czas uzyskuję przewagę. Przy końcu Honda w tyle dość sporo (może z jedną do dwóch długości; ciężko dokładnie określić bo do ronda się zbliżaliśmy i trzeba było skupiać się na mocnym trzymaniu kierownicy oraz na hamowaniu a nie mam ABS i wspomagania). Nie mam pojęcia jednak jaki Honda miała silnik. Domniemam, że 1,8- 140 km ale to tylko moje przypuszczenia. Może mało spektakularne zwycięstwo ale zawsze coś.
P.S. Mój g-lader przed swap'em jak siedział jeszcze w corrado to miał zmierzone 213 KM (kółko 68mm, rozwiert, Schrick, program Bar-Tek, FMIC Rallye, 4-2-1 itp.). Jednak w corrado mierzony był na wydechu supersprint a ja mam całkowicie seryjne wydechy (za wyjątkiem kolektora 4-2-1) tak więc nie jestem w stanie podać ile mam w nim teraz mocy.
Pozdrawiam...
G60 vs. Civic VIII
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości