mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
" onclick="window.open(this.href);return false; golf 116KM 1.9 tdi
http://www.youtube.com/user/karolaxx1#p ... ewl5IV9mdw" onclick="window.open(this.href);return false; hyundai 115KM
http://www.youtube.com/user/karolaxx1#p ... ewl5IV9mdw" onclick="window.open(this.href);return false; hyundai 115KM
tdi 1z 228KM 514 nm mk2
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
mack1111, jaką moc szacujesz? Ze stówka to myślę że bankowo jest
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
ładnego dymka puszcze. Gratka
"Volkswagen. Das Auto." || http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=372663" onclick="window.open(this.href);return false;
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
100-110 bardziej pod 110 dolądowanie mam 1.5-1.6 bara
tdi 1z 228KM 514 nm mk2
- reprobate7
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 23:43
- Lokalizacja: Słupsk
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
Hyundai`owi kilka albo kilkanaście koników uciekło. Według danych to auto robi setkę w 7,4s, czyli teoretycznie nawet G60 nie miało by czego szukać.
Miny muszą być bezcenne, kiedy golfik 2 w dieslu tak objeżdza teoretycznie nowsze i mocniejsze auta
Miny muszą być bezcenne, kiedy golfik 2 w dieslu tak objeżdza teoretycznie nowsze i mocniejsze auta
PY+G60 w budowie :)
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
pięknie , jakie turbo? jakie mody? dawka dość sporo wykręcona widzę
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
gdyż?? Chętnie się dowiem dlaczego...BENITO pisze:Na tej dawce t0 długo nie pojeździ, trza więcej powietrza dać.
Z tego co wiem to T3, gov mod, uszczelka stalowa pod głowica... wydech seriaczłek pisze:jakie turbo? jakie mody?
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
i doładowanie 1.5 -1.6 bara wiecej na seryjnym wydechu nie idzie dmuchnać MBC jest rozkrecony na maxa i wiecej nie chce dmuchać dawka jest dobrze ustawiona ten dym na trasie to siwy dym olej mi turbina puszczą która własnie zmieniam na druga t3
tdi 1z 228KM 514 nm mk2
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
marcinas1983, dlatego że wypali mu dziury w tłokach jak będzie tak upalał auto. Im większy stosunek paliwa do powietrza tym tłoki bardziej dostają po d..proste i logiczne, jeśli kolega mówi że to po części wina lipnego turbo tym jeszcze gorzej, bo olej w komorze spalania jeszcze przyspieszy proces.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
Wg mnie to jednak trochę tą dawkę masz za dużą :/ dymi jak cholera na wysokich obrotach więc BENITO, ma racje.
Autko jeśli na seryjnym wydechu i dolocie to ma bardziej 100 niż 110 ps co nie zmienia faktu ze b. fajnie jedzie
co do katalogowego 7,4s do 100km/h w 115konnym ważącym prawie tonę hyundaiu to
żarty na bok panowie ten tutaj to widać ze trochę zmęczony albo kierownik słabo ogarnia bo powinien Cie objechać.
Autko jeśli na seryjnym wydechu i dolocie to ma bardziej 100 niż 110 ps co nie zmienia faktu ze b. fajnie jedzie
co do katalogowego 7,4s do 100km/h w 115konnym ważącym prawie tonę hyundaiu to
żarty na bok panowie ten tutaj to widać ze trochę zmęczony albo kierownik słabo ogarnia bo powinien Cie objechać.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Re: mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.BENITO pisze:marcinas1983Im większy stosunek paliwa do powietrza
Tak to gratki killa, logiczne, że podkręcone TD już coś tam jedzie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
a wg mnie właśnie tak jest !twromek pisze:Z tym się nie zgodzę, bo nie powiesz mi chyba, że bardziej niebezpieczny jest D czy seryjny TD na lekko podkręconej dawce niż jakiś TD na jakimś konkretnym ciśnieniu, za to z skręconą dawką.
co Ci z tego ze mu dasz większe ciśnienie skoro na powietrzu nie jedziesz to nic nie da bo paliwa będzie za mało...
dowalisz luftu to wydmucha uszczelkę dowalisz paliwa to stopi tłoki ... koszt zmiany uszczelki mniejszy
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
mk 2 JR vs mk IV tdi 116KM and scoupe 1.5 turbo
twromek, właśnie to ci mówię, liczą się proporcje panie. Im więcej paliwa w stosunku do powietrza tym wyższa temperatura na tłoku w dieslu. Paliwo nie jest w stanie zmieszać się właściwie z powietrzem, co powoduje występowanie miejsc w których wytwarza się wyższa temperatura na powierzchni tłoka, co powoduje wypalanie dziur. W benie jest zgoła odwrotnie, tam uboga mieszanka zabija motor.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości