Strona 1 z 2
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 10, 2012 11:41
				autor: tito00
				vw golf 4 tdi ahf +chip 139km 316nm vs honda crx schamowana na 136km i ok 150nm wyscig z rollki  od 10kmh do 150kmh za pierwszym razem byłem ok 1.5 dlugości samochodu z przodu za drugim  razem to ok 1do 1.5 długosci samochodu z tyłu....
			 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 10, 2012 19:02
				autor: erwinszczak_
				To pierwszym razem chyba cos kierowca zle zrobil.... Taki crx to lekka fura, dzieki temu iz macie moz podobno to niemasz raczej z nia szans...
			 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 10, 2012 20:47
				autor: tito00
				erwinszczak_,  honda ma moment obrotowy mniejszy i to sporo zanim się wkreci na obroty to ja już jestem z przodu ale fakt od większej predkości to już powoli mnie dogania i odchodzi ...
			 
			
					
				Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 10, 2012 21:24
				autor: wozekGTD
				Mega zaskakujacy wynik bo stosunek moc/masa wskazuje na ogromna przewage hondy
			 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 10, 2012 21:44
				autor: yiabol
				Dlatego hondziarze startują z 5kprm po czym zaraz łapią vteca.
Mógł mieć słabe opony  

 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 00:56
				autor: Tom3czek17
				Wynik raczej mało realny poprzednim moim autem był golf IV ahf schamowany na 134 km i 300 nm, teraz jeżdze leonem 2.0 tdi 170km różnica w dynamice obydwu aut jest naprawde duża, mimo to na ćwiartke z honda civic V moc w granicach 135 koni na ćwiartke przegrałem o pół długości, golfem wogóle nie miałbym podjazdu. Jeżeli civic startował z 1tys obrotów to mogleś wygrać bo zanim sie rozbujał to pewnie byłeś już daleko z przodu. Przy normalnym starcie od zera raczej niemiałbyś szans 

 
			
					
				Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 11:44
				autor: tito00
				[quote="Tom3czek17"]Wynik raczej mało realny poprzednim moim autem był golf IV ahf schamowany na 134 km i 300 nm, teraz jeżdze leonem 2.0 tdi 170km różnica w dynamice obydwu aut jest naprawde duża, mimo to na ćwiartke z honda civic V moc w granicach 135 koni na ćwiartke przegrałem o pół długości, golfem wogóle nie miałbym podjazdu. Jeżeli civic startował z 1tys obrotów to mogleś wygrać bo zanim sie rozbujał to pewnie byłeś już daleko z przodu. Przy normalnym starcie od zera raczej niemiałbyś szans 

[                                                                                            Dobrze piszasz kolego z miejsca nie mialbym szans dlatego scigałem się z małej rolki od ok 10kmh do ok 150kmh więc wziełem go sposobem he i tak jak pisałem podczas drugiego wyscigu był z przodu..... Dlatego jak startowałbym z nim od  zera to bym został daleko z tyłu tym bardziej że w hondzie jest szpera pozdrawiam
 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 14:38
				autor: erwinszczak_
				Z rolki z 10 km/h to mogles miec troche szans , chociarz jak byl na jedynce to wkreca sie na obroty naprawde szybko, nie patrz na moment, bo on jest ale na silniku, na kolach to zupelnie innaczej sie przeklada....
			 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 16:35
				autor: spider477
				W takim wyścigu się nie liczy moment obrotowy, tylko moc max silnika. Przecież i tak masz w tym dieslu zakres od 1,8-2,5, a napewno w tym zakresie obrotów sie nie ścigałeś, tylko obroty 4-4,5 tyś, więc twój moment nie ma tutaj nic do gadki. Owszem ma do gadki przy wyprzedzaniu  na 5 biegu ze 100 do 140 kiedy właśnie masz zakres najwyższego momentu , to "Szlifierka" nie ma szans.
Pozdrawiam Spider
			 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 20:28
				autor: monopolowy
				Ludzie, znowu zaczyna się dyskusja moment vs moc. Liczy się:
- moc max w stosunku do masy auta
- średnia moc/moment (lub lepiej całka 

 ) z zakresu obrotów na których auto się ściga
- to co jest na kołach, a nie na silniku
W dieslu jest potężny moment obrotowy, który "zjada" skrzynia biegów z uwagi na długie przełożenie. Mimo wszystko turbodiesel idzie lepiej od niedoładowanej benzyny z uwagi moment max przy dość niskich obrotach
EDIT:
Żeby nie było offtopa. Wg mnie Golf nie ma szans z taką Hondą, mój ASZ miał w serii 147KM i jeździł tragicznie, w zasadzie nie było co stawać na światłach bo od każdego normalnego auta (nie jakieś popierdółki 1,2 czy 1,4) można było dostać baty 

 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 11, 2012 21:40
				autor: tito00
				A i honda ma sekwencyjną instalacje lpg wiec waży trochę wiecej niż seria  

  a i powtarzam jeszcze raz że ogólnie honda jest szybsza od mojego golfa...
 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: wt mar 13, 2012 12:48
				autor: herbiasty
				Ja gratuluje killa..   
 
 
Z doswiadczenia wiem, ze calkiem mozliwe. scigalem sie z taka honda i z golfami MKIV 170KM i 380Nm oraz 178KM i 420Nm..
I faktycznie moglo byc jak piszesz.. Z miejsca by Cie zjadla bo na starcie i drugim biegu, odeszla by i powoli powiekszala przewage.
Jeszcze szkoda ze nie nie napisales na jakim odcinku bo podejrzewam ze wygladalo to tak:
Start i odskakujesz te 1,5 dlugosci i tak trzymas do konca 2 biegu az honda zaczyna Cie dochodzic i odpuszczasz..
Kierownik niezbyt chyba ograrnial, bo w takich przypadkach, przy ruszaniu z rolki z 1 biegu wolnossaca benzyna robi sie "kop w sprzeglo" i jest odjazd  
 
aaaAaa. sorry faktycznie do 150km/h czyli tak jak odejrzewalem 

 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: sob mar 24, 2012 02:35
				autor: Majiic
				Dziwny wynik, kiedyś miałem golfa 4 Asz po sofcie 180 ps. Z crx 145 zhamowanym miałem problemy raz ja byłem z przodu raz on. Więc taki rexik powinien Cie wciągnąć nosem, a momentu obrotowego w to nie mieszaj 

 
			
					
				golf4 ahf chip vs honda crx 136km
				: ndz mar 25, 2012 00:04
				autor: STi
				Śmiać mi sie chce jak widzę te wasze kille,przecież wy gdy macie 90km w golfie i tak wyjebiecie 300km japońskie auto,w końcu ten wasz moment obrotowy:D