A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: stolniczkow » sob lip 02, 2011 16:03

Dzisiaj miałem szybki przelot jako kierowca należącego do kolegi A6 C5 3.0 V6 Avant w gazie i multitronicu :los2: Lecieliśmy dwupasmówką na Olkusz. Spotykamy na światłach czarne A4 B7 sedan, dwie rurki zagięte w dół, zero oznaczeń. Ustawiłem się za nim na lewym pasie ruszamy powoli, jeszcze nic nie było na rzeczy ale tylko czekałem, kierownik skumał co się dzieje, położył sandał, ja za nim - od 40 do około 160 A4 się oddalało... Pogoniłem za nim trochę, spotkaliśmy się na następnych światłach. Szybki w dół, kierownik jechał z ze swoją Panią, bardzo sympatyczna wymiana zdań - okazało się, że to 3.0TDI seria 233km. Na dwóch następnych światłach jeszcze się dowiedzieliśmy że to manual więc maszyna słuszna. Spróbowaliśmy się jeszcze raz jadąc obok siebie na klakson i od 40 do 140 straciłem jakąś długość ale podejrzewam że dalej było by tylko gorzej :bajer:
Druga sytuacja to pogoń za A6 C6 2.7TDI sedan. Ruszyłem za nim ze świateł, kierownik bardzo spięty. Regularnie go dochodziłem, wyprzedzałem przy około 150 potem z powrotem puszczałem i goniłem od początku... Generalnie nie miał żadnego podejścia. Pan udawał, że nas nie widzi ale oczko mu uciekło jak ruszyliśmy ze świateł (na tej trasie ich nie brakuje niestety), puściłem go trochę przodem i za chwilę mu pomachałem przejeżdżając obok :helm:
Przy okazji miałem mały przegląd kierowców jakich możemy spotkać na drodze - jak widać nie każdy ma za kierownicą wystarczająco dużo luzu...
Oczywiście, nie było głupot - wszystko jak najbardziej z głową :)


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: erwinszczak_ » sob lip 02, 2011 18:56

Multitronic niestety kiepska skrzynia, ale a6 z tym motorem to fajne zestawienie, mam nadzieje, ze bedzie to moje przyszle auto tylko z inna skrzynia, fajnie , ze rozmowa z wlascicielem a4 byla mila, bo takie wyscigi to tylko fun :food: .



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: stolniczkow » sob lip 02, 2011 20:07

Dokładnie :bigok:
Multitronic szału nie robi, chociaż co ciekawe sprint do setki ogarnia lepiej niż manual... Minus to wytrzymałość tych skrzyń. Egzemplarz którym jechałem przy przebiegu 140kkm przeszedł wymianę skrzyni na nową :los2:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: erwinszczak_ » ndz lip 03, 2011 21:09

No wlasnie o ta wytrzymalosc mi sie rozchodzilo, a jak na lpg sie sprawuje ten silnik? Ma jakas lepsza instalke, duza utrata mocy jest?



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: stolniczkow » ndz lip 03, 2011 21:18

Gaz to sekwencja Prins'a i sprawuje się bez żadnego problemu. Silnik chodzi bez odczuwalnej większej utraty mocy, spalanie przy normalnej eksploatacji w granicach 12-14 litrów, więc nie jest źle :helm: Wszystkie te opisywane pojeżdżawki oczywiście na LPG :bajer:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

erwinszczak_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
Lokalizacja: Otwock

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: erwinszczak_ » wt lip 05, 2011 17:14

Stolniczkow dzieki za odpowiedz, spalanie małe ( pewnie spokojna jazda ), w moim rekach pewnie bedzie ciut wieksze. :helm:



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

A6 C5 3.0 V6 vs A4 B7 3.0TDI oraz A6 C6 2.7TDI

Post autor: stolniczkow » wt lip 05, 2011 17:20

erwinszczak_ pisze: spalanie małe ( pewnie spokojna jazda )
To spalanie wcale takie złe nie jest, np. z trasy z tego ganiania wyszło 15litrów a nie oszczędzaliśmy go za bardzo :bajer: ciężko mi powiedzieć jak wygląda miasto ale multitronic ma to do siebie że przy normalnej jeździe trzyma obroty w zakresie 1100-1400... aż się to wydaje nierzeczywiste :helm:


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość