MK4 VR6 vs A6 V6
MK4 VR6 vs A6 V6
Szybka spinka z kumplem z wczoraj ja moim VR6 kumpel audi A6 C5 V6 2,8 Quattro Avant moje 204 km vs jego 193km waga 1550kg mój z papierów jego 1690kg stajemy na światłach on pierwszy ja za nim bo lewy zajęty zielone on ostro ja też droga biała, 4x4 się sprawdza w obydwu autach ale u niego lepiej z racji czterech nowych opon nokian a u mnie prawie łysiutkie dunlopy jedynka szukam trakcji ESP hamuje dwójka już lepiej zaczynam powoli odrabiać trójka już za nim na zderzaku zjazd na lewy i hamowanie przed następnymi światłami on prosto ja w lewo i to był koniec
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
MK4 VR6 vs A6 V6
4x4 przy ośkach to byśmy sie brali o to kto dłużej utrzyma sie bez trakcji
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
MK4 VR6 vs A6 V6
Myślę że 204 konną ośką to do 4 biegu można by w miejscu stać W sumie nawet nie wiadomo czy brać to jako killa, czy jak ?
MK4 VR6 vs A6 V6
kill wirtualny prędkość rośnie auto stoi chyba odepne haldex z ciekawości i sprawdzęxxxGlaDxxx pisze:Myślę że 204 konną ośką to do 4 biegu można by w miejscu stać
ja sie tylko zastanawiam jak daja sobie rade co niektóży tutaj z porobionymi TDI I TB w oście na 200+ KM
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
MK4 VR6 vs A6 V6
Też mnie to zastanawia, ja 1Z albo SB jak dam 1/2 gazu to w wiekszosci w miejscu koła się kręcą (a w obydwóch mam świeże oponki), no to co takie ośki po 300-400nm mają ;D Z gazem chyba trzeba obchodzić się jak z miną
MK4 VR6 vs A6 V6
powiem tak zima liczy sie wyobraznia jade zeby dojechac bo powyzej 3 tys niema trakcji wogole
ruszanie ulatwia EDS = praktycznie zero problemow do 3 tys pozniej jest nieobliczalnie
gratki killa
na wiosne musimy sie zmierzyc koniecnie z odpietym haldexem dla porownania roznicy z zapietym ;D
ruszanie ulatwia EDS = praktycznie zero problemow do 3 tys pozniej jest nieobliczalnie
gratki killa
na wiosne musimy sie zmierzyc koniecnie z odpietym haldexem dla porownania roznicy z zapietym ;D
dead slow but still forward
MK4 VR6 vs A6 V6
W lato jeździłem dwa dni z odpiętym haldexem to jest ciekawie ruszanie spokojnie jedynka jak już się toczy but w podłogę zerwanie i pisk do samej odcinki
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 vs A6 V6
sprawdzi siedcsp52 pisze:na wiosne musimy sie zmierzyc koniecnie z odpietym haldexem dla porownania roznicy z zapietym ;D
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 vs A6 V6
szkoda ze lebek sprzedal czarne mk4 2.8 :/
chcialem wam zalatwic sparing zeby dowiedziec sie co u niego niedziala :/
dead slow but still forward
MK4 VR6 vs A6 V6
A jak byś do tego doszedł co nie działa po wyścigu?dcsp52 pisze:chcialem wam zalatwic sparing zeby dowiedziec sie co u niego niedziala :/
www.proturbo.com.pl
MK4 VR6 vs A6 V6
danielu to ogolne okreslenie
twierdzilem wielokrotnie ze auto mojego kolegi niejedzie bo jezdzilo rowno z moim a jednak 2.8 fabryczny powinien troszke chyba lepiej jechac
po wymianie sond bylo lepiej ale nadal nie to wiec chcielismy porownac do zdrowego 2.8
poprzedni wlasciciel wogole niedbał o tamto 2.8 a kolega otrzymal je w rozliczeniu finansowym - w miedzyczasie sprawa sie rozwiazala i auto poszlo poprzez komis na warszawe
twierdzilem wielokrotnie ze auto mojego kolegi niejedzie bo jezdzilo rowno z moim a jednak 2.8 fabryczny powinien troszke chyba lepiej jechac
po wymianie sond bylo lepiej ale nadal nie to wiec chcielismy porownac do zdrowego 2.8
poprzedni wlasciciel wogole niedbał o tamto 2.8 a kolega otrzymal je w rozliczeniu finansowym - w miedzyczasie sprawa sie rozwiazala i auto poszlo poprzez komis na warszawe
dead slow but still forward
MK4 VR6 vs A6 V6
Nie jest za ciekawie ;/ Im wiecej NM na oske w zime tym gorzej ;/AD6 pisze:ja sie tylko zastanawiam jak daja sobie rade co niektóży tutaj z porobionymi TDI I TB w oście na 200+ KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości