Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: Yuri » śr wrz 07, 2011 01:00

zabba88 pisze:Moj golf
1015kg z polowa baku
W środku seria czy pusto?
Gratuluję wyników :).



yiabol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: sob cze 20, 2009 12:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: yiabol » śr wrz 07, 2011 07:32

Takim 1.8T da się już jeździć :)



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: siaralfc » śr wrz 07, 2011 13:57

Yuri pisze:pusto?
pusto, 2 kubły i deska plus wskaźniki ;)

mustang dostanie jeszcze większy łomot niż eMka


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: dack23 » śr wrz 07, 2011 16:09

mustang dostanie jeszcze większy łomot niż eMka[/quote]


przy mk3 zaby ten mustang nie będzie jechał :D tyle źrebaków w mustangu ale szału nie robi :P

tego nissana 370 to chyba siara ty dasz rade objechać, tam jest 330ps tylko jesli to ten sam co ostatnio na Wiślance


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: marcin 78 » śr wrz 07, 2011 16:29

" onclick="window.open(this.href);return false; sorki troszkę przyśmieciłem ale warto zobaczyć :hmm: w MK1 robi zamieć 1.8T w EL :bigok:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: marcin 78 » śr wrz 07, 2011 21:05

Mk1 Martin....... to bez problemu robi z rolki S4 344ps ma podobno coś ok 400 bo różne dane krążą trakcję łapie na czwórce :hmm: niezły kozak


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Re: Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: bvw08 » śr wrz 07, 2011 21:40

GTO by się pochwalił napędza go gt28 a autko aktualnie wisi na allegro. Z tym s4 v8 to porażka dobrze zrobiony 1.9 tdi vp i v8 musi wciągać sadzę zamiast powietrza :helm:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: marcin 78 » śr wrz 07, 2011 21:59

no to wiem kurrrr ale myślałem że z BMką dostanie,a w BMce kompresor na całe R6 :hmm:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: masakra » czw wrz 08, 2011 01:39

zabba88, http://allegro.pl/golf-i-gti-400-km-i1804699186.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ten golf jest bez lipy :) mialem okazje kiedys jechac jako pasazer :bajer: zapina jak zly. Przenosi w inny wymiar przyspieszenia :okej:



GesioGTi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob mar 17, 2007 17:48
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Mk3 1.8T++vs.Nissan370Zvs.M5

Post autor: GesioGTi » pn wrz 12, 2011 10:39

No ładny przeciąg musi byc :bajer: juz mało ze na sprzedaz? :helm:

Jechales moze z czarnym mk2 tdi? pewnie Ty z przodu ale interesuje mnie jaka tam pojemnosc i moc (slyszalem ze 2.0 tdi)


[url=http://img535.imageshack.us/i/garfield2s.gif/][img]http://img535.imageshack.us/img535/885/garfield2s.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości