Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Też miałem 1.6 16V i pił olej, znajomy ma 2.0 16V i pije mu 0.3/1000km, jedne piją mniej inne więcej co nie zmienia faktu że piją.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Grzechu_1990, miałem dwa opel i oba latały na ful syntetyku i nie brały oleju maks 0.1L na 12 tyś. Moja bora od nowości bierze więcej. Po za tym w astrze II rdza nie jest już tak poważna jak w wcześniejszych modelach wiadomo nie jest to ten poziom co MkIV ale tragedii nie ma. Co do silników to benzyniaki opla są naprawdę dobre i bardzo trwałe.
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
No to widocznie Ci sie trafiło albo były zalane motodoktorem
Miałem Astrę z 99 i rdzewiała jak głupia, może potem to poprawili ale pewien nie jestem.
Miałem Astrę z 99 i rdzewiała jak głupia, może potem to poprawili ale pewien nie jestem.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
zrobiłem nimi masę kilometrów wiec to wykluczam. Choć nie powiem problem z braniem oleju dotyczy silników 1.6 i późniejszych 1.8 tych o oznaczeniu końcowym xe1 ale to też nie wszystkich. Co do rdzy to też nie we wszystkich egzemplarzach jest ona tak upierdliwa.m Jednak będę bronił teorii że benzyniaki opel ma dobreGrzechu_1990 pisze:No to widocznie Ci sie trafiło albo były zalane motodoktorem
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Na pewno ma dobre V6
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
wiem bo miałem miodzio silnik Po za tym oprócz tego 1.6 i tego pierwszego x18xe1 to nie widzę tam jakiś złych silników.Grzechu_1990 pisze:Na pewno ma dobre V6
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Nie są tragiczne, z 16V podobno najlepszy jest 1.4 bo najmniej problemowy, 2.0 16V też ujdzie ale pije olej, znajomy miał 1.8 125KM w Corsie i sie sypał, 2.2 mają różne opinie więc wyciągam wnioski że jest neutralny.
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Grzechu_1990, pierwsze16v 1,8 i 2.0 to bliźniacze konstrukcje i z tym braniem oleju to bym nie przesadzał po za tym świętym silnikiem jest 2.0T jak i 3.2 jak i 2.8T Twój znajomy miał w corsie nieszczęsny x18xe1. VW też miało parę niewypałów
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
Nie, 1.8 X18XE1 ma 115KM i jest na small blocku (a może już na big blocku) i jest to ewolucja X16XEL czyli 1.6, wersja 125KM jest już osobnym 1.8. A 2.0 X20XEV to nie jest to co pancerne C20NE
A 2.0T i 2.8T lądowało w Vectrach C czyli kolejnej generacji, a 2.5 V6 i 3.2V6 pamiętają czasy lat 90 i są udane
A 2.0T i 2.8T lądowało w Vectrach C czyli kolejnej generacji, a 2.5 V6 i 3.2V6 pamiętają czasy lat 90 i są udane
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
X18XE i 2.0 X20XEV to bliźniacze konstrukcje moce 116KM i 136KM i wg mnie bardzo udane i trwałe. Co do tego nieszczęsnego x18xe1 to był to był najpierw 115KM ale później były 125KM ogólnie średnio udane. Wg mnie ogólnie benzyniaki nie są złe dynamiczne i w miarę oszczędne i nie sprawiają wielu kłopotów.
- Grzechu_1990
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
A możliwe że coś pomieszałem lekko, ostatnio siedzę w VAG'ach a nie Oplach - jak miałem Opla to sie interesowałem, teraz z racji tego że mam Skodę to VAG'i i TDI sie uczę
Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
ten 1.8 116 km to ja go mam w vectrze i nie narzekam, juz z 40 tys przelecialem nim i zero awarii z silnikiem, oleju nie bierze ale ten silnik ma opinie glosnego powyzej chyba tam 3 tys obr. i taka niestety prawda
Golf III 1.9 TDi 1Z vs Astra II 1.6 16V
pije czy nie ale jedzie
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości